Gå til innhold

Syden!

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine
Skrevet

Åhh,-drar til Hellas om en uke!!Vet det ikke er så morsomt å lese dette,men må få utløp et eller annet sted :)

Så på denne tiden om en uke sitter vi nok et eller annet sted i sjøkanten og nipper til en drink eller to.Skal bli så ufattelig FANTASTISK!!!!!!! :ler: Har gledet meg til denne turen i over 6 mnd,og nå er den her!!!!! :ler: ENDELIG!!! :danse::danse::danse:

Skrevet

Så deilig .. Hellas i august er deilig .. :)

Gjest Myztica
Skrevet

Synes det var morsomt å lese jeg! Skjønner deg godt, for jeg har det på akkurat samme måte!!! :hoppe: Om ei uke drar nemlig jeg også, til KYPROS!!!! Gleder meg skikkelig!!! Så om 8 dager på denne tiden, sitter sikkert jeg i strandkanten og nipper til en drink også!! Helt FANTASTISK å tenke på!! :) :)

:danse::danse::briller2::kul:

Skrevet

Aaahh...jeg var i Spania på denne tida i fjor... *mimre* Det var deilig! :hjerte:

GOD TUR!

Skrevet

Jeg var i Spania i juli, men jeg drar gjerne en tur til Hellas nå... Gjerne med en gang :ler:

God tur til dere begge :tommelsmil:

Gjest Trolletrine
Skrevet

Tuuuusen takk :bukke: Tror vi skal storkose oss :) kribler i fingrene etter å begynne å pakke,men skal prøve å drøye det til torsdag-hvis jeg greier :ler:

Skrevet

God tur! :-D

Skrevet

Åja, skjønner deg godt. Skal til bulgaria 28.aug. Gleder meg som en liten unge. Skal bli deilig å nyte sol, strand, drinker,shopping og bare slappe av å ha det DEILIG!!!! :kose:

Kos deg :)

Skrevet

Heldiggriser!!!!! Blir veldig veldig misunnelig, men ønsker dere god tur og fin ferie!! ;)

Gjest Trolletrine
Skrevet

Tusen takk alle sammen,og god tur til dere andre som også skal dra :)

Nå har jeg ENDELIG fått pakket,så nå sitter jeg bare her og blomstrer fram til søndag.Merker at jeg har fått skikkelig flyskrekk,faktisk,men det er vel bare fordi jeg ikke gjør annet enn å tenke på reisen og på flyturen ;)

Noen andre som er "sikker "på at de skal dø i flykræsj i disse dager? :sjenert::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...