Gjest Trolletrine Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Åhh,-drar til Hellas om en uke!!Vet det ikke er så morsomt å lese dette,men må få utløp et eller annet sted Så på denne tiden om en uke sitter vi nok et eller annet sted i sjøkanten og nipper til en drink eller to.Skal bli så ufattelig FANTASTISK!!!!!!! Har gledet meg til denne turen i over 6 mnd,og nå er den her!!!!! ENDELIG!!!
LilleBille Skrevet 22. august 2005 #2 Skrevet 22. august 2005 Så deilig .. Hellas i august er deilig ..
Gjest Myztica Skrevet 22. august 2005 #4 Skrevet 22. august 2005 Synes det var morsomt å lese jeg! Skjønner deg godt, for jeg har det på akkurat samme måte!!! Om ei uke drar nemlig jeg også, til KYPROS!!!! Gleder meg skikkelig!!! Så om 8 dager på denne tiden, sitter sikkert jeg i strandkanten og nipper til en drink også!! Helt FANTASTISK å tenke på!! :)
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2005 #7 Skrevet 22. august 2005 Aaahh...jeg var i Spania på denne tida i fjor... *mimre* Det var deilig! GOD TUR!
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2005 #8 Skrevet 22. august 2005 Jeg var i Spania i juli, men jeg drar gjerne en tur til Hellas nå... Gjerne med en gang God tur til dere begge
Gjest Trolletrine Skrevet 22. august 2005 #10 Skrevet 22. august 2005 Tuuuusen takk :bukke: Tror vi skal storkose oss kribler i fingrene etter å begynne å pakke,men skal prøve å drøye det til torsdag-hvis jeg greier
exita Skrevet 23. august 2005 #12 Skrevet 23. august 2005 Åja, skjønner deg godt. Skal til bulgaria 28.aug. Gleder meg som en liten unge. Skal bli deilig å nyte sol, strand, drinker,shopping og bare slappe av å ha det DEILIG!!!! Kos deg
Elodi Skrevet 24. august 2005 #13 Skrevet 24. august 2005 Heldiggriser!!!!! Blir veldig veldig misunnelig, men ønsker dere god tur og fin ferie!!
Gjest Trolletrine Skrevet 26. august 2005 #16 Skrevet 26. august 2005 Tusen takk alle sammen,og god tur til dere andre som også skal dra Nå har jeg ENDELIG fått pakket,så nå sitter jeg bare her og blomstrer fram til søndag.Merker at jeg har fått skikkelig flyskrekk,faktisk,men det er vel bare fordi jeg ikke gjør annet enn å tenke på reisen og på flyturen Noen andre som er "sikker "på at de skal dø i flykræsj i disse dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå