Gå til innhold

Familiehytte med egne rom - forlanger å få bytte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, de eier hytta. Hadde dere hatt kontrakt hadde det vært annerledes. Sånn er det

Anonymkode: fc54d...a6b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Ikke begynn å ommøblere andre sine hytter. Vær en fornøyd gjest og gjør det du blir bedt om og tilby delv selv hvis det er noe. Men det er dems hytte og de bestemmer.... 

Anonymkode: 9b403...aff

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kommer ikke ut av dette uten å virke smålige.  Desverre.

Anonymkode: b54bc...a45

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har svigers spurt om dere kan bytte, eller sagt at dere skal bytte? Om de bare har spurt så svarer dere "beklager men nå som vi har brukt SÅ mye tid og ikke minst penger på dette ønsker vi å kose oss med det. Det var en opplevelse å skape dette, og vi unner naturligvis minstemann den følelsen av mestring og mulighet til å lage noe selv".

Men pass på hvot mye penger dere legger i andres eiendom....

Anonymkode: 3e01e...33a

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres mer fristende ut med annekset jeg. Liker litt privatliv. Nå har dere gjort jobben en gang og har sikkert lært en del. Større plass gir nye muligheter og det kan bli den beste plassen når jobben er gjort.

Anonymkode: f1caa...286

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre helt opp til svigerforeldrene dine. Spør de om dere vil bytte si nei, men krever de det må dere, selv om de er helt urimelige 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres så ufattelig smålig ut. Bor dere inne på rommene? Her på hytten bruker vi somerommet utelukkende til å sove på, vi driver ikke og pusser opp og diller. Skjer dere, flytt ut i buen. Kjøp deg en egen hytte om du vil ha fred. 

Kommer ikke over dette. Dere bruker virkelig så mye tid, energi og penger på dette rommet? 😅 Sitter dere der inne med ungen mesteparten av ferien også? 

Anonymkode: 80e66...186

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frekk forespørsel. Enig med de som nevner kompensasjon. Sånn bortsett fra det, må jeg si at jeg stusser på at de ikke selv innser hvor hinsides frekt dette er. Er dette et sted det er verdt å bruke tid på? Hva om/når noen andre vil ha bua, skal dere bytte rom da også, helt til dere har pusset opp hytta rom for rom, uten å ha bruksrett? 

Anonymkode: 83668...4f6

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette høres ikke bra ut. Jeg skjønner veldig godt at du reagerer, særlig når de ikke gir seg etter et nei fra dere, det er ikke OK. Jeg håper dere har en skriftlig avtale på det siden dere har invistert så mye tid og penger.

Meeen, hvis annekset i utgangspunktet hadde vært bedre for dere, og det eneste som stopper dere nå er fordi deres rom er ferdigoppusset og at det føles urettferdig at lillebroren bare kan ta over deres ferdigoppusset, ville jeg faktisk vurdert det. MEN under forutsetning om at den yngre broren "kjøper dere ut" for i det minste alle utgifter dere har hatt, men muligens også litt ekstra for arbeidet dere har lagt ned i det - avhengig av hvor godt forhold dere har fra før.

Men hvis dere ikke har lyst til å bytte, ville jeg stått på mitt og sagt nei, dvs jeg ville latt mannen gjøre det siden det er hans foreldre og bror det er snakk om.

Anonymkode: 50e0a...11e

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres heller ut som de vil ha rommet fordi det er fint pusset opp. 

Anonymkode: 4acb8...863

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Dette høres så ufattelig smålig ut. Bor dere inne på rommene? Her på hytten bruker vi somerommet utelukkende til å sove på, vi driver ikke og pusser opp og diller. Skjer dere, flytt ut i buen. Kjøp deg en egen hytte om du vil ha fred. 

Kommer ikke over dette. Dere bruker virkelig så mye tid, energi og penger på dette rommet? 😅 Sitter dere der inne med ungen mesteparten av ferien også? 

Anonymkode: 80e66...186

Haha, for et svar! Selvfølgelig sitter vi ikke inne på soverommene med ungen hele dagen! 😂🤦🏼‍♀️
Du selv, da; tilbringer du mye tid på soverommet ditt på dagtid? Bor ungene dine på soverommene sine? Nei, tenkte meg det! Så hvorfor i himmelens navn skal du drive på og ha klesskap og sengeplass til alle og oppbevaring til alt mulig ting og tang du trenger - som klær og leker og tegnesaker og bøker og alt mulig som du ikke vil (i dette tilfellet ikke får lov til) ha liggende på gulvet eller ha ute i stua? 😂

Idiot.

Anonymkode: fa797...6b8

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...