Gå til innhold

Hva syns dere om kvinner med slik stil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De der har da ikke samme stil? Et par rockere, et par Paradise-berter og noen basic bitches? Man får ikke automagisk samme look selv om man har et par ting til felles (i dette tilfellet tatoveringer og svart).

Anonymkode: 9ecbd...b6b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit nok, ikke noe jeg ville valgt selv. Tatoveringene ødela veldig for mitt vedkommende.

Er kvinne i 30-årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De der har da ikke samme stil? Et par rockere, et par Paradise-berter og noen basic bitches? Man får ikke automagisk samme look selv om man har et par ting til felles (i dette tilfellet tatoveringer og svart).

Anonymkode: 9ecbd...b6b

Er åpenbart ingen fasit her. 

Anonymkode: a42a9...4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter :) Syns det er morsomt å høre synspunktene her. Jeg har kun fått positive tilbakemeldinger i det virkelige liv og har til og med hatt fremmede som kommer bort til meg å komplimenterer stilen min, til og med menn, noe som er overraskende siden de fleste menn liker best feminine stiler :)  Men de har vært litt yngre også enn gjennomsnittet i tråden her. Var ei som kommenterte at alle bildene ikke er samme stil og det kan nok stemme, jeg blander og har ingen fasit eller mal jeg følger, kler meg i det jeg liker og det er jo noen fellestrekk med disse stilene :) 

Anonymkode: a42a9...4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er bra, noe er bare harry, og de tatoveringene er helt koko. 

Anonymkode: 647cc...85a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er fint. Har en helt annen stil selv, men kunne gjerne falt for en dame med sånn stil. Med unntak av de veldige utrigningene og korte skjørtene, det er ikke min greie. Dame, 34 forresten 😊

Anonymkode: 633c8...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke bilde nr. 2 passer inn i den stilen jeg antar du ønsker å formidle.

 

Anonymkode: dad3d...562

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt harry tattoveringer som får jentene til å se ut som dumme bimboer. Ellers er klesstilen for det meste OK. 

Anonymkode: fc909...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene damer som har en stil som er flatterende på deres kropper. Tattoveringer kan være fint, jeg har ingen selv fordi jeg blir skremt av at det er så permanent. Kvinne, 40.

Anonymkode: 40d6f...9da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dytter :) Syns det er morsomt å høre synspunktene her. Jeg har kun fått positive tilbakemeldinger i det virkelige liv og har til og med hatt fremmede som kommer bort til meg å komplimenterer stilen min, til og med menn, noe som er overraskende siden de fleste menn liker best feminine stiler :)  Men de har vært litt yngre også enn gjennomsnittet i tråden her. Var ei som kommenterte at alle bildene ikke er samme stil og det kan nok stemme, jeg blander og har ingen fasit eller mal jeg følger, kler meg i det jeg liker og det er jo noen fellestrekk med disse stilene :) 

Anonymkode: a42a9...4af

Med unntak kanskje av siste bildet, så er vel alle disse i ganske så feminin stil. (Det er ikke noe maskulint over ettersittende klær, lave utringninger og generelt klær som viser mye former og hud.)

K43, synes stilen er helt OK, men liker ikke tatoveringer av den typen som er på flere av bildene. 

For egen del har jeg aldri likt "klær som viser så mye", men de som er komfortable med det, kan ofte se bra ut slik.

Anonymkode: bd252...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine tatoveringer, men ganske basic kjedeleg stil. Helt svart antrekk er fint, jeg går ofte med det selv, men da må en ha litt mer interessante plagg enn bare en singlet og bukse. Skinnjakkene hjalp litt da. 

Også artig å se hvor mange som kommer til å tenke stygt om tatoveringene mine til sommeren. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringene var prikken over i'en for min del! Love it! 

Dette er min stil uten tvil, har selv mange tatoveringer, og ønsker fler!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke dette viste én spesiell stil, men likte klærne :) Hadde nok kledd meg sånn selv om jeg bare hadde kroppen til det 😅

Anonymkode: d6ef5...536

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Rowan skrev (2 timer siden):

Veldig fine tatoveringer, men ganske basic kjedeleg stil. Helt svart antrekk er fint, jeg går ofte med det selv, men da må en ha litt mer interessante plagg enn bare en singlet og bukse. Skinnjakkene hjalp litt da. 

Også artig å se hvor mange som kommer til å tenke stygt om tatoveringene mine til sommeren. 😅

Man MÅ ikke det da.

Helsvart kan være minimalistisk, type «arkitekt», tunikadame på 60, huldrete bohemsk kjoledame med flagrende hår og rød leppestift, sånn harry som TS viser til på et par av bildene, Black metal, nu metal, emo, gother.....

du skjønner.

Jeg er nok mer i retning «klassisk feminin minimalistisk med ei skinnjakke innimellom».

Når jeg var 16 var andelen fløyel ganske mye større :P 

To vidt forskjellige antrekk og uttrykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det kjedelig med kun svart. Jeg liker farger, selv om jeg er ganske minimalistisk :)

Tatoveringer er heller ikke for meg, men andre kan passe det. Folk må gå akkurat som de vil for min del, så lenge jeg slipper å gå med en stil jeg ikke liker :) 

Anonymkode: 3ca9c...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fnuggolina skrev (3 timer siden):

Man MÅ ikke det da.

Helsvart kan være minimalistisk, type «arkitekt», tunikadame på 60, huldrete bohemsk kjoledame med flagrende hår og rød leppestift, sånn harry som TS viser til på et par av bildene, Black metal, nu metal, emo, gother.....

du skjønner.

Jeg er nok mer i retning «klassisk feminin minimalistisk med ei skinnjakke innimellom».

Når jeg var 16 var andelen fløyel ganske mye større :P 

To vidt forskjellige antrekk og uttrykk. 

Det kom nok ikke klart nok fram at jeg baserte innlegget mitt på hva jeg synes er fint. Og sånn helt minimalistisk svart synes jeg er kjedelig, som jeg skrev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...