Gå til innhold

prøver du uten sjokolade i helga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg spiser så å si aldri sjokolade i helgene. Faktisk spiser jeg sjokolade bare noen veldig få ganger i løpet av et år, og da bare om jeg får det servert, og i forbindelse med måltider.

For meg ser den vanlige slankehverdagen, slik den framstilles her, usedvanlig trist og stusselig ut. Der er det nitriste og utilfredsstillende måltider som de lider seg gjennom uka med, etterfulgt av sjokolade og snop i helgene.

Og med de måltidene som beskrives, skjønner jeg faktisk veldig godt at de får behov for sjokolade, potetgull, osv. 

Jeg koser meg med maten gjennom hele uka, og føler derfor ikke noe behov for å spise ting som er maks uheldige for kroppen.

Men jeg spiser ganske lite, og jeg drikker aldri kalorier, utenom de få gangene jeg drikker vin/øl.

Det har funket for meg og holdt meg normalvektig hittil i mine 47 år, så jeg regner med og håper at det vil fortsette sånn også.

Anonymkode: 32520...e49

Ser ikke at noen beskriver det de spiser i løpet av uken, folk sier ikke engang at de er på slankekur.. . Jeg spiser forøvrig spennende måltider hele uken og likevel litt godt i helgen, mengden er avgjørende. 

Anonymkode: 26835...084

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for diskusjon rundt daglig matinntak under 1500 kcal, og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...