Gå til innhold

Når er det innafor å sende bekymringsmelding til BV?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

men hva er egentlig det aller VERSTE som muligens kan skje dersom noen velger å faktisk melde fra til Barnevernet da? 

Versus hva som kan skje dersom alle sammen lar være å melde fra....    

Anonymkode: 2db18...564

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det rette svaret er at du sender bekymringsmelding dersom du er bekymret. Så blir det opp til barnevernet og vurdere videre saksgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/27/2021 at 5:33 PM, AnonymBruker said:

Ja det er helt bak mål! Har en som slenger jakken i sekken hele tiden! Jeg sender med barnet , men kan ikke styre hva bsrnet går med på skolen da jeg ikke er der.Og heller ikke på vei hjem! Skulle noen sendt melding på det? Helt tullete! Noen ganger må folk virkelig tenke seg om.Og noen ganger kan du faktisk snakke med foreldrene til barna? Så lenge det er små ting. Folk må slutte å blande seg så mye som enkelte gjør idag.Skremmende! Meld om det er virkelig beskymring.Ikke på tull for små filleting som ikke har noe å si! Jeg var en av de som ikke fikk hjelp for det var så mange tullemeldinger..

Anonymkode: 4d8fc...e2f

Her var det slik at min kom hjem i går med kun shorts etter gymmen, til tross for at h*n har en boks i garderoben sin med ekstra bukse etc. Det var selvsagt kaldere ute enn hva h*n trodde. Grunnen var at h*n ville fort hjem, sannsynligvis i kombinasjon med at vedkommende muligens glemte ut den boksen. Noen barn glemmer lettere enn andre, men det betyr ikke at foreldrene ikke følger med!

Anonymkode: 51782...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...