Gå til innhold

Virkelig vanlig å ikke ha noen symptomer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det virkelig normalt? 
Hører om folk som ligger og kaster opp, er trøtte, har ømme pupper og murringer. Gjerne fra positiv test omtrent! Jeg er nå 6+0! Og kjenner ingenting til graviditeten. Ingenting! Eneste grunnen til at jeg vet jeg er gravid er positive tester. Og så kommer det hvit utflod fra skjeden , men det kan like gjerne være rester etter progesteronstøtten. Er livredd for at det bare har sluttet å utvikle seg. Skal ha ultralyd om 2 uker og noen dager og det føles jo håpløst lenge 😫 

 

 

Anonymkode: 19177...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var litt uggen første mnd og dårlig matlyst, veldig ømme pupper. Det er jo selvfølgelig symptomer det, men har liksom ikke vært det helt store. Har også vært heldig resten av svangerskapet. Sånn utover bekkenløsning så kan jeg glemme at jeg er gravid i 7 mnd. 

Anonymkode: c3677...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen symptomer før riene startet. Visste ikke jeg var gravid engang.....

Anonymkode: 1e29f...462

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer fra positiv test 5uker til 8/9 uker. Eneste jeg merket at jeg var gravid på var uteblitt mens og stikkinger i livmorsområdet når jeg reiste meg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ikke noe før fosteret begynte å sparke, ved 20 uker. Alle har forskj svangerskap!

Anonymkode: 9f492...71b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ca. ved uke 6 at kvalmen min begynte så vidt, så kanskje får du symptomer snart eller så er du heldig og slipper kvalmen i hvert fall 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar. Ble bare veldig bekymret. Skal en ikke kjenne noe liksom 😅

Anonymkode: 19177...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det virkelig normalt? 
Hører om folk som ligger og kaster opp, er trøtte, har ømme pupper og murringer. Gjerne fra positiv test omtrent! Jeg er nå 6+0! Og kjenner ingenting til graviditeten. Ingenting! Eneste grunnen til at jeg vet jeg er gravid er positive tester. Og så kommer det hvit utflod fra skjeden , men det kan like gjerne være rester etter progesteronstøtten. Er livredd for at det bare har sluttet å utvikle seg. Skal ha ultralyd om 2 uker og noen dager og det føles jo håpløst lenge 😫 

 

 

Anonymkode: 19177...d9c

Jeg kjente heller ingenting så tidlig som 6+0. Symptomer kom fra uke 7-8 med begge mine. Med første var det bare helt milde symptomer som ømme bryster og mer trøtt på kvelden. Jeg var i fin form hele det svangerskapet. Med andre kom kvalme og hodepine i løpet av uke 7 og så eskalerte det med de fleste plagsommme symptomer etterhvert 🙈

Krysser fingre for et fint svangerskap og lykke til på ultralyd :)

Anonymkode: df548...a37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som ikke kjente noe før de begynte å kjenne spark og ikke hadde noen symptomer annet enn voksende mage før godt ut i 3. trimester, og flere som bare kjente litt. Jeg var veldig plaget av kvalme og oppkast, som startet i uke 6. Innen det merket jeg ikke noe annet enn at mensen ikke kom, og fra uke 6 og til magen ble tydelig, følte meg egentlig syk. At jeg egentlig var gravid var litt uvirkelig. 

Anonymkode: 7898a...244

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av dem som ikke merket/visste at jeg var gravid før jeg kjente spark. Det var vel rundt uke 18. Da hadde jeg vært gravid to ganger før og begge gangene hatt masse symptomer fra uke 4-5. 

Anonymkode: 5824f...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da er det mulig at det kanskje bare er jeg som er hysterisk 😅

Anonymkode: 19177...d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+4 i dag og hadde absolutt ingen symptomer til 6+0. Da smalt det 😂 Så denne uken har jeg vært kvalm hver dag, dårlig matlyst, uggen, hodepine og ømme pupper. Hadde håpet om lite symptomer frem til mandag, men den gang ei 😅

Anonymkode: 5cb54...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 35 her, og hadde det ikke vært for den store og tunge magen, og diverse grottefester der inne så hadde jeg aldri visst jeg var gravid 😂 Ingen kvalme eller noe sånt, kanskje litt trøtt innimellom bare :) 

Anonymkode: d79b1...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde lite symptomer selv, stort sett bare litt ekstra trøtt i begynnelsen! Bestilte tidlig ultralyd rundt uke 10-11 i begge svangerskap bare for å sjekke at det faktisk stemte at jeg var gravid 😅

Anonymkode: 06a1b...5c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen symptomer selv, foruten positiv test og uteblitt mens 😊 selv nå i andre svangerskap merket jeg ingenting før i uke 7, 8 ca med litt kvalme. Nyt det så lenge det varer 😊

Anonymkode: 8f23b...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det virkelig normalt? 
Hører om folk som ligger og kaster opp, er trøtte, har ømme pupper og murringer. Gjerne fra positiv test omtrent! Jeg er nå 6+0! Og kjenner ingenting til graviditeten. Ingenting! Eneste grunnen til at jeg vet jeg er gravid er positive tester. Og så kommer det hvit utflod fra skjeden , men det kan like gjerne være rester etter progesteronstøtten. Er livredd for at det bare har sluttet å utvikle seg. Skal ha ultralyd om 2 uker og noen dager og det føles jo håpløst lenge 😫 

 

 

Anonymkode: 19177...d9c

Kjenner meg så igjen! Betryggende å se at det er flere som kjenner lite symptomer i starten. Er 5+2 i dag. Jeg er bare litt ekstra trøtt og magen rumler og jeg blir raskere sulten, ellers ingenting. Har forsøkt i snart 3 år, og har endelig blitt gravid med fryseforsøk, går på progesteronstøtte og østrogen - noe som sikkert gir meg de få symptomene jeg har. Er livredd for exu, MA, SA, BO.. Ultralyd om 3 uker føles ut som en eeevighet til. Håper det er en frisk terminspire hos oss begge❤️

Anonymkode: de437...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nyt det så lenge det varer! Hvis du er av typen som bekymrer seg (som meg😅) så skal jeg love deg at det er nok å bekymre seg for uansett om du får en haug med slitsomme symptomer. 
 

Husk at det mest sannsynlig kommer til å gå bra. Lykke til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smeller i uke 7-8 hos meg. 6 uker er tiiiiiiidlig! 

Anonymkode: 84ab6...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+3 selv, lite til ingen symptomer. 
De kommer og går litt. 
Og skal jeg være ærlig så føler jeg meg heldig som slipper unna kvalmen så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...