Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

annelis skrev (16 timer siden):

Sorry da men jeg har fillers selv og vet kjempegodt hvordan fillers ser ut. Tvile veldig på at slik overleppa som ligne pute er naturlig. 

Så da er du ekspert liksom? Hun har hatt samme leppene i mange, mange år. Så det er vel heller lite trolig at hun har fillers, i tillegg til at hun har bekreftet at hun ikke har det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

17 hours ago, lehangolta said:

Synes hun oppfører og kler seg litt som en «nyrik russer». 

Russere går vel med leopard mønster og pels mye 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/11/2022 at 4:14 PM, Criador said:

Så da er du ekspert liksom? Hun har hatt samme leppene i mange, mange år. Så det er vel heller lite trolig at hun har fillers, i tillegg til at hun har bekreftet at hun ikke har det. 

Jeg er bare ikke blind. Treng ikke være ekspert for å se vridd fillers leppa. Lol. Samme fillers flere år, man bare fyller på. Du er morsom som tror på det bloggere sier og lover

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke veldig spesielt at datteren hennes fortsatt driver og klår på puppene hennes??? Tenker at det barnet der kommer jo ikke akkurat til å lære seg hva «intimgrense» er når hun blir eldre? Veldig spesielt. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Møffins said:

Er det ikke veldig spesielt at datteren hennes fortsatt driver og klår på puppene hennes??? Tenker at det barnet der kommer jo ikke akkurat til å lære seg hva «intimgrense» er når hun blir eldre? Veldig spesielt. 

Ja hun må gjerne skylde på barnet her, men sannheten er at hun tillater det. Veldig rart for å så klage så mye som hun gjør ..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ironisk at hun skal inn å prate om merking av reklame - hun er jo en av verstingene selv😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (5 timer siden):

Er det ikke veldig spesielt at datteren hennes fortsatt driver og klår på puppene hennes??? Tenker at det barnet der kommer jo ikke akkurat til å lære seg hva «intimgrense» er når hun blir eldre? Veldig spesielt. 

Det er helt vanlig, barn søker trygghet der de synes det er aller tryggest. Det som er veldig spesielt er at du indirekte seksualiserer handlingene til et barn du ikke kjenner. Veldig spesielt.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (36 minutter siden):

Det er helt vanlig, barn søker trygghet der de synes det er aller tryggest. Det som er veldig spesielt er at du indirekte seksualiserer handlingene til et barn du ikke kjenner. Veldig spesielt.

Hvis det du sier er sant, hvor er alle 10-åringene? Kan ikke se at barn klår sånn. Kan aldri mene å ha sett barn til hverken venninner eller bekjente som klår på puppen til moren sin når de er ferdig med ammetiden. Har heller ikke seksualisert det som jeg ser du prøver å få frem her. Jeg mener bare at det å sette grenser for barn er sunt, og hun klager jo over dette selv men lar henne gjøre det. Hvordan kan barnet lære seg hva intimgrense er når det er fritt frem til å klå på puppen til moren sin? 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (5 timer siden):

Hvis det du sier er sant, hvor er alle 10-åringene? Kan ikke se at barn klår sånn. Kan aldri mene å ha sett barn til hverken venninner eller bekjente som klår på puppen til moren sin når de er ferdig med ammetiden. Har heller ikke seksualisert det som jeg ser du prøver å få frem her. Jeg mener bare at det å sette grenser for barn er sunt, og hun klager jo over dette selv men lar henne gjøre det. Hvordan kan barnet lære seg hva intimgrense er når det er fritt frem til å klå på puppen til moren sin? 

Det er helt normalt å gjøre det en stund etter man er ferdig med amming.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Porcelain said:

Det er helt vanlig, barn søker trygghet der de synes det er aller tryggest. Det som er veldig spesielt er at du indirekte seksualiserer handlingene til et barn du ikke kjenner. Veldig spesielt.

 

7 hours ago, Orly said:

Det er helt normalt å gjøre det en stund etter man er ferdig med amming.

Ja, men det er ikke normalt å la barnet «kose» så hardt at moren får vondt, men likevel ikke stoppe det bare klage.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet i barnehage var det mange småbarn som holdt på sånn, og prøvde også å søke trygghet hos oss ansatte på samme måte. Ingen av førskolebarna gjorde deg samme, så jeg antar det er noe de naturlig vokser av seg ;)

Endret av MissCoverdale
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er det drøyeste👀 Tenk å bruke mormorens død for å få flere abonnenter?!

 

9050BBFA-12C8-49A5-884D-E3895E31FD11.jpeg

Endret av Birdo
La til bevis
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun leser i allefall her inne, når det refereres til «russisk prostituert på diverse fora» 🤪

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/9/2022 at 10:05 PM, lehangolta said:

Hun leser i allefall her inne, når det refereres til «russisk prostituert på diverse fora» 🤪

Ingen kalte henne her for russisk prostituert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (5 timer siden):

Ingen kalte henne her for russisk prostituert

Nei prostituert er hennes eget ord, men russisk stammer nok herfra 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, lehangolta said:

Nei prostituert er hennes eget ord, men russisk stammer nok herfra 

Hu ble kalt for nyrik russer her. Så det er vel stor forskjell oligarch kone fra Russland eller russisk prostituert. At man skal melke alt 😆😆😆

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (1 minutt siden):

Hu ble kalt for nyrik russer her. Så det er vel stor forskjell oligarch kone fra Russland eller russisk prostituert. At man skal melke alt 😆😆😆

Ja da sier vi det🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 8.6.2022 den 23.38):

Det er det drøyeste👀 Tenk å bruke mormorens død for å få flere abonnenter?!

 

9050BBFA-12C8-49A5-884D-E3895E31FD11.jpeg

Ikke overraskende at hun retter oppmerksomheten mot seg når bestemoren har dødd. Og såklart har hun også en historie om at «hun» har kjempet med Helse-Norge 😂 Blir for dumt. Hun tøyde jo den brannskaden til datteren hennes LANGT. Og akkurat dette gjorde at hun fikk mange følgere. Nesten litt skummelt at hun ikke ser selv hvor mye hun utnytter situasjoner for å få pr. Når det er noe som har skjedd i verden kan hun alltid relatere, enten om hun har vært et sted eller har noen bekjente av bekjente som har en syk historie. På et tidspunkt kalte hun barnet sitt «løvetannbarn» og titulerte seg selv som en «løvemamma», tenk det.  Dama er helt sinnsyk når det gjelder å få oppmerksomhet. Nesten på grensa til manisk. 

Endret av Møffins
  • Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (17 timer siden):

Ikke overraskende at hun retter oppmerksomheten mot seg når bestemoren har dødd. Og såklart har hun også en historie om at «hun» har kjempet med Helse-Norge 😂 Blir for dumt. Hun tøyde jo den brannskaden til datteren hennes LANGT. Og akkurat dette gjorde at hun fikk mange følgere. Nesten litt skummelt at hun ikke ser selv hvor mye hun utnytter situasjoner for å få pr. Når det er noe som har skjedd i verden kan hun alltid relatere, enten om hun har vært et sted eller har noen bekjente av bekjente som har en syk historie. På et tidspunkt kalte hun barnet sitt «løvetannbarn» og titulerte seg selv som en «løvemamma», tenk det.  Dama er helt sinnsyk når det gjelder å få oppmerksomhet. Nesten på grensa til manisk. 

Hun titulerer seg fortsatt som løvemamma så jeg i en intro senest i helga tror jeg. 
Jeg får veldig inntrykk av at hun vil være offer for da kan hun fremstå som "sterk", en som kjemper de store kampene. For meg blir det kun synonymt med oppmerksomhetssyk og drama. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...