Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fulgt henne så lenge, men er hun alltid så aggressiv og på hugget hele tiden? Eller er det svangerskapshormoner som gjør seg gjeldende?

Bare i det siste så har hun på egen snap gått i strupen på de som har kommentert til henne at når barnet er så sykt med feber og luftveisinfeksjon at det er hjemme fra bhg og ligger i senga sammen med henne, tydelig slapt, så burde de vurdere å usette turen. Skikkelig sinna svar fra Benedicte 

Eller det teppet som ble ødelagt pga det ble liggende ute

Eller reiseselskapet som ble hengt ut pga foreldrene glemte igjen barnets leker da de gikk av flyet 

Og en skikkelig rant i dag der hun ba følgere slutte å ødelegge ferien pga hun har fått spørsmål om vær, temperatur og vindforhold. Asså; det kan jo være følgere som vurderer å reise dit men er usikker siden vi tross alt er i oktober.

Vet ikke om jeg blir å fortsette å følge henne hvis hun alltid er så sinna og negativ 

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (38 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt henne så lenge, men er hun alltid så aggressiv og på hugget hele tiden? Eller er det svangerskapshormoner som gjør seg gjeldende?

Bare i det siste så har hun på egen snap gått i strupen på de som har kommentert til henne at når barnet er så sykt med feber og luftveisinfeksjon at det er hjemme fra bhg og ligger i senga sammen med henne, tydelig slapt, så burde de vurdere å usette turen. Skikkelig sinna svar fra Benedicte 

Eller det teppet som ble ødelagt pga det ble liggende ute

Eller reiseselskapet som ble hengt ut pga foreldrene glemte igjen barnets leker da de gikk av flyet 

Og en skikkelig rant i dag der hun ba følgere slutte å ødelegge ferien pga hun har fått spørsmål om vær, temperatur og vindforhold. Asså; det kan jo være følgere som vurderer å reise dit men er usikker siden vi tross alt er i oktober.

Vet ikke om jeg blir å fortsette å følge henne hvis hun alltid er så sinna og negativ 

Hun er alltid sånn

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min opplevelse er at hun er sånn. Og jeg irriterer meg ihjel over den fingeren og grimaser osv. Må slutte å gå inn på henne. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut bilde med «kan jeg ikke få nyte den jævla ferien uten alles synspunkter?!» rett etter å ha spurt om andres meninger om valg av hotell, sted og klima 😂🙃

Jeg kommenterte og skrev at jeg ville rådet henne til å velge et annet hotell mens hun hadde mulighet. Var selv på Bahia Feliz i mars, og det er det _verste_ stedet jeg har vært. 100% charter med det det medfølger av skrikende barn, kald buffet, barn som tar bomba mens foreldrene er drita på all inclusive sangria. Men hun likte vel ikke tilbakemeldingene hun fikk, så da er det leserne som er problemet 🙃

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke fulgt henne så lenge, men er hun alltid så aggressiv og på hugget hele tiden? Eller er det svangerskapshormoner som gjør seg gjeldende?

Bare i det siste så har hun på egen snap gått i strupen på de som har kommentert til henne at når barnet er så sykt med feber og luftveisinfeksjon at det er hjemme fra bhg og ligger i senga sammen med henne, tydelig slapt, så burde de vurdere å usette turen. Skikkelig sinna svar fra Benedicte 

Eller det teppet som ble ødelagt pga det ble liggende ute

Eller reiseselskapet som ble hengt ut pga foreldrene glemte igjen barnets leker da de gikk av flyet 

Og en skikkelig rant i dag der hun ba følgere slutte å ødelegge ferien pga hun har fått spørsmål om vær, temperatur og vindforhold. Asså; det kan jo være følgere som vurderer å reise dit men er usikker siden vi tross alt er i oktober.

Vet ikke om jeg blir å fortsette å følge henne hvis hun alltid er så sinna og negativ 

Virker som det har blitt veldig mye av det i det siste. Fulgt henne i flere år. Og kjenner ikke igjen oppførselen hennes den siste tiden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste bildet på snapchat… «kjenner ingen som er så sterke som oss». Altså, æsj? Tenk å skrive noe sånt, hun kan da likegjerne si til sine venner at «dere er er svakt par kontra meg i Leif». Èn ting er hva man føler, men man skriver vel ikke og legger ut sånt?? Kunne hun ikke heller skrevet «vi føler oss sterkere sammen» eller noe? Hun virkelig elsker å løfte seg selv opp og skryte av alt. Jeg nekter å tro de bare lever og sus og dus. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (8 timer siden):

Siste bildet på snapchat… «kjenner ingen som er så sterke som oss». Altså, æsj? Tenk å skrive noe sånt, hun kan da likegjerne si til sine venner at «dere er er svakt par kontra meg i Leif». Èn ting er hva man føler, men man skriver vel ikke og legger ut sånt?? Kunne hun ikke heller skrevet «vi føler oss sterkere sammen» eller noe? Hun virkelig elsker å løfte seg selv opp og skryte av alt. Jeg nekter å tro de bare lever og sus og dus. 

Ingen andre er bedre enn de må du vite....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare forstår ikke helt hvorfor hun aaaalltid!! må klage på noe. Her om dagen ville hu jo «bare nyte denne jævla ferien» uten kommentarer på alt. I dag er det aalt for varmt og hun har pakka feil. 
Det finnes en middelvei mellom influensere som rosemaler alt, og klage/på peke alt som er negativt, hele tiden!

Dersom noe er positivt er det fordi det har vært en kamp/masse styr i forkant, hvor hun fremhever hvor sterk hun er.

Nei, jeg følger hun ikke lengre fordi det tilfører meg mer dårlig tankegang enn inspirasjon. Skjønner ikke helt greia.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet hun til halsbetennelse og null stemme. 🙈 Neste snap kan man tydelig høre hun har stemme 😄 som høres helt klar og tydelig ut. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem legger ut bilde av mindreårig som står på hendene i bare bleia, og slenger på en sticker med «will twerk for pizza»?!🫡🫡

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (4 minutter siden):

Hvem legger ut bilde av mindreårig som står på hendene i bare bleia, og slenger på en sticker med «will twerk for pizza»?!🫡🫡

En tilsynelatende voksen person med elendig dømmekraft og totalt mangel på filter.

"Mamma - mamma jeg vil ha seks!!!".....

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (På 2.10.2022 den 23.13):

Virker som det har blitt veldig mye av det i det siste. Fulgt henne i flere år. Og kjenner ikke igjen oppførselen hennes den siste tiden. 

Hun er vel full av hormoner om dagen🙈 men er enig i at hun virker veldig irritert på alt og alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en tanke når jeg så det siste bilde på snap, der ungen sover med hendende plassert på brystet. 
At det blir litt av en omstilling når det partiet tilhører baby.. 

(ja det er naturlig, men det omfanget hun legger ut og så klager over hvor mye ungen drar osv.. Da burde hun avvennede ungen med det🙄

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Hvem legger ut bilde av mindreårig som står på hendene i bare bleia, og slenger på en sticker med «will twerk for pizza»?!🫡🫡

En umoden, oppmerksomhetssøkende, hissig, uregulert mamma. 🏆

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

**Marshmallow** skrev (27 minutter siden):

Fikk en tanke når jeg så det siste bilde på snap, der ungen sover med hendende plassert på brystet. 
At det blir litt av en omstilling når det partiet tilhører baby.. 

(ja det er naturlig, men det omfanget hun legger ut og så klager over hvor mye ungen drar osv.. Da burde hun avvennede ungen med det🙄

 

Jeg synes det er en uting jeg da. En ting hadde vært om det var amming. Men at en unge på 3 år henger og drar og klår på pupper,  både innenfor husets 4 vegger og i all offentlighet. Det synes jeg ikke passer seg. Men det er min mening.

Og som du sier, når babyen kommer og det blir matfatet til babyen, vil jeg tro blir et slag i ansiktet for 3 åringen. Så hun bør absolutt avvennde ungen før babyen kommer. Men mora liker sikkert oppmerksomheten det gir så.... 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo le litt😂 hva er det med influencere som bare må overdrive alt? Halsbetennelse og mistet stemmen🙈 så en masse Snapchat hvor hun prater helt normalt. 

Jeg hadde lungebetennelse i sommer og mistet stemmen. Å jeg hørtes ikke slik ut🤣 her måtte vi bruke sms en periode.

Så Benedicte.. hvorfor må du overdrive noe så enormt på alt? Du hørtes jo ikke engang forkjølet ut😂 Å slutt og ta bilde av barnet i bare bleia.  Bruk hode og tenk på alle disse gale mennesker der ute som elsker slike bilder🤮 som nærmest sitter med p..... I hånda og nyter.. skjerp deg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Må jo le litt😂 hva er det med influencere som bare må overdrive alt? Halsbetennelse og mistet stemmen🙈 så en masse Snapchat hvor hun prater helt normalt. 

Jeg hadde lungebetennelse i sommer og mistet stemmen. Å jeg hørtes ikke slik ut🤣 her måtte vi bruke sms en periode.

Så Benedicte.. hvorfor må du overdrive noe så enormt på alt? Du hørtes jo ikke engang forkjølet ut😂 Å slutt og ta bilde av barnet i bare bleia.  Bruk hode og tenk på alle disse gale mennesker der ute som elsker slike bilder🤮 som nærmest sitter med p..... I hånda og nyter.. skjerp deg.

Hun var jo syk før hun dro også. Å jeg har hatt halsbetennelse et par ganger... Da lå jeg ganske mye. Litt sånn slått ut. Hun virker jo til å være frisk og rask. Herrehatt altså  😂 Halsbetennelse og uten stemme - skravle skravle. Nei, denna er ganske oppmerksomhetssyk og skal ha folk til å synes synd på seg. Kanskje hun prøver å få igjen noe på reiseforsikringen....

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjesten12 skrev (På 3.10.2022 den 19.02):

Jeg bare forstår ikke helt hvorfor hun aaaalltid!! må klage på noe. Her om dagen ville hu jo «bare nyte denne jævla ferien» uten kommentarer på alt. I dag er det aalt for varmt og hun har pakka feil. 
Det finnes en middelvei mellom influensere som rosemaler alt, og klage/på peke alt som er negativt, hele tiden!

Dersom noe er positivt er det fordi det har vært en kamp/masse styr i forkant, hvor hun fremhever hvor sterk hun er.

Nei, jeg følger hun ikke lengre fordi det tilfører meg mer dårlig tankegang enn inspirasjon. Skjønner ikke helt greia.

Hun klarer tydeligvis ikke la vær. Går ikke en dag uten syting over noe eller noen der😅. Stakars henne som har det så tråkig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...