Gå til innhold

Restaurant / kafé du aldri besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Egon... Bestilte en pizza og den ble servert rå. Når jeg klagde fikk jeg beskjed om at ikke gikk å steke den ordentlig fordi jeg hadde valgt ananas, 
Pizzaen var helt deigete og fyllet lite stekt. 

Har selv stekt mange pizzaer med ananas, har aldri hatt problem med at pizzaen ikke ble ordentlig stekt.

Anonymkode: 641e4...fc5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fabienne skrev (På 24.2.2021 den 20.33):

Jeg skulle gjerne ha plusset deg, men dessverre er det slik at Egon har kapret svært attraktive tomter over hele landet og i tillegg har gjort uteplassene sine veldig tilrettelagte med lamper, varmelamper og pledd. Derfor hender det (før viruset) at jeg satt meg på Egon for å ta et glass ute, selv om jeg misliker kjedekonseptet intenst. Det kommer jeg sikkert til å gjøre i framtida også. 

 

Hvorfor ikke Egon? 

Anonymkode: a9299...401

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamie Oliver restauranter, helt vilt dårlig mat. Alle de store kjede pizzarestaurantene + pizzanini, dyrt og smakløst i forhold til de mindre og uavhengige pizzarestaurantene. McDonalds, Max og Burger King, veldig dyrt, og dårlig mat. Får til og med bedre, billigere og mere mat på bensinstasjoner! Fatter ikke at folk handler der. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamie's Italian: Sur, lite oppmerksom og treg servitør. Tok en evighet før maten kom og når den endelig dukket opp var den elendig. Pastasausen svømte i olje og smakte nesten ingenting. Svindyrt i forhold til kvaliteten på både service og mat.

Big Horn: Overpriset til tusen! Bestilte en 200 grams indrefilet som i følge menyen skulle serveres med brokkolini og rødløk ceviche i tillegg til potet og saus. Bestilte også fritert aubergine som ekstra tilbehør. Herligheten kom totalt på 434 kroner. Biffen ble servert med liten brokkolini på en seng av hermetisk mais (som var kald). Cevichen glimret med sitt fravær og da jeg etterlyste den fikk jeg beskjed om at de var tomme for den. Greit nok, det er lov å gå tom for ting, men da synes jeg det er normal høflighet å gi beskjed i forkant, ikke når gjesten etterlyser det som mangler. Den friterte auberginen de tok 45 kroner for var to små skiver aubergine i en skål. 

Anonymkode: 0344d...8d5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sumo på Storo, Oslo. 
dårlig service, ble totalt oversett. Sophie Elise fikk god service da 🤷🏻‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på Jamie Oliver. Var der én gang med ei venninne. Fyttigrisen for en forskjellsbehandlende(?) servitør. Greit nok, jeg og venninna mi var veldig åpenbart studenter så han tenkte han ikke ville få mye tips av oss, men vi forventa ikke den behandlinga vi fikk. Vi bestilte pasta, og det stod på menyen at all pasta kom med focaccia. Vi fikk ikke det. Vi satt ved siden av en familie som fikk en korg med focaccia mens de venta på maten. Han gikk flere ganger bort til dem for å spørre om det smakte, om de ville ha noe mer osv. Han kom aldri bort til oss, selv om han kom fort bort da han så at tallerknene våre var tomme. Ikke en gang da spurte han om det smakte eller om vi ville ha mer. Bare tastet inn beløpet uten et ord og lot oss betale. Sa ikke hadet da vi gikk en gang. Han så ikke på oss én gang i løpet av måltidet. Vi prøvde å få øyekontakt fordi det var små porsjoner og vi ville ha foccacien, men det fikk vi ikke. 

Jeg hadde jobbet mye før jeg ble student og hadde ganske mye mer penger å kunne bruke enn gjennomsnittsstudenten, så kunne gitt han godt med tips :) det fikk han ikke :)  

Anonymkode: 71b62...978

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egon har jeg ikke vært på siden jeg var 19. Der tenker jeg du vet hva du får. Halvdårlig mat i halvsur atmosfære.

Jamie's Italian på Aker Brygge var jeg på da den åpnet. Ironisk nok jobbet jeg for et firma som fikk gratis lunsj der mot at vi ga god PR. Men nei, maten var kjedelig og smakløs, og litt på linje med det Olivia allerede serverer.

Som bringer meg til: Olivia. De har kapret et par gode lokaler, f.eks. i Hegdehaugsveien. Men skal man ha pizza, gå heller til Villa Paradiso. 

Anonymkode: 6eac4...93e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.2.2021 den 9.02):

Dinner i Oslo. Musikken hadde et lydnivå høyere enn en rockekonsert. De ansatte jobbet på samlebånd, der vi fikk følelsen av at så snart vi var ferdige måtte vi gå. Tett mellom bordene, lite privatliv. Ikke var maten god heller. Dette var før coronaen btw.

Anonymkode: 95840...efd

Enig 

Anonymkode: 199f1...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Henger meg på Jamie Oliver. Var der én gang med ei venninne. Fyttigrisen for en forskjellsbehandlende(?) servitør. Greit nok, jeg og venninna mi var veldig åpenbart studenter så han tenkte han ikke ville få mye tips av oss, men vi forventa ikke den behandlinga vi fikk. Vi bestilte pasta, og det stod på menyen at all pasta kom med focaccia. Vi fikk ikke det. Vi satt ved siden av en familie som fikk en korg med focaccia mens de venta på maten. Han gikk flere ganger bort til dem for å spørre om det smakte, om de ville ha noe mer osv. Han kom aldri bort til oss, selv om han kom fort bort da han så at tallerknene våre var tomme. Ikke en gang da spurte han om det smakte eller om vi ville ha mer. Bare tastet inn beløpet uten et ord og lot oss betale. Sa ikke hadet da vi gikk en gang. Han så ikke på oss én gang i løpet av måltidet. Vi prøvde å få øyekontakt fordi det var små porsjoner og vi ville ha foccacien, men det fikk vi ikke. 

Jeg hadde jobbet mye før jeg ble student og hadde ganske mye mer penger å kunne bruke enn gjennomsnittsstudenten, så kunne gitt han godt med tips :) det fikk han ikke :)  

Anonymkode: 71b62...978

I USA fikk jeg vite at «belønning» for elendig service er 10-cent lagt under tallerkenen/skålen. 

Anonymkode: b9df3...be5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LittDiva skrev (3 minutter siden):

Villa paradiso. Deigete bunn, en skvett fyll på midten til en stiv pris. 

Alle VP eller noen konkret? 

Anonymkode: 199f1...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle VP eller noen konkret? 

Anonymkode: 199f1...577

Prøvd bare den på Grunerløkka. Flere ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaffeMøya på Bardufoss. Masse folk på jobb,men tar utrolig lang tid å få det man bestiller selv om det bare er en vanlig kopp kaffe.

Anonymkode: c43d9...e02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 23.02):

Cafè Riis i Moss. Surt personalet, dårlig kaffe, vond lukt i lokalet, skittent bestikk, og dårlig mat. 

Anonymkode: 9f607...3f8

Oi, da må Noe ha endret seg de siste årene :( var stam plassen når jeg bodde i Moss. 

Anonymkode: 4868b...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LittDiva skrev (31 minutter siden):

Prøvd bare den på Grunerløkka. Flere ganger.

Enig. Har fått veldig dårlig pizza der. Kommer ikke til å gå dit igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange klager på Egon.

Hvordan er Egon i Fredrikstad?

Har aldri vært der, men det er alltid mye folk. 

Anonymkode: 0469d...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 14.37):

Jeg er faktisk en veldig høflig og hyggelig, u-gretten kunde, jeg både smiler og hilser og takker. Alltid! Men når ikke det er jovialt nok for de ansatte på Joe and the Juice, gidder jeg til slutt ikke å gå dit mer. Ellers har du vel et poeng i at det er bedre at de er blide enn det motsatte, hvis man nå bare skulle ha de to ytterpunktene å velge mellom...

Anonymkode: 03601...52d

Jeg er sikker på at det er en del av stillingsinstruksen og at de er forpliktet til å være fake 

Anonymkode: 05c7c...2b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey honey på outlet på Ålgård   bestilte blåskjell, kjente meg rar samme dag. ble matforgiftet og spydde, hadde diaré,  smerter og trodde nesten jeg skulle dø natta gjennom. Jeg kontaktet dem selvsagt og fortalte om det,  men det var null beklagelse. De frikjente seg selv og anklaget meg for å lyve .  har holdt meg unna Hey honey på Ålgård siden 

Anonymkode: 05c7c...2b1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...