Gå til innhold

Restaurant / kafé du aldri besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Egon. Generelt. Jeg har ikke vært på alle, men de jeg har vært på har vært like dølle og overprisede.

Hard Rock på Karl Johan. Av samme grunn. God potetmos, da.

Ellers er det jo mange jeg ikke gidder prioritere uten at de er hårreisende dårlige. 

Anonymkode: fff36...6a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Joe and the juice. Altfor høyt lydnivå på de ansatte som jeg flere ganger har opplevd står og prater om dating og singellivet sitt 🙈

Anonymkode: 64c32...0ae

Enig. Min mor på 70 ble også nektet å betale med kontanter (før korona). Synes det er hårreisende at restauranter ikke aksepterer et lovlig (og pålagt) betalingsmiddel.  

Anonymkode: 94c47...5cd

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridays i Oslo. Spiste på den ved Oslo city og ble skikkelig matforgiftet og har lagt merke til at både den og de andre i Oslo blir stengt jevnlig av Mattilsynet. Kjedelig, overpriset, uhygienisk sted. Men jeg liker egentlig maten. 

Anonymkode: 23617...c8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokkekolektiv i Halden. Servitøren var så sur og vemmelig at vi reiser ikke dit igjen! 😬 Mulig hun ikke jober der mer da. Ikke bare vi som har reagert på henne.

Anonymkode: ca38f...0b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jæren Hotell. Var bestilt vegetarmat og de var sååå positive. De andre fikk bugnende tallerkener, mens vegetarianerne bare fikk ei tynn suppe. Holdt på å sulte ihjel. 

Anonymkode: 6fa44...1f2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jæren Hotell. Var bestilt vegetarmat og de var sååå positive. De andre fikk bugnende tallerkener, mens vegetarianerne bare fikk ei tynn suppe. Holdt på å sulte ihjel. 

Anonymkode: 6fa44...1f2

Haha, minner meg om restauranten i nærheten av der jeg bor. De har en vegetarrett(er en restaurant kjent for en spesielt ting og lat oss si at det er gode kjøttretter, så forstår at vegan-nivået der er lavt), men jeg fikk en liten skål med brokkoli, blomkål, spinat og rødbeter, til 300,-!!!!!!!!😂 jeg kunne laget det selv for en 20-kroning liksom. Nei, dit går ikke jeg igjen! 

Anonymkode: 71b62...978

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Gode.

Kjempe bra service,men pizzaen min var uspiselig, har aldri hatt en så dårlig pizza.

 

Anonymkode: 7f476...95e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Campo de' Fiori 

Anonymkode: 7f476...95e

RÆVA SERVICE!

Anonymkode: 7f476...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hellviktangen kunstkafé

 

 

Anonymkode: 7f476...95e

De glemte bestillingen til denne ene og stengte, null beklagelse eller kaffe eller en kakebit til han som ikke fikk spise.

Verken der eller når jeg tok kontakt i etterkant.

 

Anonymkode: 7f476...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibliotekbaren på Hotell Bristol i Oslo

fikk diare 2 ganger på rad. 

Jeg sende en mail hvor jeg kanselerte bord og bestilte en bordbestiling- hadde vært dårlig den ene gangen, men var villig å gi en sjans. Jeg nevnte også at jeg hadde blitt dårlig og lurte på hvor jeg kunne klage på det.

Hotel Bristol kanselerte bokingene, overså den nye bookingen og klagen, jeg måtte gå ned ditt for å bestille bord.

 

Jeg ble igjen ummidelbart kvalm rett etter måltiden, og det ble litt for mye for å kunne være en tilfeldighet, og spesielt siden det kun var der jeg ble dårlig, ikke andre steder og hjemme.

 

Jeg sende inn en klage, og fikk en mail om at det kunne ikke være de som hadde gjort meg dårlig.

Jaja, den siste tiden har jeg vært der 2-3 ganger i uken og har vel brukt 1200-1500 kr der, hvis de ikke ønsker å gå glipp av de penger so be it.

 

De er også utrolig uhøflig på facebook-og lite hjelpsomme-jeg forventer faktisk bedre service fra en så dyr og fancy sted som dette. Alså de er en 4 stjernes hotell.kanskje på tide å begynne oppføre seg som det?

Anonymkode: 7f476...95e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bibliotekbaren på Hotell Bristol i Oslo

fikk diare 2 ganger på rad. 

Jeg sende en mail hvor jeg kanselerte bord og bestilte en bordbestiling- hadde vært dårlig den ene gangen, men var villig å gi en sjans. Jeg nevnte også at jeg hadde blitt dårlig og lurte på hvor jeg kunne klage på det.

Hotel Bristol kanselerte bokingene, overså den nye bookingen og klagen, jeg måtte gå ned ditt for å bestille bord.

 

Jeg ble igjen ummidelbart kvalm rett etter måltiden, og det ble litt for mye for å kunne være en tilfeldighet, og spesielt siden det kun var der jeg ble dårlig, ikke andre steder og hjemme.

 

Jeg sende inn en klage, og fikk en mail om at det kunne ikke være de som hadde gjort meg dårlig.

Jaja, den siste tiden har jeg vært der 2-3 ganger i uken og har vel brukt 1200-1500 kr der (regne ut hvor mye det er pr mnd du), hvis de ikke ønsker å gå glipp av de penger so be it.

 

De er også utrolig uhøflig på facebook-og lite hjelpsomme-jeg forventer faktisk bedre service fra en så dyr og fancy sted som dette. Alså de er en 4 stjernes hotell.kanskje på tide å begynne oppføre seg som det?

Anonymkode: 7f476...95e

 

Anonymkode: 7f476...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, AnonymBruker said:

Skulle egentlig ønske jeg kunne si Egon jeg også, men av og til er det det eneste alternativet som har barnevennlig meny.

Anonymkode: 8ac3e...fd9

eneste? Kan ikke komme på en eneste restaurant jeg har vært på som ikke har hatt barnevennlig meny?

Anonymkode: 5f382...7f3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å se så mange klage på Egon, jeg liker både maten og atmosfæren.  

Anonymkode: 7b3b6...a2a

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke navnet, men var en restaurant på brygga i Nevlunghavn (Vestfold). Var der ved to anledninger, begge ganger var det ræva. Første gang bestilte jeg reketallerken, men de var tomme for loff så jeg fikk reker og PØLSEBRØD...

Gang nr 2 var jeg vegetarianer så før vi satt oss spurte jeg om de hadde noe jeg kunne spise. Jeg skulle få burger. Alle andre fikk maten sin og jeg venta lenge, måtte til slutt purre. Fikk endelig maten min, men det bestod av et burgerbrød så hardt at jeg ikke klarte å få gaffelen min gjennom, og en overstekt burger. Thats it! Ikke en gang et lite salatblad, eller dressing. Trodde nesten det var skjult kamera.

Man kan vel trygt si at det ikke frister å komme tilbake..

Anonymkode: 0003e...201

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dinner i Oslo. 
Elendig service. Super arrogant folk. 

Anonymkode: 199f1...577

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dinner i Oslo. 
Elendig service. Super arrogant folk. 

Anonymkode: 199f1...577

Helt motsatt erfaring enn det vi har.

Anonymkode: 8ac3e...fd9

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinner i Oslo. Musikken hadde et lydnivå høyere enn en rockekonsert. De ansatte jobbet på samlebånd, der vi fikk følelsen av at så snart vi var ferdige måtte vi gå. Tett mellom bordene, lite privatliv. Ikke var maten god heller. Dette var før coronaen btw.

Anonymkode: 95840...efd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorry. Maten var helt ok, men servitøren var sur, og det tok lang tid før jeg fikk det jeg bestilte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...