Gå til innhold

Restaurant / kafé du aldri besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hard Rock café i Oslo. Kald, smakløs og dyr mat. Absolutt ikke verd et nytt besøk! Egon er rene gourmetrestauranten i forhold 

Anonymkode: f021f...2a0

Helt enig! Har samme erfaringen selv, skulle til å skrive om dem i tråden her. Desidert kjipt , dyrt og dårlig service. 

Anonymkode: 35285...ec8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hard Rock café i Oslo. Kald, smakløs og dyr mat. Absolutt ikke verd et nytt besøk! Egon er rene gourmetrestauranten i forhold 

Anonymkode: f021f...2a0

Ja denne også. Jeg ble matforgitet der en gang 😩 Endte opp på sykehuset med intravenøst fordi jeg ikke klarte å holde på noe. 

Anonymkode: cbd29...9c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Egon skulle jeg også sikkert ha skrevet for noen år siden, men så hender det at jeg ramler inn der fra tid til annen. Det er av og til at det er enkelt å gå dit og noe av det de har er helt greit, men går helst et annet sted. 

McDonald's kan jeg vel si at jeg ikke besøker igjen. Kjip mat og kjipt å sitte der og spise. 

TGI friday. Maten var ikke spesielt god. Jeg var der med eksen og musikken var så høy at vi måtte skrike til hverandre. "HVA SYNES DU OM MATEN?" "HÆ?". Skikkelig koselig måltid :P

Pizzabakeren. Skikkelig fæl pizza der. Bunnen er alltid fæl og det er smakløst. En gang hadde de bare lagt på skiver med ost i flere lag så det ble en sånn tjukk skorpe med ost som ikke var smeltet. 

Endret av TheCatLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (22 minutter siden):

Kommer ikke til å dra på Oslo Raw med det første heller. Kjøpt mye derfra og sittet på kafeen flere ganger. Men de har tapt seg. Kakene / porsjonene blir mindre og mindre uten at det reflekteres i prisen.  R..va kundeservice og da går jeg i full boikott😂 De driter vel i detmen jeg føler meg bra..

Omg ja. Skjønner at kakestykkene må være mindre enn på andre steder fordi det er raw, øko, sertifisert i hodet og ræva etc, men 70 kroner for to biter? Nei takk.

Anonymkode: b0d40...ed5

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joe and the Juice, til tross for at jeg liker maten. Synes de ansatte er kvalmende joviale og sprudlende. Smil, si hei, ha en fin dag og alt det der, det rekker langt for meg. Men drit i å rope velkommen hit og småprate om hva jeg synes om det fine sommerværet, det har stikk motsatt effekt av det som er tilsiktet. 

Anonymkode: 03601...52d

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæl. Jeg er ikke fan av trenden med en satt tre, fem eller syv retter. Maten var kjedelig, smaken var tam og porsjonene veldig små. Synes det er en uting å gå fra et restaurantbesøk sulten..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ønske jeg kunne si Egon jeg også, men av og til er det det eneste alternativet som har barnevennlig meny.

Anonymkode: 8ac3e...fd9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er nå virkelig bedre at de er blide enn at de så vidt hilser. Hvis du er så gretten at du ikke kan snakke et par setninger med en ansatt som prøver å være hyggelig, så bør du kanskje holde deg hjemme...

 

Anonymkode: 6b04e...561

Jeg er faktisk en veldig høflig og hyggelig, u-gretten kunde, jeg både smiler og hilser og takker. Alltid! Men når ikke det er jovialt nok for de ansatte på Joe and the Juice, gidder jeg til slutt ikke å gå dit mer. Ellers har du vel et poeng i at det er bedre at de er blide enn det motsatte, hvis man nå bare skulle ha de to ytterpunktene å velge mellom...

Anonymkode: 03601...52d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egon Lillehammer, dårlig service, lang ventetid og når vi omsider fikk maten var det feil.

Spiser av og til på Egon i Trondheim, men der er det et helt annet nivå servicen, så det sier vel sitt.

Anonymkode: fd3e2...826

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Larsen Kafé på Hamar. De ansatte er sure hipstere som sukker, himler med øynene og knapt gidder å svare dersom du spør dem om noe. Men de er SÅÅÅÅ søte mot byens hel- og halvkjendiser og hipstervennene sine hvis de stikker innom, da. Da stopper jo køen foran kassa helt opp, for dem blir de aldri ferdige med å yte ekstraservice overfor. :alice: 

 

Anonymkode: cb77a...974

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montana Grill. Maten var kald og smakte ingenting. 

Anonymkode: cbd97...b2b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (19 timer siden):

Jordbærpikene eller hva de heter. Sykt små porsjoner ift pris. Visstnok var ikke vi de første som klagde på porsjonene, de har visstnok visse mål de må forholde seg til. 

Kjempegammel mat og...

Anonymkode: 199f1...577

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lie Nilsen. Kan få alt fra en halv tube majones på rekesmørbrødet til ingenting (smør/olje/dressing) på andre smørbrød. Fikk også servert toro-suppe derfra en gang. Ofte har de få ting igjen i disken også så utvalget blir minimalt. Også er prisene dyr.

Anonymkode: aefaf...47b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også må si Fridays. Var der med venner en gang og samboer en gang. Maten var god og det var nok, men fyttigrisen så høyt lydnivået var! Det gikk jo ikke an å snakke. Det var stappafullt og bordene er tett i tett, og det var høy musikk. 

Anonymkode: 71b62...978

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burger King. Alt som ikke er dykket i fett blir fjernet fra menyen. Før hadde de grillet kyllingfilet i salaten, i wrap eller baguett. Nå er det bare frityrstekt kylling igjen. Baguettene er også borte. 

Bristol, Trondheim. For noen år siden tok de bort gratis vann. Grunnen var visst ikke økonomi, men noe sånt som at "de ansatte gikk rundt og ryddet og vasket glass hele tiden." Eh..?  Jeg nekter å betale førti kroner for flaskevann, det er da jammen dyrt nok å spise ute. Jeg går aldri dit mer. Av prinsipp, egentlig. Bristol er den eneste kafeen jeg vet om hvor man ikke får vann til maten. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i alt for høy musikk på Fridays. Ble helt utslitt i hodet sist jeg spiste der, og det var tidlig på dagen, men føltes mer som en nattklubb etter lydnivået.

Anonymkode: 35e5d...9e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...