Gå til innhold

Babydrøm

Eira2020

Anbefalte innlegg

bittelillebolla

Hurra for flotte tester! :strix: Tenk at dere fikk klaff på aller første eggløsning, det er det ikke mange som får! Husker du var så glad for at du endelig fikk en positiv eggløsningstest for bare litt siden, og nå er du GRAVID! Tenk det! Gleder meg til å følge deg fremover, enten det blir her eller i en annen dagbok. Masse lykkeønsker for graviditeten videre. :hjertesmil:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissB

Gratulerer så mye igjen 💞 Fant igjen dagboken din og har lest litt av den nå. Så utrolig hyggelig med positive tester 😄

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Atticmess

Gratulerer igjen 😁 Så herlig at den endelig satt  og så kjapt etter el endelig kom i gang  det er så utrolig bra det!

Jeg har hørt at de spådde babyboom under koronaen, litt samme som at etterspørselen etter valper og kattunger har skytet til værs (Er litt gale Mathias der ute 🙈). Så jeg mistenker at det kanskje stemmer at det er blitt babyboom, i tillegg til at man legger ekstra godt merke til de som blir gravide når man selv prøver 😅 Men det er jo deilig da etter prøvingen å tre inn i rekkene blant gravide og småbarnsforeldre 😁

Selv valgte jeg å opprette egen graviditetsdagbok etter 3+ testen. Enig i det Amatariel skriver, føltes veldig verdt det å opprette den selv om det var tidlig 😊 Hadde et stort behov for å skrive ned det som skjedde med kroppen og hodet, og da føltes det riktig å ta dette i en egen dagbok under graviditetsdagbøkene. Men her må man nesten bare kjenne etter hva som blir rett for seg tenker jeg 😁

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fhuzzy

Wow! For noen tester! :strix:🥰  Også så utrolig gøy at vi er helt likt! Gratulerer så mye! :strix:Håper dette blir en gledens tid for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amatariel

Hvordan går det med deg..? Hvordan føles det med en IKM der mensen faktisk ikke kom? 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...