Annabel Skrevet 7. mai 2021 #121 Del Skrevet 7. mai 2021 Åååå, så spennende - jeg skimter også noe! Håper dette noe blir sterkere😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 7. mai 2021 #122 Del Skrevet 7. mai 2021 Åh, ja her er det helt klart noe! Woho! Jeg hadde tatt en ny test i ettermiddag, kanskje den er sterkere allerede da. 🤞Veldig håpefull!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. mai 2021 #123 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg og skimter noe her 🤞🤞 Så veldig spennende! Håper den blir sterkere framover 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2021 #124 Del Skrevet 7. mai 2021 Ja her kan det fort gå fra det ene til det andre!! Så utrolig spennende! Jeg syns også jeg kan skimte noe. Og det er jo lovende!!! Syns som nevnt i min dagbok at jeg ser noe innimellom på min test, men det er ikke sjans i havet å få det med på noe bilde. Spotting er ikke uvanlig i et tidlig graviditetsløp, så det blir jeg ikke avskrekket av. MYE mer spennende at det ikke var noe av det i morges, og den tempen da. Mener temp absolutt har en tendens til å rase om man spotter/blør litt. Maasse håp her!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #125 Del Skrevet 7. mai 2021 Annabel skrev (1 time siden): Åååå, så spennende - jeg skimter også noe! Håper dette noe blir sterkere😍 Ååå jeg ble veldig glad av å få første bekreftelsen fra noen andre på at det er flere som kan se dette noe altså! 🙊 bittelillebolla skrev (1 time siden): Åh, ja her er det helt klart noe! Woho! Jeg hadde tatt en ny test i ettermiddag, kanskje den er sterkere allerede da. 🤞Veldig håpefull!! Yay, så gøy å lese at det ikke bare var noe vi innbilte oss at var der 😅 Kanskje jeg skal driste meg til en ny test som du sier, vet ikke om jeg vil klare å vente til i morgen 😬 Atticmess skrev (38 minutter siden): Jeg og skimter noe her 🤞🤞 Så veldig spennende! Håper den blir sterkere framover 😁 Veldig!! Det er jo enda tidlig, så jeg har absolutt fått opp håpet litt nå 🤞🏼😅 Amatariel skrev (38 minutter siden): Ja her kan det fort gå fra det ene til det andre!! Så utrolig spennende! Jeg syns også jeg kan skimte noe. Og det er jo lovende!!! Syns som nevnt i min dagbok at jeg ser noe innimellom på min test, men det er ikke sjans i havet å få det med på noe bilde. Spotting er ikke uvanlig i et tidlig graviditetsløp, så det blir jeg ikke avskrekket av. MYE mer spennende at det ikke var noe av det i morges, og den tempen da. Mener temp absolutt har en tendens til å rase om man spotter/blør litt. Maasse håp her!! Ja, føler enda dette absolutt kan svinge begge veier nå etter dagens test! Synes dette noe var synligere med det blotte øyet enn på mitt litt dårlige mobilkamera så 🤞🏼 Veldig fint å høre at spotting ikke er så uvanlig i så fall! Vet jo egentlig at man il og med kan ha litt småblødninger når jeg tenker meg om, men det er så lett å tenke at det da ikke er noe likevel når man tolker alle små tegn hele tiden 🙈 Glad jeg har tempingen i tillegg nå så jeg kan følge mer med! Blir nok en spennende helg for oss begge dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 7. mai 2021 #126 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg ser også noe!! 🤩😍 hjelp så mange spennende tester her inne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #127 Del Skrevet 7. mai 2021 nilci skrev (2 timer siden): Jeg ser også noe!! 🤩😍 hjelp så mange spennende tester her inne nå! Uææ, det er virkelig spennende ja 🙊😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 7. mai 2021 #128 Del Skrevet 7. mai 2021 Venter spent her nå! Når tenker du å ta neste test? 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #129 Del Skrevet 7. mai 2021 Annabel skrev (16 minutter siden): Venter spent her nå! Når tenker du å ta neste test? 🙊 Innen en halvtime tenker jeg 😅 Rett hjem fra jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 7. mai 2021 #130 Del Skrevet 7. mai 2021 Eira2020 skrev (Akkurat nå): Innen en halvtime tenker jeg 😅 Rett hjem fra jobb! Så nervepirrende!! Masse masse masse lykke til!! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #131 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) Tusen takk alle sammen, så urolog hyggelig å kjenne på så mye støtte her inne ❤️ Jeg løp bokstavelig talt hjem fra jobb for å ta ny test nå nettopp. Ble ikke så veldig mye klokere av den grunn da 🙊 Men det er jo fortsatt noe der, eller? Edit: testen fra i dag tidlig øverst og nå nederst: Endret 7. mai 2021 av Eira2020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 7. mai 2021 #132 Del Skrevet 7. mai 2021 Absolutt strek der altså! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsfrid Skrevet 7. mai 2021 #133 Del Skrevet 7. mai 2021 Har forvillet meg inn her Jeg ser også strek! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. mai 2021 #134 Del Skrevet 7. mai 2021 Jaa, jeg ser strek! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 7. mai 2021 #135 Del Skrevet 7. mai 2021 Absolutt strek!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 7. mai 2021 #136 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg tror ikke dette er skyggestrek! Ser ut til at den har blitt sterkere allerede synes jeg! Krysser fingre og tær for en enda sterkere test i morgen. 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #137 Del Skrevet 7. mai 2021 Yay, jeg ble veldig glad av dette! ❤️ Merker jo nå at fallhøyden blir stadig høyere for hver tanke jeg rekker å tenke da.. Får prøve å forholde meg så rolig som mulig frem til jeg kan ta ny test i morgen på DPO 11! 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2021 #138 Del Skrevet 7. mai 2021 Vi har like tester vi jo!! Dette er sååå gøy! Ser jo veldig lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #139 Del Skrevet 7. mai 2021 Amatariel skrev (4 minutter siden): Vi har like tester vi jo!! Dette er sååå gøy! Ser jo veldig lovende ut! Kjempegøy at vi ligger likt og begge skimter noe! Nå syntes jeg egentlig dine tester var enda tydeligere enn mine i ettermiddag faktisk! ☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 7. mai 2021 #140 Del Skrevet 7. mai 2021 Helt klart en strek der ja, woop woop 😁🤞tidenes mest spennende fredag inne på kvinneguiden 😅🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå