Gå til innhold

Er dette her flyskrekk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bare for å si det med en gang, jeg har tatt fly et stort antall ganger både alene og med familie. Både kort distance og lang distance. Har ikke flyskrekk i ordets rette forstand. 

Men den ene gangen som jeg følte meg utilpass, gjorde meg ganske skjelven. 

Skulle ta fly alene, til hjemlandet. Helt ut av det blå så begynte jeg å føle at hjerte begynte å banke fort og jeg følte meg utilpass. Begynte å føle anger på turen og ville snu i lufta. Pulsen økte på. Jeg ville tilbake igjen. Det var ikke min første tur alene dit. Jeg angret på at jeg var ombord på dette flyet, jeg ville ikke være i flyet mer. 

Hadde heldigvis kontroll nok til at jeg visste at jeg ikke kunne bare åpne døra og gå ut. 

Har aldri hatt flyskrekk før, høres det slik ut for dere som har opplevd dette? Eller noe annet? Kan man ha flyskrekk én gang, aldri mer verken før eller etter. 

Anonymkode: e7ead...ef2

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Høres mer ut som du gruet deg til å reise til hjemlandet, ikke selve flyreisen. Det er lov å grue seg selv om man også gleder seg. 

Anonymkode: 837e4...47c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Høres mer ut som du gruet deg til å reise til hjemlandet, ikke selve flyreisen. Det er lov å grue seg selv om man også gleder seg. 

Mulig men jeg har aldri gruet meg før, og denne plutselige skrekken eller panikken kom ikke før jeg satt på flyet og vi var halvveis på vei ned. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig men jeg har aldri gruet meg før, og denne plutselige skrekken eller panikken kom ikke før jeg satt på flyet og vi var halvveis på vei ned. 

Jeg er en dame i 40-årene og er gift og har barn. Så det var ingenting i hjemlandet som jeg skulle Grue meg til. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi du visste at du snart ville lande, og en eller annet sted i underbevisstheten så gruet du deg. Kanskje det var familiemedlemmer det var lenge siden du hadde sett og overtenkte hva de ville si eller kommentere feks. 

Du skjønner selv at du ikke har flyskrekk slik du beskriver det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fordi du visste at du snart ville lande, og en eller annet sted i underbevisstheten så gruet du deg. Kanskje det var familiemedlemmer det var lenge siden du hadde sett og overtenkte hva de ville si eller kommentere feks. 

Du skjønner selv at du ikke har flyskrekk slik du beskriver det. 

Trodde ikke det føltes det flyskrekk, men så har jeg aldri hatt det før heller. Var mere panikk anfall aktig, men jeg sliter ikke med psyken fra før av heller. Har vært i hjemlandet (Asia) etter det, uten samme opplevelse en gang til. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...