Gå til innhold

Til dere som har vært i afrika, eller skal dit, eller trives der:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva/hvem syns dere er finest med afrika?
Prisene på ting, varmen, det rike dyrelivetm havet eller kvinnene? Eller er det andre ting som afrika kan by på som ikke jeg har opplevd eller funnet ut av?
Jeg har vært der en gang, jeg likte varmen, selv om jeg egentlig hater varme, også likte jeg havet. Havet mine venner, helt nydelig. :) Dere da?
 

Anonymkode: 681d8...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Afrika er veldig fint, billig er det også mye kult dyre liv var på safari og så elefanter, hva jeg likte best var de unge mennene der, de var veldig høflige hjalp meg med allt, og de hadde også veldig store peniser 🤭

Anonymkode: 25678...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Afrika er veldig fint, billig er det også mye kult dyre liv var på safari og så elefanter, hva jeg likte best var de unge mennene der, de var veldig høflige hjalp meg med allt, og de hadde også veldig store peniser 🤭

Anonymkode: 25678...928

Å ja....der jeg var var et veldig strengt område, der folk ble steinet på gaten, foran folk så det siste vet jeg ikke mye om, Men havet var fargerikt og virkelig vakkert. 
Jeg så ingen dyr, ikke en eneste løve, ikke en eneste elefant eller noe. :( Skuffet- trodde det skulle være litt mer som på film hvis du har sett mitt afrika eller lignende? Der ser det virkelig vakkert ut, men mulig jeg hadde uflaks? 
Så ikke et sted jeg drar tilbake til. Det var like ved saudi arabia, kanskje derfor man ikke så noe til dyrene som er derfra? 

 

Anonymkode: 681d8...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Afrika er veldig fint, billig er det også 

Anonymkode: 25678...928

Hva er billig der? Klær og parfymeartikler?

Anonymkode: 681d8...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å ja....der jeg var var et veldig strengt område, der folk ble steinet på gaten, foran folk så det siste vet jeg ikke mye om, Men havet var fargerikt og virkelig vakkert. 
Jeg så ingen dyr, ikke en eneste løve, ikke en eneste elefant eller noe. :( Skuffet- trodde det skulle være litt mer som på film hvis du har sett mitt afrika eller lignende? Der ser det virkelig vakkert ut, men mulig jeg hadde uflaks? 
Så ikke et sted jeg drar tilbake til. Det var like ved saudi arabia, kanskje derfor man ikke så noe til dyrene som er derfra? 

 

Anonymkode: 681d8...608

åja, det var synd å høre. Ja steining og drap er jo endel av afrika på en måte, men de pleier og være veldig snille med hvite damer, uansett ☺️ Jeg ville anbefalt og dra til Tanzania hvis du vil dra dit igjen. 

Anonymkode: 25678...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt forskjell på Egypt, Somalia og Sør-Afrika. Bare nevner det. 

Anonymkode: 9642c...391

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er litt forskjell på Egypt, Somalia og Sør-Afrika. Bare nevner det. 

Anonymkode: 9642c...391

Skulle til å si det selv.. Afrika er ikke et land. 

Det blir det samme å si om Europa, Asia, Sør-Amerika, osv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 23.57):

Å ja....der jeg var var et veldig strengt område, der folk ble steinet på gaten, foran folk så det siste vet jeg ikke mye om, Men havet var fargerikt og virkelig vakkert. 
Jeg så ingen dyr, ikke en eneste løve, ikke en eneste elefant eller noe. :( Skuffet- trodde det skulle være litt mer som på film hvis du har sett mitt afrika eller lignende? Der ser det virkelig vakkert ut, men mulig jeg hadde uflaks? 
Så ikke et sted jeg drar tilbake til. Det var like ved saudi arabia, kanskje derfor man ikke så noe til dyrene som er derfra? 

 

Anonymkode: 681d8...608

Var det Sudan eller Eritrea du var da eller i og med du sier det var nær opp til Saudi Arabia

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den dusteste tråden jeg har lest her inne. :) 

Anonymkode: 9de38...c3c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den gode varmen. Og den ufattelige flotte naturen, de store grønne områdene. Mange hyggelige mennesker.

De eneste dyrene jeg så var firfisler som var på veggene og overalt. Store edderkopper på do midt på natta.

Det er også billig å bo på luksushotell. Cirka 500 kr natta betalte jeg.

Det var ikke min smak det som solgtes av klær og kosmestikk. Ikke sånn som i Europa. Ikke noe "Chanel" veske der for å si det sånn 😄

Vær uansett forberedt på vanvittig trafikk og det å ikke ha tilgang på mat når man vil, oftest, hvis du bor utenfor byen. Viktig å drikke mye vann, svetten renner hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (3 timer siden):

Likte den gode varmen. Og den ufattelige flotte naturen, de store grønne områdene. Mange hyggelige mennesker.

De eneste dyrene jeg så var firfisler som var på veggene og overalt. Store edderkopper på do midt på natta.

Det er også billig å bo på luksushotell. Cirka 500 kr natta betalte jeg.

Det var ikke min smak det som solgtes av klær og kosmestikk. Ikke sånn som i Europa. Ikke noe "Chanel" veske der for å si det sånn 😄

Vær uansett forberedt på vanvittig trafikk og det å ikke ha tilgang på mat når man vil, oftest, hvis du bor utenfor byen. Viktig å drikke mye vann, svetten renner hele tiden.

Er det ikke vesentlig å nevne hvor i Afrika du var?

Anonymkode: 39d48...2aa

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke vesentlig å nevne hvor i Afrika du var?

Anonymkode: 39d48...2aa

Jo, men jeg gruer meg bare ved å si navnet, Nigeria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 23.57):

Å ja....der jeg var var et veldig strengt område, der folk ble steinet på gaten, foran folk så det siste vet jeg ikke mye om, Men havet var fargerikt og virkelig vakkert. 
Jeg så ingen dyr, ikke en eneste løve, ikke en eneste elefant eller noe. :( Skuffet- trodde det skulle være litt mer som på film hvis du har sett mitt afrika eller lignende? Der ser det virkelig vakkert ut, men mulig jeg hadde uflaks? 
Så ikke et sted jeg drar tilbake til. Det var like ved saudi arabia, kanskje derfor man ikke så noe til dyrene som er derfra? 

 

Anonymkode: 681d8...608

Like ved saudi-arabia? Sist jeg sjekket så hørte det til Asia? Er lite ville dyr i SA? 
 

Jeg har vært/bodd i Tunisia/Libya og Egypt. Liker havet godt (middelhavet). Mye historie, god mat (foruten Tunisia), stort sett hyggelige folk, men veldig intense (ikke libyere). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afrika er jo alt mulig da. Var på rundreise i Sør - Afrika, da var det kjølig. Og i Namibia, veldig varmt. Sør-Afrika er veldig variert, mye natur og dyreliv samt mye interessant historie. I Namibia var det fin safari, men landwt ellers var litt kjedelig, delvis svært øde. Å kjøre bil der er ekstremt monotont. 

Anonymkode: 7fd2a...3f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Natta1980 skrev (På 25.2.2021 den 21.44):

Jo, men jeg gruer meg bare ved å si navnet, Nigeria.

Hvorfor?

Anonymkode: 39d48...2aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor?

Anonymkode: 39d48...2aa

Flere svært ekle opplevelser der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 23.57):

Å ja....der jeg var var et veldig strengt område, der folk ble steinet på gaten, foran folk så det siste vet jeg ikke mye om, Men havet var fargerikt og virkelig vakkert. 
Jeg så ingen dyr, ikke en eneste løve, ikke en eneste elefant eller noe. :( Skuffet- trodde det skulle være litt mer som på film hvis du har sett mitt afrika eller lignende? Der ser det virkelig vakkert ut, men mulig jeg hadde uflaks? 
Så ikke et sted jeg drar tilbake til. Det var like ved saudi arabia, kanskje derfor man ikke så noe til dyrene som er derfra? 

 

Anonymkode: 681d8...608

Jeg dro til Mallorca og er kjempeskuffet over at jeg ikke så isbjørner der. Det finnes jo isbjørner i Europa, så det var skikkelig dårlig. Tenker egentlig å saksøke reisebyrået. 

Anonymkode: c95ca...993

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (På 25.2.2021 den 21.44):

Jo, men jeg gruer meg bare ved å si navnet, Nigeria.

Jeg tror dette er en tulletråd... Nigeria ligger ikke like ved Saudi-Arabia 😁 

Anonymkode: 88cfa...1ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...