AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Del Skrevet 23. februar 2021 Er det planlagt på forhånd ned til minste detalj og lengde eller er det mer spontant? Hender du oppdager nye områder? Områder du har aldri har oppsøkt tidligere? Anonymkode: 1f567...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Del Skrevet 23. februar 2021 Jeg har små barn og løper derfor ut døren hjemmefra. Løper ca 5-10 km hver dag og varierer løypen ganske mye. Har flere faste runder men varierer ofte delvis, noen ganger finner jeg en helt ny vei. Når vi er på ferie løper jeg en ny runde hver dag før frokost, og elsker å oppdage området på denne måten. Anonymkode: b47f8...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Del Skrevet 23. februar 2021 Har en viss plan, men endrer ofte. Senest i dag ble det en helt annen rute enn jeg planla da jeg dro ut, da jeg fikk en telefon (hjemmekontor) som gjorde at jeg valgte å gå et stykke, der jeg visste det var god dekning. Men ofte lar jeg dagsform, vær og føre, styre hvor jeg drar. Hender også jeg drar ut for motbakkeintervaller, og ender med en rolig femkilometer. Da jeg løper hjemmefra, og har bodd her i seks år, blir det aldri nye løyper. Finnes ikke en vei eller sti jeg ikke har prøvd. Anonymkode: a463b...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 23. februar 2021 #4 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det planlagt på forhånd ned til minste detalj og lengde eller er det mer spontant? På sånn tredimensjonal mølle er som regel ruten lik. Ute kan jeg variere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg har ulike ruter etter hvor langt jeg vil løpe. Noen ganger endrer jeg spontant, men holder meg som regel til planen. Anonymkode: 5d172...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 26. februar 2021 #6 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg løper ofte hjemmefra og varierer hvor jeg løper men har nesten brukt opp hvor jeg kan løpe. Hadde en fast rute men synes det er dørgende kjedelig å løpe samme rute dag ut og dag inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 27. februar 2021 #7 Del Skrevet 27. februar 2021 Altfor sjeldan, eg er eit ordentleg vanedyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 27. februar 2021 #8 Del Skrevet 27. februar 2021 Ja, ofte ved å variere retningen på rundene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #9 Del Skrevet 1. mars 2021 Varierer hele tiden. Har 3 vann som jeg liker å løpe rundt, og alle har ulik lengde. Varierer også hvilken retning jeg løper på de ulike rutene, men må løpe samme retning rundt samme vann av en eller annen grunn. Den lengste ruten er på 16 km, og skulle prøve å løpe motsatt retning en gang, og da ble jeg helt satt ut og klarte nesten ikke orientere meg... Anonymkode: b5abd...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå