Gå til innhold

Fødsel starte uten noe blodspor/slim etc?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har litt mer utflod, men ingen spor etter slimpropp eller blod. Håper sånn på fødsel snart, men ser ikke ut som det skjer med det første. Har mye nedpress og sterke kynnere, men thats it 😭 39+0.

Anonymkode: 34d45...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen slike tegn før et par timer før første rie første gang, og ikke i det hele tatt før vannet gikk andre gang. Lykke til med fødsel, håper ventetiden snart er over :) 

Anonymkode: 0ad5e...351

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødsel kan starte uten noen sånne tegn,ja. Så aldri noe blod eller slim selv og kunne aldri ha tippet at jeg kom til å føde når jeg stod opp den dagen, med noen av dem. 

Anonymkode: 781e8...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det nærmer seg her nå, for jeg er snart tom for krefter 😭 gråter av utmattelse hver natt! Ts

Anonymkode: 34d45...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen tegn i forkant i 3 av mine 4 fødsler. Vannet gikk bare med et splæsj og så startet riene kort tid etterpå. Har blitt like overrasket hver gang fødslene har startet. Bortsett fra den ene som ble i gangsatt.

Anonymkode: df1c7...cf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk vannet først. Riene startet 6 timer senere. Innlagt på føden 26 timer senere. Fødte om enda 8 timer.

Anonymkode: af3fe...675

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vannet gikk hos meg kl 7 på morgenen. Riene startet kl 21. Det var veldig intenst. Jeg fikk 10 cm åpning uten noe blod eller uvanlig mye utflod 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: 71f4c...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen tegn. Jeg brukte å spise på natta, så når jeg skulle legge meg igjen så begynte det å lekke litt. 

Det var for godt til å være sant så jeg trodde jeg innbilte meg det, når det gikk opp for meg at noe rant der nede så spratt jeg opp av senga.

Anonymkode: 54e02...d5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde ingen tegn. Jeg brukte å spise på natta, så når jeg skulle legge meg igjen så begynte det å lekke litt. 

Det var for godt til å være sant så jeg trodde jeg innbilte meg det, når det gikk opp for meg at noe rant der nede så spratt jeg opp av senga.

Anonymkode: 54e02...d5f

Hvor langt var du på vei da? 👏🏻😃

Anonymkode: 34d45...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingenting av dette, hadde heller absolutt ingen andre tegn. Hadde masse kynnere (siden uke 17😅) - og plutselig en ettermiddag ble de murrende. Så ubehagelige. Så vondere, så vondere. Det var rier 🤩 Fødte 42+0, samme dag som jeg skulle igangsettes 🙈

Anonymkode: 2d105...193

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen tegn annet enn at magen sank litt siste ukene. Slimproppen gikk på sykehuset, først da det kom noe slim og blod, da hadde jeg 7 cm åpning 🙈 

Så våknet opp en natt med rier bare, på termindagen. 

Anonymkode: 9a0ea...8a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...