Gå til innhold

Har du noen gang opplevd at noen trodde du var homofil eller lesbisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri, merkelig nok. Var singel og jomfru til jeg var 29, men er vel maskulin nok vil jeg tro. Folk trodde heller at jeg hadde draget, som er enda merkeligere.

Anonymkode: 628d9...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, har skjedd flere ganger. Er bifil, så kanskje det er noe i blikket? 

Anonymkode: 4146a...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig vekk. Jeg blir vesentlig mer forfjamset når folk tror jeg er hetero, det skjer enda oftere.

Anonymkode: 99184...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger. Fordi jeg er "evig singel" og ikke veldig interessert i å søke aktivt etter kjæreste. Men jeg er hetero.

Anonymkode: da40c...38c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte. Mer sannsynlig at jeg blir sjekka opp av damer enn menn. Menn snakker om meg til venninnene mine og antar at jeg er lesbisk, uten å tvile et sekund. Jeg har lannnngt hår og føler ikke at jeg kler meg spesielt maskulint, så skjønner ikke helt hva som er greia.

Anonymkode: e40d4...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en elendig gaydar.  Flere damer som jeg er overbevist om er lesbiske, viser seg å ikke stemme overhodet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hetro kvinne. Vet at det er noen lesbiske i bybildet som pleide sende lange blikk. Tror også at noen familiemedlemmer hvisker om meg og kanskje er nysjerrig på om jeg er "lesbisk i skapet" 

Bare fordi jeg ikke er feminin, often går i rutete skjorte og andre maskuline klær, og ikke interesserer meg for kjærester (dvs drasser rundt på menn) 😳😂

Anonymkode: e338c...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk på videregående... 

Men det skal tydeligvis helt ekstremt LITE til, før noe sånn skjer. Følger man med på noe som noen forteller om, eller holder tilfeldigvis blikk-kontakten i noen få sekunder i det jeg skal snu meg for å sjekke ett eller annet. Så tror noen innbilske folk at man viss nok "følger med på" dem, fordi man var veldig "Interessert" i dem... 

Anonymkode: a8f73...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da jeg var i slutten av tenårene, grunn jeg hadde aldri hatt kjæreste. 

Anonymkode: cae48...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei desverre.  Hadde vært Morro om noen trodde jeg var gay ja 😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...