AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #21 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis betjeningen ikke rydder akkurat der du er så må de jo rydde der det er noen andre, høres ut som om du er en smule paranoid eller at du tror du er så spesiell at betjeningen følger med deg. Anonymkode: 76e79...b10 Ikke dersom du er den eneste kunden i butikken.... er ikke paranoid😉 Anonymkode: 6521c...778
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #22 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, overhodet ikke. Jeg legger rett og slett ikke merke til de ansatte, jeg konsentrerer meg om å finne de varene jeg skal ha. Anonymkode: e4678...bfa jeg konsentrerer også om varene, men helt ut av det blå så starter det som er så lett å avsløre - hvordan de går og hvordan de ser. Først prøver dem å late som, men så må dem undersøke. Anonymkode: 24797...ef4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #23 Skrevet 22. februar 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er kameraer i butikkene. Nei, de ansatte eller sjefen har ikke lov til å se på opptaket. Kun vekter og/eller politi har lov og KUN ved skjellig grunn ved f.eks nasking. Videoen blir lagret i 14 dager og slettet Anonymkode: 9bf24...f6d Ansatte og sjef har adgang til å se det jo. Meldte selv ifra om nasking til ansatte og sjef og fikk vite etterpå at de hadde sett gode bilder på video av selve tyveriet og vedkommende. Og så hadde de varsla politiet. Anonymkode: 298d7...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #24 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke dersom du er den eneste kunden i butikken.... er ikke paranoid😉 Anonymkode: 6521c...778 jeg var i en stor butikk. Anonymkode: 24797...ef4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #25 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg konsentrerer også om varene, men helt ut av det blå så starter det som er så lett å avsløre - hvordan de går og hvordan de ser. Først prøver dem å late som, men så må dem undersøke. Anonymkode: 24797...ef4 Du høres rett og paranoid ut. Anonymkode: e4678...bfa 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #26 Skrevet 22. februar 2021 Kan ikke si at jeg har vært plaget med det, nei. Anonymkode: 00929...d0a 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #27 Skrevet 22. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: jeg var i en stor butikk. Anonymkode: 24797...ef4 Det har vært mer tyveri i dagligvarebutikker i det siste, så er nok derfor de følger ekstra godt med på kunder. Snakket med en ansatt og vi pratet om den jeg hadde sett, og da fikk jeg vite at de som stjal hadde som regel både godt med penger og fine klær, så det var bare spørsmålstegn på hvorfor de nasket til seg øl og brødvarer feks. De handla gjerne 2-3 varer og hadde ryggsekken full av resten, eller snek seg ut med full handlekurv mens de ansatte ble opptatt med andre kunder inni butikken. Det er så sykt frekt. Så jeg mener vi får bare finne oss i å bli litt fulgt med på nå for tiden. Anonymkode: 298d7...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #28 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du høres rett og * paranoid ut. Anonymkode: e4678...bfa * slett Anonymkode: e4678...bfa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #29 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): jeg konsentrerer også om varene, men helt ut av det blå så starter det som er så lett å avsløre - hvordan de går og hvordan de ser. Først prøver dem å late som, men så må dem undersøke. Anonymkode: 24797...ef4 Hva er det de undersøker og hvordan undersøker de?. Høres ut som du overtenker noe voldsomt. Anonymkode: 76e79...b10 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #30 Skrevet 22. februar 2021 Hør ts, jo mer du følger med på butikkansatte jo mer ser det ut som at du har noe å skjule. Handle det du skal handle, betal for deg og gå ut. Verre er det ikke. Overvåkningskamera blir KUN sett på dersom det er mistanke om at du har stjålet noe. Butikkansatte har andre ting å gjøre enn å glane på overvåkningsvideo av deg. Anonymkode: 166a6...070 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå