Gå til innhold

Til dere med Silikon pupper


Gjest Bare meg

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg skal lege inn silikon imorgen.... Lurer bare på om aret man for etteroprasjonen blir synlig?

Kommer an på hvor dyktig kirurgen er.

Jeg la mine inn under, stingene sitter på innsiden og tråden dratt ut gjennom et knøttlite hull på siden. Det bleknet så og nå har jeg brunere hud. Så mine "arr" er ikke synlige overhodet.

Anonymous poster hash: 64e79...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei! Hvor lenge er det normalt at brystene er harde? Har lagt under muskel for 8 dager siden, og mine er av og til litt mykere, før de plutselig kan bli til steiner igjen. Er det hevelsen? Normalt at de er rimelig harde etter 8 dager vell? :)

Anonymous poster hash: 9691c...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvor lenge er det normalt at brystene er harde? Har lagt under muskel for 8 dager siden, og mine er av og til litt mykere, før de plutselig kan bli til steiner igjen. Er det hevelsen? Normalt at de er rimelig harde etter 8 dager vell? :)

Anonymous poster hash: 9691c...cc0

8dager er ingenting. Det kan ta opp til 1-2år før du kan se endelige resultatet.

Husker ikke med meg, men de ble vel normale etter 1års tid. Jeg har over muskel da

Anonymous poster hash: 3ff54...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Og en ting til. Det føles ut som om protesen beveger seg i det venstre brystet. Når jeg bøyer meg kjennes det ut som om protesen ramler fremover. Er dette normalt. Er ni dager siden operasjonen nå. Har u muskel.

Anonymous poster hash: 9691c...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Og en ting til. Det føles ut som om protesen beveger seg i det venstre brystet. Når jeg bøyer meg kjennes det ut som om protesen ramler fremover. Er dette normalt. Er ni dager siden operasjonen nå. Har u muskel.

Anonymous poster hash: 9691c...cc0

Helt normalt. Hvis du hører noen "skvulpe"-lyder eller knitrelyder, så er også det helt normalt. Det går over etter en liten stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Hvis du hører noen "skvulpe"-lyder eller knitrelyder, så er også det helt normalt. Det går over etter en liten stund :)

Takk for svar :) Ble litt paranoid for at protesen kanskje kunne falle ut av muskelen :ler: Håper denne falle følelsen går over raskt. Ekkelt å føle at den er løs der inne. Alt er jo litt ubehagelig enda selvfølgelig. Fikk beskjed om å starte allerede nå med å massere/presse brystene mot hverandre, da jeg har stort mellomrom. Kirurgen sa jeg skulle bruke litt makt, og at jeg ikke kunne ødelegge noe. Det gjør ikke vondt og presse de, men av og til litt ubehag. Da slutter jeg. Føler at sports bhen er litt stor, så må kjøpe en ny til uka.

Ellers tror jeg at en nerve er litt skadd. Huden svir litt på venstre bryst, og jeg får av og til små "stømmninger/bevegelser" i brystet. Håperalt blir bedre om noen uker. Det er jo kun 9 dager siden :) De er i alle fall veldig harde enda, og jeg har vært redd for kapsling, men alle er vell harde i en stund.

Hørte knittring i 5-6 dager :laugh: Ekkel lyd.

Anonymous poster hash: 9691c...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :) Ble litt paranoid for at protesen kanskje kunne falle ut av muskelen :ler: Håper denne falle følelsen går over raskt. Ekkelt å føle at den er løs der inne. Alt er jo litt ubehagelig enda selvfølgelig. Fikk beskjed om å starte allerede nå med å massere/presse brystene mot hverandre, da jeg har stort mellomrom. Kirurgen sa jeg skulle bruke litt makt, og at jeg ikke kunne ødelegge noe. Det gjør ikke vondt og presse de, men av og til litt ubehag. Da slutter jeg. Føler at sports bhen er litt stor, så må kjøpe en ny til uka.

Ellers tror jeg at en nerve er litt skadd. Huden svir litt på venstre bryst, og jeg får av og til små "stømmninger/bevegelser" i brystet. Håperalt blir bedre om noen uker. Det er jo kun 9 dager siden :) De er i alle fall veldig harde enda, og jeg har vært redd for kapsling, men alle er vell harde i en stund.

Hørte knittring i 5-6 dager :laugh: Ekkel lyd.

Anonymous poster hash: 9691c...cc0

Alt går seg til, litt etter litt. Jeg trodde mine var myke etter seks måneder, men det er først nå (1,5 år etter operasjonen) jeg merker hvor naturlig myke de faktisk er, noe jeg er veldig glad for :) Følelsen under brystene har forøvrig ikke kommet helt tilbake ennå, men på god vei. Brystvortene mine er blitt ekstremt følsomme, noe som til tider kan være litt ubehagelig :fnise:

Bare ta tiden til hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jenter blir "skuffet" over størrelsen er nok fordi man blir veldig hoven etter operasjonen, og det tar tid før de går ned til riktig størrelse. Så da kan man fort tenke at man var mer fornøyd med den størrelsen.



Anonymous poster hash: 42fb0...310
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går seg til, litt etter litt. Jeg trodde mine var myke etter seks måneder, men det er først nå (1,5 år etter operasjonen) jeg merker hvor naturlig myke de faktisk er, noe jeg er veldig glad for :) Følelsen under brystene har forøvrig ikke kommet helt tilbake ennå, men på god vei. Brystvortene mine er blitt ekstremt følsomme, noe som til tider kan være litt ubehagelig :fnise:

Bare ta tiden til hjelp!

Godt og høre :)

Anonymous poster hash: 9691c...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tok silikon for 4 dager siden. I dag kunne jeg ta av bandasjen å dusje hele kroppen etter operasjonsdagen og det var deilig. Fikk også sett hvordan puppene mine så ut . Fikk meg en god latter. De er så hovne og stygge så kort tid etter operasjonen at det ikke er måte på, så skjønner at det er mange som begynner å angre litt etter første uka. Men som alt annet, går det over. Jeg vet at om 2 uker så går hevelsen ned og de vil bli tilnærma slik de skal være. Det blir spennende. Jeg har lagt inn 280 under muskel. Nesten ikke hatt smerter. Synes det nesten er synd å måtte være så mye i ro den første tiden etter fordi jeg er en meget rastløs person. Men det er vist ikke bra å bevege seg altfor mye og i allefall ikke løfte tungt.

Jeg lurer bare på en ting, får ser at det er ingen som har skrevet det noe sted. Jeg har sliti litt med ryggen etter operasjonen. Nesten akkurat som om jeg går med en konstant strekk oppe ved skulderbladene. Er det noen som har (hatt) liknende bivirkninger og hvor lenge varte det evt. Jeg har nemlig ikke lagt inn så mye i hvert bryst i forhold til høyden og vekta mi så det skulle jo ikke være noe problem.

Hilsen nyoperert jente 21:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dette er en gammel tråd men kanskje du fortsatt er aktiv? Har akkurat tatt silikon og har og vondt mellom skulderbladene. Gikk det over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dette er en gammel tråd men kanskje du fortsatt er aktiv? Har akkurat tatt silikon og har og vondt mellom skulderbladene. Gikk det over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er fortsatt steinharde etter 3 år

Anonymous poster hash: 3969b...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Tok en sånn operasjon for to år siden, la inn først 340g over muskel, fikk rippling etter et halvår. Reopererte, og la da inn 410g under muskel og tok da løft også. Fornøyd idag, lite vondt etterpå. Er 173 og 67 kilo,og A cup, hadde ikke ville tatt mindre. Er nå en C-D. Men kunne tenkt at det var moderat profil og ikke høy, for de er bredere og de blir ikke så runde.

Snublet over denne posten nå, når du fikk ripling og reopererte, måtte du da betale for den operasjonen? Håper på svar og at det gikk bedre med deg etter den andre operasjonen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo, jeg er virkelig klar for dette. Har hatt lyst til å operere meg siden jeg var 16 og er nå 19, så føler jeg ikke kommer til å få noe større bryster. Var på konsultasjonstime på Nobel Clinic i dag hos Morten Haug, og han sa at han vil legge inn 265 i hver bryst, altså mer enn Nils ville legge inn. Og jeg tror det vil bli ganske greit for meg, siden jeg er ganske smal rundt, bruker 65/70 rundt brystet i BH-størrelse. Jeg hører at de fleste legger inn ca 280++, så er redd jeg legger inn for lite.

Hei, jeg opererte meg hos Morten Haug for snart 1 mnd siden. Han er kjempe flink! Jeg er 168 og veier 60 kg, på konsultasjon veide jeg 55 kg og han sa at 300 var absolutt det jeg fikk plass til. Det var mindre enn hva jeg ønsket, men valgte å stole på han.

I ettertid har jeg hatt litt delte meninger. Uten klær ser puppene mine store ut, men ikke noe særlig med klær. Men i går prøvde jeg en vanlig bh, og den fikk puppene til å virke greit store med klær..

Lykke til, håper du blir fornøyd.

Jeg har også ønsket silikon i ganske mange år (er 23 nå), og hadde virkelig bestemt meg før jeg gjennomførte det. Jeg er kjempe fornøyd, Nobel clinic er veldige flinke

Anonymous poster hash: 66bd3...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Brystforstørrelse ved tabletter - https://no.probreastplus.com Jeg har brukt Probreast Plus i 3 måneder og jeg oppnår utrolige resultater. Til å begynne med var det vanskelig å se resultatene, men etter omtrent 3 uker etter å ha brukt deres produkt begynte mine bryster å oppleve et spektakulær forandring.

Endret av toraaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

Føler jeg kan gi et svar her.  Jeg ble operert for snart en uke siden og vil på det sterkeste anbefale deg å ikke legge inn for lite.  Jeg fikk lagt inn 400cc og forestilte meg at dette skulle bli passelig stort,  men nå sitter jeg igjen med en angrende følelse av at dette ble for lite.  Jeg hadde ganske små fra før og brystvevet var veldig nedbrutt. Har ei venninne som fikk lagt inn mindre enn meg mens hennes er mye større enn mine.  Så det avhenger veldig av hvordan de er fra før og hvor mye brystvev du har.  Så gå for det du føler er riktig for deg.  Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...