Gå til innhold

Han vil ha sex med meg igjen nå. Han var over 30 og jeg 14 år før.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex relasjon til en på over 30 år og jeg var 14 år. Dette varte i 2 år. Han var en venn av familien min. Han drev jo med overgrep mot meg siden jeg var under 16 år den gangen. Men har hatt litt sms kontakt med han i det siste, og nå har han lyst å ha sex med meg igjen, selv om han er gift. Jeg har skrevet at jeg ikke vil ha sex med han men har ikke fått svar. Jeg blir dårlig av tanken på å ha sex med han. I mine øyner er han pedofil, for han viste meg film av ei som tisset som var 4-5 år i den tiden. Og det var noen nabojenter han siklet på. Han ringte til og med til jenter der jeg bodde og snakket med ei jente, han sa at ho kunne få møte meg og han. Det ble et sirkus da for foreldrene til den jenten trodde det var en annen mann i bygden som hadde ringt. og jeg ble uglesett og lagt rykter om at jeg var pedo og etter det der. Heldigvis fikk han ikke barn med hun han er gift med, ellers hadde jeg kontaktet barnevernet og advart om han. Uff sliter nå med tanker om dette. Kvinne 41

Anonymkode: 1693b...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager har du kontakt med han? Det er jo åpenbart ikke bra for deg!

Anonymkode: cf779...837

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor i alle dager har du kontakt med han? Det er jo åpenbart ikke bra for deg!

Anonymkode: cf779...837

Vet ikke bare er sånn. Men har sagt jeg ikke vil snakke om ting fra den tiden. Så er bare helt vanlige ting vi snakker om. Men ble til at vi begynte å snakke om sex i går og jeg drakk litt og ble litt med, men angrer på det nå. TS

Anonymkode: 1693b...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor anmelder du ikke? Mannen er jo farlig.

Anonymkode: ee733...22f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokker og annmeld!!! Ikke finn på å ha kontakt med han, åpenbart pedofil. Du bør si ifra til kona også så hun vet hva slags mann hun har. Håper ikke de har barn

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det bra med deg TS? Har du ikke anmeldt han, så må du komme deg til psykolog NÅ så raskt som mulig!

Anonymkode: 0080c...f12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man blir utsatt for grenseoverskridende oppførsel over lang tid, ødelegges dessverre ens egne grenser og kontakt med egne følelser. Det er det som har skjedd med deg og særlig i møte med denne mannen. Han er farlig for deg, så bryt all kontakt med ham. Han er en overgriper og du kan risikere å bli enda mer skadet dersom du har kontakt med ham. Kom deg til en psykolog  så fort som mulig er også mitt råd.

Anonymkode: 21450...05f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg hadde sex relasjon til en på over 30 år og jeg var 14 år. Dette varte i 2 år. Han var en venn av familien min. Han drev jo med overgrep mot meg siden jeg var under 16 år den gangen. Men har hatt litt sms kontakt med han i det siste, og nå har han lyst å ha sex med meg igjen, selv om han er gift. Jeg har skrevet at jeg ikke vil ha sex med han men har ikke fått svar. Jeg blir dårlig av tanken på å ha sex med han. I mine øyner er han pedofil, for han viste meg film av ei som tisset som var 4-5 år i den tiden. Og det var noen nabojenter han siklet på. Han ringte til og med til jenter der jeg bodde og snakket med ei jente, han sa at ho kunne få møte meg og han. Det ble et sirkus da for foreldrene til den jenten trodde det var en annen mann i bygden som hadde ringt. og jeg ble uglesett og lagt rykter om at jeg var pedo og etter det der. Heldigvis fikk han ikke barn med hun han er gift med, ellers hadde jeg kontaktet barnevernet og advart om han. Uff sliter nå med tanker om dette. Kvinne 41

Anonymkode: 1693b...afb

Få ham til å innrømme at dere hadde sex når du var 14 på sms. Så går du til politiet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså du er nå 41 år det er 27 år siden! Det vil si han et 57 år i dag. Saken er foreldet for lenge siden. Hvordan er det han viste deg den videoen? For 27 år siden fantes det ikke video opptak på noe mobil telefon. Føler at dette her ikke helt stemmer

Anonymkode: e1686...68f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hørt om Vhs? Han viste meg det hjemme hos seg selv da. Har kontaktet advokat og ho forhørte seg med politiet og det er dessverre foreldet. Har fått hjelp til dette. Men ble dårlig da han ville ha sex med meg igjen. Men har klart å komme meg over det nå. 

Anonymkode: 1693b...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lei meg og når folk skriker troll. Dem skulle bare vist tenker jeg. Hadde ikke gjort det om det gjaldt dem selv tenker jeg. Men han har ingen barn heldigvis, for da hadde jeg kontaktet barnevernet og politi. Skulle anmeldt han for lenge siden men klarte det ikke psykisk. 

Anonymkode: 1693b...afb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså vi vet ikke om han hadde overgrep mot deg. Dersom du hadde sagt nei til ham, ville han da ha tvunget deg til å ha sex? 

Anonymkode: 1ab90...cbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han sjenket meg med alkohol første gangen, og jeg var 14 år. Under den seksuelle lavalderen. Det er en lov uansett

Anonymkode: 1693b...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten 30år siden hendelsen din skjedde....Hvorfor ta det opp først nå?

Du skriver du hadde sex med han i 2år, fra du var 14-16år. Det virker som dette var frivillig den gang, men at du nå tenker han forgrep seg på deg siden du var under 16år?

Det er lov å angre noe man har gjort, men han trenger ikke være overgriper eller pedo bare fordi du angrer i dag. 

Det er 27år siden, og dere har tydeligvis hatt en del kontakt oppigjennom årene, de færreste har samme mobilnummer i så mange år!
Når jeg tenker meg om var det vel ikke mobil for 27år siden engang, så dette må være en tulletråd ja, evt dere har uten tvil hatt mye kontakt siden den gang.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså vi vet ikke om han hadde overgrep mot deg. Dersom du hadde sagt nei til ham, ville han da ha tvunget deg til å ha sex? 

Anonymkode: 1ab90...cbe

Kødder du???! Hun var 14! Det spiller ingen rolle hva hun sa, det er uansett overgrep! Hun var under seksuell lavalder. 

AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 20.48):

Altså du er nå 41 år det er 27 år siden! Det vil si han et 57 år i dag. Saken er foreldet for lenge siden. Hvordan er det han viste deg den videoen? For 27 år siden fantes det ikke video opptak på noe mobil telefon. Føler at dette her ikke helt stemmer

Anonymkode: e1686...68f

Tenk heller på hvor graverende det er om det sitter en kvinne utsatt for seksuelle overgrep som barn og søker støtte via nett, og blir anklaget for løgn. 

AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 19.22):

Hvorfor i alle dager har du kontakt med han? Det er jo åpenbart ikke bra for deg!

Anonymkode: cf779...837

Så vidt jeg vet foregår en majoritet av seksuelle overgrep mot barn, av bekjente. Dvs familie/venner. Det er dessverre ikke uvanlig at disse ikke er i en posisjon til å forsvare seg/distansere seg fra overgriperen. Jeg leste en gang en artikkel hvor ei bestemor oppdaget at hennes samboer forgrep seg på barnebarnet. Når mannen ble fengslet så spurte barnet etter mannen fordi barnet savnet ham. 
 

Overgrep er kompleks, det er naivt å tro at det utelukkende foregår i form av en fremmed som presser seg voldelig på et ukjent offer. Det er mange psykologiske faktorer som gjør at grepet overgriperen har over offeret kan vedvare lenge. Dessverre. 
 

Søk hjelp TS. Og ta vare på bevis. Det er vel diskutert/tatt opp at man skal fjerne foreldelsesfrist på seksuelle overgrep mot barn. Så plutselig kan du faktisk få denne mannen dømt om du har Tatt vare på bevis, og selv bar nok styrke og mot til å kjempe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (3 minutter siden):

Det er nesten 30år siden hendelsen din skjedde....Hvorfor ta det opp først nå?

Du skriver du hadde sex med han i 2år, fra du var 14-16år. Det virker som dette var frivillig den gang, men at du nå tenker han forgrep seg på deg siden du var under 16år?

Det er lov å angre noe man har gjort, men han trenger ikke være overgriper eller pedo bare fordi du angrer i dag. 

Det er 27år siden, og dere har tydeligvis hatt en del kontakt oppigjennom årene, de færreste har samme mobilnummer i så mange år!
Når jeg tenker meg om var det vel ikke mobil for 27år siden engang, så dette må være en tulletråd ja, evt dere har uten tvil hatt mye kontakt siden den gang.
 

Du vet lite du tydeligvis. Skjønner ikke at du orker å uttale deg så lite som du vet

Anonymkode: 1693b...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...