Gå til innhold

Kommer jeg noen vei med å anmelde dette? T


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, SS said:

Men du... Hva gjorde du for å unngå at dette skulle gjenta seg? Jeg tenker at siden du "hjalp han inn", opplevdes nok ikke dette som et overgrep fra hans side. Og hva godt kommer det ut av å anmelde?

Jeg og mannen har heldigvis hatt en avtale på slikt fra start. Lå vi nakne sammen, har vi flere ganger opplevd at vi starter nesten i søvne. Ganske deilig, når begge sier det er ok.

 

Når begge sier det er ok ja!! Samtykke er det magiske ordet her. Hun har gjentatte ganger sagt at det IKKE var ok, og han har valgt å gjøre det selv. At hun har "hjulpet ham inn" er bare noe han sier, det er jo ikke sikkert det er sant. Når hun har sagt at hun ikke vil, så må han forsikre seg bedre om at hun er med på det enn å sjekke om hun "hjelper ham inn". Allerede før han prøver å trenge seg inn bør han spørre om hun er våken og har lyst. 

Det som kommer godt ut av anmeldelse er at hun får satt ned foten for sin egen del, og at han blir stoppet om det kommer flere anmeldelser, sett at det blir henlagt denne gangen. Går saken videre nå får han en skikkelig smekk på pungen sin.

Anonymkode: b681b...70c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Made4u skrev (På 21.2.2021 den 12.11):

Hvis slik er voldtekt så har jeg blitt voldtatt av ei av mine ekser, ikke at jeg følte det som noen voldtekt da jeg var happy med å bli vekket slik jeg ble det (og hun visste jo at jeg ikke hadde noe imot det)... Nå hadde vi vært sammen lenge da og var trygg på hverandre.

Hva gjelder dem som tar for seg når noen sover, personlig ser jeg ikke hvordan det kan være så spennende å ha seg med noen som er like passiv som en potetsekk, det er mye mer spennende med noen som er aktiv og har innlevelse. Så vekke nå den andre først!!

Har dere en avtale på det så er situasjonen annerledes. Men TS sa jo ifra mange ganger, og ble ikke hørt! Han var klar over at hun sov, men sluttet likevel ikke med dette. 

Anonymkode: f87fc...b4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har jeg også tenkt. Hele huset kunnet blitt rundstjålet så hardt som enkelte her sier dere sover. Og kan du hjelpe en penis i vagina mens du sover, uten å vite om det, så er det like sannsynlig at du kan si bort alle kodene til nettbank osv også mens du sover. Er det da et ran?

Anonymkode: c9d0b...6c3

Er det et ran om man går på gata i dyre klær og på den måten flasher at man har masse penger på konto, og noen velger å rane deg?

Anonymkode: b681b...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestelvenn skrev (4 timer siden):

Dere var kjærester og hadde sex i søvne, og du mener det er voldtekt?

Føler du deg voldtatt, eller spøker du bare?

Jeg har hatt sex i søvne før, har ikke følt meg voldtatt selv om, det var kjæresten min - og han får lov å ha sex med meg.

Saken her slik jeg skjønte det er at TS's kjæreste visste at hun sov. Hun hadde ikke gitt han lov til det, og prøvde å si fra uten at han sluttet å gjøre det. 

Anonymkode: f87fc...b4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SS skrev (18 minutter siden):

Men du... Hva gjorde du for å unngå at dette skulle gjenta seg? Jeg tenker at siden du "hjalp han inn", opplevdes nok ikke dette som et overgrep fra hans side. Og hva godt kommer det ut av å anmelde?

Jeg og mannen har heldigvis hatt en avtale på slikt fra start. Lå vi nakne sammen, har vi flere ganger opplevd at vi starter nesten i søvne. Ganske deilig, når begge sier det er ok.

 

Det vi vet er at han sier hun hjalp ham inn. Det kan enten være løgn, eller så er det noe hun har gjort i søvne ubevisst. Men når han vet at hun sov, og heller ikke forbedret seg etter at hun har sagt fra om situansjonen, så er det overhodet ingen unnskyldninger igjen for han. 

Anonymkode: f87fc...b4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/21/2021 at 11:17 AM, AnonymBruker said:

Jeg sa ifra flere ganger. Jeg sa flere ganger at jeg ikke kunne huske å ha hjulpet han inn i meg. Han valgte allikevel å fortsette. Ja, han er en eks, men dette er en av grunnene til at han er det. Han respekterte ikke mine grenser. Jeg liker sex, men jeg liker ikke at noen har sex med meg når jeg sover. 

Anonymkode: 50c07...169

Vil nesten si at det virker som om du vil lage en sak ut av dette bare fordi. Virker ikke som om du er seriøs med dette. 

Hvis du hjalp han inn i deg så kan han også ha misforstått. 

Man må ikke være et offer 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Saken her slik jeg skjønte det er at TS's kjæreste visste at hun sov. Hun hadde ikke gitt han lov til det, og prøvde å si fra uten at han sluttet å gjøre det. 

Anonymkode: f87fc...b4d

TS skriver selv i HI at hun hjalp han inn, jeg har gjort de selv i søvne - så jeg forstår hva hun mener.
Hun sa jo ikke "nei," eller "slutt" eller noen ting til han, så det er ikke voldtekt i mine øyne. 

 

Syntes voldtekt har blitt en trend som blir slengt ut både her og der, mener man virkelig at man blir voldtatt av typen sin fordi han begynner litt i søvne - og du hjelper han med det, og når du våkner ordentlig til så sier du ikke "nei" ., du er bare med på leken. 

Det hadde vært annerledes om han holdt foran munnen hennes, trengte seg inn i den tørre fitta. MEN det er ikke casen, hun hjalp han og hun var obviously våt, og hun var med på å ha sex.... 

 

 

Har det blitt populært å bli voldtatt? Det er det inntrykket jeg har fått fra KG de siste månedene. Misforstå meg feil, men syntes det ordet blir slengt rundt i hytt og pine uten noen form for en virkelig voldtekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestelvenn skrev (1 minutt siden):

TS skriver selv i HI at hun hjalp han inn, jeg har gjort de selv i søvne - så jeg forstår hva hun mener.
Hun sa jo ikke "nei," eller "slutt" eller noen ting til han, så det er ikke voldtekt i mine øyne. 

 

Syntes voldtekt har blitt en trend som blir slengt ut både her og der, mener man virkelig at man blir voldtatt av typen sin fordi han begynner litt i søvne - og du hjelper han med det, og når du våkner ordentlig til så sier du ikke "nei" ., du er bare med på leken. 

Det hadde vært annerledes om han holdt foran munnen hennes, trengte seg inn i den tørre fitta. MEN det er ikke casen, hun hjalp han og hun var obviously våt, og hun var med på å ha sex.... 

 

 

Har det blitt populært å bli voldtatt? Det er det inntrykket jeg har fått fra KG de siste månedene. Misforstå meg feil, men syntes det ordet blir slengt rundt i hytt og pine uten noen form for en virkelig voldtekt.

Hun husker ikke å ha hjulpet han inn fordi hun sov. Det kommer fram i andre innlegg enn HI som TS har skrevet. Hun har også skrevet at han visste hun sov. Altså måtte han ha vært klar over at dette var galt. I alle fall når hun sa fra flere ganger når hun var våken, om at hun ikke synes det var greit å bli vekket på den måten. 

Anonymkode: f87fc...b4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun husker ikke å ha hjulpet han inn fordi hun sov. Det kommer fram i andre innlegg enn HI som TS har skrevet. Hun har også skrevet at han visste hun sov. Altså måtte han ha vært klar over at dette var galt. I alle fall når hun sa fra flere ganger når hun var våken, om at hun ikke synes det var greit å bli vekket på den måten. 

Anonymkode: f87fc...b4d

Hvorfor sa hun ikke ifra IMENS han gjorde det? Hun var jo med på det, og velger å si ifra mørningen etter at "jeg liker ikke å bli vekt av å bli pult"... Liksom hallo, det henger ikke på greip og det er garantert ikke en voldtekt. 

Jenter må slutte å si at kjærestene deres voldtar dem. Heller si hva som er greit og ikke greit seksuelt, flere har intet problem med å bli vekt av å bli pult, så her er det bare å sette grenser for seg selv. Og slutte å kalle det voldtekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krepsen39

Hva i alle dager galt med kvinnfolk! Nei det er ikke voldtekt at man har sex med hverandre. Uansett våken eller ikke. Er det sånn at når dere er i forhold så må man sende inn søknad om sex, å sex skal kun tilfalle om dere kvinner har lyst. Men om mannen ikke har lyst så blir dere sure å lurer på hva som er galt med dere når mannen ikke orker sex, ofte anklager dere mannen for utroskap også pga han ikke vil ha sex med dere ! 

jeg er snart 40 år å vært i en en del forhold. jeg har blitt vekket midt på natta av å bli sugd av dama jeg har vært sammen med. Våkna av våt mus som trer seg på pikken. Runka våken etc. er det voldtekt? Nei. Det er samhandling mellom 2 personer som elsker hverandre. Mitt er ditt og ditt er mitt. 
 

om jeg våkner på natta å er super kåt, så vekker jeg ikke den dama jeg er sammen med og spør. Jeg sleiker a våt å putter pikken inni a, så hun våkner til deilig sex.

 

er dere som kaller dette voldtekt , aseksuell og kanskje burde vært singel og bodd alene ?!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 18.23):

Jeg var sammen med en mann i noen måneder. Ofte våknet jeg til at han hadde sex med meg. Jeg hadde visst ‘hjulpet han’ med å putte den inn, men det har jeg gjort i søvne. Er ikke dette voldtekt? Jeg har ingen bevis.... annet enn et par sms hvor jeg skriver at det er voldtekt når man har sex med personer som sover. 

Anonymkode: 50c07...169

Det lureste er bare å samle på alle bevis. 

 

Du kan kontakte Dixi ressurssenter eller den lokale Legevakten. Legevakten skal ha et overgreps- mottak. 

 

Lykke til ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepsen39 skrev (3 minutter siden):

Hva i alle dager galt med kvinnfolk! Nei det er ikke voldtekt at man har sex med hverandre. Uansett våken eller ikke. Er det sånn at når dere er i forhold så må man sende inn søknad om sex, å sex skal kun tilfalle om dere kvinner har lyst. Men om mannen ikke har lyst så blir dere sure å lurer på hva som er galt med dere når mannen ikke orker sex, ofte anklager dere mannen for utroskap også pga han ikke vil ha sex med dere ! 

jeg er snart 40 år å vært i en en del forhold. jeg har blitt vekket midt på natta av å bli sugd av dama jeg har vært sammen med. Våkna av våt mus som trer seg på pikken. Runka våken etc. er det voldtekt? Nei. Det er samhandling mellom 2 personer som elsker hverandre. Mitt er ditt og ditt er mitt. 
 

om jeg våkner på natta å er super kåt, så vekker jeg ikke den dama jeg er sammen med og spør. Jeg sleiker a våt å putter pikken inni a, så hun våkner til deilig sex.

 

er dere som kaller dette voldtekt , aseksuell og kanskje burde vært singel og bodd alene ?!

 

Det er voldtekt når den ene parten er ute av stand til å samtykke eller blir tvunget til å ha sex uten samtykke 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepsen39 skrev (4 minutter siden):

Hva i alle dager galt med kvinnfolk! Nei det er ikke voldtekt at man har sex med hverandre. Uansett våken eller ikke. Er det sånn at når dere er i forhold så må man sende inn søknad om sex, å sex skal kun tilfalle om dere kvinner har lyst. Men om mannen ikke har lyst så blir dere sure å lurer på hva som er galt med dere når mannen ikke orker sex, ofte anklager dere mannen for utroskap også pga han ikke vil ha sex med dere ! 

jeg er snart 40 år å vært i en en del forhold. jeg har blitt vekket midt på natta av å bli sugd av dama jeg har vært sammen med. Våkna av våt mus som trer seg på pikken. Runka våken etc. er det voldtekt? Nei. Det er samhandling mellom 2 personer som elsker hverandre. Mitt er ditt og ditt er mitt. 
 

om jeg våkner på natta å er super kåt, så vekker jeg ikke den dama jeg er sammen med og spør. Jeg sleiker a våt å putter pikken inni a, så hun våkner til deilig sex.

 

er dere som kaller dette voldtekt , aseksuell og kanskje burde vært singel og bodd alene ?!

 

ENIG MED DEG. 

Det som har skjedd, er at jenter og kvinner bruker ordet "voldtekt" i hytt og pine fordi de er så spesielle, og mannfolk er jo altså så fæle. 

 

Jeg våkna midt på natten her for noen uker siden, av ren "instinkt" begynte jeg bare å suge forloveden min - han våkna og skjønte ingenting, MEN ELSKET DET. Voldtok jeg han? Han burde anmelde meg da kanskje?! 
Kanskje jeg skal anmelde han også, for å stryke meg på musa mens jeg sov, og begynte å pule meg frem til jeg våkna. Det var ren nytelse, men dagen etter så var det VOLDTEKT. 

Latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bestelvenn skrev (6 minutter siden):

Hvorfor sa hun ikke ifra IMENS han gjorde det? Hun var jo med på det, og velger å si ifra mørningen etter at "jeg liker ikke å bli vekt av å bli pult"... Liksom hallo, det henger ikke på greip og det er garantert ikke en voldtekt. 

Jenter må slutte å si at kjærestene deres voldtar dem. Heller si hva som er greit og ikke greit seksuelt, flere har intet problem med å bli vekt av å bli pult, så her er det bare å sette grenser for seg selv. Og slutte å kalle det voldtekt.

Fordi hun sov, selvsagt. Hvordan skulle hun liksom sagt ifra da? 

Og hun satte jo grenser, ved å si fra når hun var våken om at hun ikke ville dette! Helt utrolig at du kan forsvare det her. 

Anonymkode: f87fc...b4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krepsen39
Mari Y skrev (Akkurat nå):

Det er voldtekt når den ene parten er ute av stand til å samtykke eller blir tvunget til å ha sex uten samtykke 

 

Mari Y skrev (Akkurat nå):

Det er voldtekt når den ene parten er ute av stand til å samtykke eller blir tvunget til å ha sex uten samtykke 

Tenker man ikke har noe i ett forhold og gjøre om man ikke samtykker i sex med partneren sin som man elsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari Y skrev (3 minutter siden):

Det er voldtekt når den ene parten er ute av stand til å samtykke eller blir tvunget til å ha sex uten samtykke 

Mari, spør du mannen din "vil du ha sex med meg" hver gang dere skal knulle? Eller puler du egentlig aldri? 

Har du noen gang sugd en pikk? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi hun sov, selvsagt. Hvordan skulle hun liksom sagt ifra da? 

Og hun satte jo grenser, ved å si fra når hun var våken om at hun ikke ville dette! Helt utrolig at du kan forsvare det her. 

Anonymkode: f87fc...b4d

HUN VÅKNA JO NÅR HUN BLE PULT, MAN VÅKNER JO. 

HVORDAN ELLERS SKULLE HUN VITE AT DETTE SKJEDDE? OG AT HUN "HJALP HAN INN".
Er du stein stokk dum eller? Jeg forsvarer ikke virkelig voldtekt. 

 

Sender du inn søknad til mannen din hver gang du vil ha sex? Og må han gjøre det samme?
Høres det slik ut "Hei, vil du ha sex med meg nå?" "JA ELLER NEI????" 
Hva slags forhold er det? Så utrolig turnoff. Her i gården så puler vi når vi puler, det er ikke slik at mannen min må høre "ja" eller "nei" før han får lov å putte pikken sin inn i meg. Hva slags verden er det mange kvinnfolk lever i . Ikke rart i at mennene er utro, og kvinnene klager. 

Endret av bestelvenn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krepsen39

Problemet her er litt som ordet rasist. Det kastes ut i samfunnet for den minste ting. Mens det egentlig handler om sin egen usikkerhet. 
 

Ja det finnes virkelig kvinner som lever i frykt og blir voldtatt og mishandlet av partneren sin.  Og de er det virkelig synd på. Og fortjener å bli hørt og reddet.

Men ikke blås opp ting der man selv hjelper til og putte pikken in i musa, så kaller det voldtekt, for man har problemer med seg selv dagen derpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ingenting å gjøre i ett forhold om man ikke samtykker å ha sex med partneren sin, man skal ikke ligge i senga og vente på svar for å elske hverandre. 

Mange av dere kvinnfolk lever i en helt annen verden enn oss andre. Dere må enten være aseksuelle, eller ha ett helt forvridd syn på sex. Opplever dere ofte utroskap? Eller har dere sexløse forhold? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepsen39 skrev (8 minutter siden):

Hva i alle dager galt med kvinnfolk! Nei det er ikke voldtekt at man har sex med hverandre. Uansett våken eller ikke. Er det sånn at når dere er i forhold så må man sende inn søknad om sex, å sex skal kun tilfalle om dere kvinner har lyst. Men om mannen ikke har lyst så blir dere sure å lurer på hva som er galt med dere når mannen ikke orker sex, ofte anklager dere mannen for utroskap også pga han ikke vil ha sex med dere ! 

jeg er snart 40 år å vært i en en del forhold. jeg har blitt vekket midt på natta av å bli sugd av dama jeg har vært sammen med. Våkna av våt mus som trer seg på pikken. Runka våken etc. er det voldtekt? Nei. Det er samhandling mellom 2 personer som elsker hverandre. Mitt er ditt og ditt er mitt. 
 

om jeg våkner på natta å er super kåt, så vekker jeg ikke den dama jeg er sammen med og spør. Jeg sleiker a våt å putter pikken inni a, så hun våkner til deilig sex.

 

er dere som kaller dette voldtekt , aseksuell og kanskje burde vært singel og bodd alene ?!

 

Skal det liksom forsvare overgrep, at noen kvinner (dette kan også gjelde menn) blir sure når den andre ikke vil ha sex? At sex kun skal skje når det er greit for begge, er en selvfølge. 

I forhold til det du opplevde i ditt forhold, så er dette greit hvis dere var enige om det. Dersom dere ikke var enige om det, og den som våknet av det ikke ville, så var det voldtekt. 

Hvis dere har en avtale trenger du ikke vekke. Men har dere ikke det, så må du vite at det etter norsk lov regnes som voldtekt hvis du vekker noen med sex som ikke ønsker det. Samme om det er kjæresten din eller ikke. Så jeg råder deg til å spørre først hva hub tenker om dette, hvis dere ikke har snakket om det før, hvis du planlegger noe sånt. 

Anonymkode: f87fc...b4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...