Gå til innhold

Kan 40 åringer gå med hullete jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen kan gå med det. 14 åringer kan unnskyldes. 

Anonymkode: f2ce0...2ac

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen burde gå i hullete jeans, det ser idiotisk ut uansett alder etter at man har fylt 10 år. 

Greit om man er under 10 år, men ikke greit når man er over 10 år.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker det av og til, selvsagt til fritidsbruk, og høst/vinter/vår så er det strømper under, gjerne nettings. 

Anonymkode: 4d4d3...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes det :) Men ikke for hullete, det klær ingen. Jeg er 34 og kommer til å fortsette å bruke det.

Anonymkode: 97b30...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er 40, så burde man lært å lappe ødelagte plagg...

Anonymkode: ba2da...d8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg 40 enda, jeg er 33. Men jeg har mange hullete jeans, snekkerbukser, skinny jeans, straight leg jeans, cargobukser.. Poenget er at jeg bruker det jeg vil, uavhengig av at jeg har bikka 30. Har til og med sideskill, selv om det tydeligvis er ut også😂 Stemmer for å ikke ikke følge motebildet, eller la andre bestemme at vi er for gamle for ditt og datt jeg😊 Gå med det dere føler dere bra i😊

Anonymkode: a96de...240

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er snart 50, og bryr meg svært lite om hva andre mener om min klesstil. Og det er herlig befriende. Vil jeg kle meg i hullete jeans en dag, så gjør jeg det. Om noen syns det er krampaktig, harry eller  ikke passer seg for noen over 10 år, blåser jeg en lang mars i😅. Må være slitsomt å hele tiden skulle ha en mening om og bry seg om hva ANDRE har på seg.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Føsleguri
Elizia skrev (5 minutter siden):

Jeg er snart 50, og bryr meg svært lite om hva andre mener om min klesstil. Og det er herlig befriende. Vil jeg kle meg i hullete jeans en dag, så gjør jeg det. Om noen syns det er krampaktig, harry eller  ikke passer seg for noen over 10 år, blåser jeg en lang mars i😅. Må være slitsomt å hele tiden skulle ha en mening om og bry seg om hva ANDRE har på seg.  

Helt enig 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 og kunne ikke gått med det, men det har mest å gjøre med at det ikke passer meg og min stil, ikke alderen. Synes det kan være kult hvis man har den stilen. Og setting også såklart. Passer ikke i alle jobber eller anledninger.

Anonymkode: 84e2a...3b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan man, men etter min mening ser det ikke bra ut uansett alder. 

Synes ikke det er harry, men det ser bare ustelt og sjuskete ut. 

Endret av Kniv & gaffel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...