AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Var hos frisøren i går, og ble litt forelsket i hårsprayen han brukte, så jeg sa jeg ville kjøpe den. Ble flau når jeg skulle betale for hadde glemt å spørre om pris, men kunne ikke forestilt meg at det skulle koste SÅ mye. Så jeg bare betalte og gikk. Men har brukt den etter at jeg kom hjem og HERREGUD så bra den er. Varmebeskyttende er den og. Så kommer jo til å bruke den til den er tom, men lurer på om det finnes noe rimeligere alternativ til denne?! https://www.blivakker.no/product/3122508/kevin-murphy-session-spray-400ml Bilde fra Blivakker.no: Anonymkode: 4b825...a45
Meadow Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 379 var vel ingen upris for 400ml, den er sikkert veldig drøy også. 16
Pysa Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 Har hørt at noen bruker Gorilla Glue. Har ikke prøvd selv. ;-) 10
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 Pysa skrev (Akkurat nå): Har hørt at noen bruker Gorilla Glue. Har ikke prøvd selv. 😉 HAHAHAH! men ts, 400ml hårspray varer JÆVLIG lenge, og er den helt fantastisk så tenker jeg at det er helt OK å unne seg noe sånt noen ganger i året. Anonymkode: 1f4b6...4c3 8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 379 dyrt? Du tuller? En hårspray har man jo leeeenge. Bli Vakker har jevnlig tilbud også, så du kan jo følge litt med på det. Anonymkode: 8ea8d...805 6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Pysa skrev (4 minutter siden): Har hørt at noen bruker Gorilla Glue. Har ikke prøvd selv. 😉 Ja, løp og kjøp, den gjør i alle fall sveisen sinnsyk holdbar 😂 Anonymkode: 05237...d3c 1
Kniv & gaffel Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 Hva betalte du TS? Hvis du kjøpte den hos frisør, vil jeg anta at det var en del mer enn hos nettbutikker som Blivakker? Ellers synes jeg ikke 379 er rådyrt for et bra produkt. Alternativet til å kjøpe hos frisøren er å kjøpe på nett, og følge med på eventuelle tilbud. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 Hvordan er den? Hva likte du spesielt med denne? Gir den veldig fast hold eller motsatt, veldig fleksibel? Er det lukten du likte? Jeg er veldig uenig i at nesten 400 kr er grei pris får hårspray - det er hårspray! Det er mest luft, litt lim og vann og kanskje alkohol og glyserin i sprayflaska, det er ingenting å betale for. Men dyrere hårspray er ofte mer "luksus" parfymert (rett og slett rikere, mer avansert parfymelukt), har jeg inntrykk av, og det får du rett og slett ikke i en billig hårspray, heller da gå for en hårspray som lukter mindre. Jeg bruker nå Wella Pro Series Max Hold. Den er ganske lett på håret, og gjør ikke håret like fort tung og skittent, samtidig som det er mye hold i den. Og børstes veldig lett ut. Ingen spesiell "luksus" lukt men lukter absolutt ikke ille. Anonymkode: 0f5cc...b8b 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 Skjønte det måtte være Kevin Murphy når jeg leste første setningene😅 Er også fan av de produktene! Synes de er litt for dyre, men heldigvis er de ganske drøye(da er det verre med prisene på tørrshampoene fra KM, for ei flaske tørrshampo varer ikke lenge til mitt bruk). Pleier å handle på Lyko, handler når det dukker opp en rabattkupong eller lignende, da føles det LITT bedre. Anonymkode: a0501...cf9
Gjest Bet-t-ina Skrevet 19. februar 2021 #10 Skrevet 19. februar 2021 (endret) Jeg liker Joico, Maria Nila, Oribe og Aveda. Joico dufter super godt, har hold og volume spray som dufter kokos. Joico er ikke så dyre. Endret 19. februar 2021 av Bet-t-ina
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #11 Skrevet 19. februar 2021 Meadow skrev (7 timer siden): 379 var vel ingen upris for 400ml, den er sikkert veldig drøy også. AnonymBruker skrev (7 timer siden): HAHAHAH! men ts, 400ml hårspray varer JÆVLIG lenge, og er den helt fantastisk så tenker jeg at det er helt OK å unne seg noe sånt noen ganger i året. Anonymkode: 1f4b6...4c3 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 379 dyrt? Du tuller? En hårspray har man jo leeeenge. Bli Vakker har jevnlig tilbud også, så du kan jo følge litt med på det. Anonymkode: 8ea8d...805 Kniv & gaffel skrev (7 timer siden): Hva betalte du TS? Hvis du kjøpte den hos frisør, vil jeg anta at det var en del mer enn hos nettbutikker som Blivakker? Ellers synes jeg ikke 379 er rådyrt for et bra produkt. Alternativet til å kjøpe hos frisøren er å kjøpe på nett, og følge med på eventuelle tilbud. Når jeg er vant med å betale 100 kr for TGI Bed Head så synes jeg det er mye penger, jo. Nå skal det sies at jeg nettopp har klippet lugg så har aldri hatt det samme behovet for hårspray før nå. Så dere som ler av meg kan kanskje være litt varsomme med det Men ja, jeg tror på at den er drøy, og som sagt er den jo råbra. Anonymkode: 4b825...a45 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #12 Skrevet 19. februar 2021 Kniv & gaffel skrev (7 timer siden): Hva betalte du TS? Hvis du kjøpte den hos frisør, vil jeg anta at det var en del mer enn hos nettbutikker som Blivakker? Ellers synes jeg ikke 379 er rådyrt for et bra produkt. Alternativet til å kjøpe hos frisøren er å kjøpe på nett, og følge med på eventuelle tilbud. Betalte ganske akkurat 400 hos frisør. Jeg liker ikke å handle på nett egentlig, føler jeg får mer ekte produkter hos frisøren. Anonymkode: 4b825...a45
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #13 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan er den? Hva likte du spesielt med denne? Gir den veldig fast hold eller motsatt, veldig fleksibel? Er det lukten du likte? Jeg er veldig uenig i at nesten 400 kr er grei pris får hårspray - det er hårspray! Det er mest luft, litt lim og vann og kanskje alkohol og glyserin i sprayflaska, det er ingenting å betale for. Men dyrere hårspray er ofte mer "luksus" parfymert (rett og slett rikere, mer avansert parfymelukt), har jeg inntrykk av, og det får du rett og slett ikke i en billig hårspray, heller da gå for en hårspray som lukter mindre. Jeg bruker nå Wella Pro Series Max Hold. Den er ganske lett på håret, og gjør ikke håret like fort tung og skittent, samtidig som det er mye hold i den. Og børstes veldig lett ut. Ingen spesiell "luksus" lukt men lukter absolutt ikke ille. Anonymkode: 0f5cc...b8b Bet-t-ina skrev (1 time siden): Jeg liker Joico, Maria Nila, Oribe og Aveda. Joico dufter super godt, har hold og volume spray som dufter kokos. Joico er ikke så dyre. Tusen takk for tips, dere to - det var dette jeg var ute etter da skal jeg sjekke ut disse merkene neste gang jeg skal kjøpe hårspray! Anonymkode: 4b825...a45
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #14 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønte det måtte være Kevin Murphy når jeg leste første setningene😅 Er også fan av de produktene! Synes de er litt for dyre, men heldigvis er de ganske drøye(da er det verre med prisene på tørrshampoene fra KM, for ei flaske tørrshampo varer ikke lenge til mitt bruk). Pleier å handle på Lyko, handler når det dukker opp en rabattkupong eller lignende, da føles det LITT bedre. Anonymkode: a0501...cf9 Jeg kommer aldri til å kjøpe noe annet Kevin Murphy produkt. Det har jeg ikke råd til 😅 Anonymkode: 4b825...a45
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #15 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan er den? Hva likte du spesielt med denne? Gir den veldig fast hold eller motsatt, veldig fleksibel? Er det lukten du likte? Jeg er veldig uenig i at nesten 400 kr er grei pris får hårspray - det er hårspray! Det er mest luft, litt lim og vann og kanskje alkohol og glyserin i sprayflaska, det er ingenting å betale for. Men dyrere hårspray er ofte mer "luksus" parfymert (rett og slett rikere, mer avansert parfymelukt), har jeg inntrykk av, og det får du rett og slett ikke i en billig hårspray, heller da gå for en hårspray som lukter mindre. Jeg bruker nå Wella Pro Series Max Hold. Den er ganske lett på håret, og gjør ikke håret like fort tung og skittent, samtidig som det er mye hold i den. Og børstes veldig lett ut. Ingen spesiell "luksus" lukt men lukter absolutt ikke ille. Anonymkode: 0f5cc...b8b Ser at jeg glemte å svare på det andre du skrev. Jeg likte at den ikke blir klissete i det hele tatt, men likevel gir godt hold samtidig som håret kjennes luftig og naturlig. Jeg synes også at håret ble veldig mykt sammenlignet med finishen man får med andre hårsprayer. Nå er jeg ingen ekspert på hårspray, men tror kanskje det er en mellomting mellom hold og fleksibilitet. Tror det finnes en variant av den som også heter Flex Den store minussiden dog, for meg, er nettopp lukten. Det er en slags ettersittende lukt som irriterer meg langt inn i hjernebarken. Men tror det er noe galt med luktesansen min der, for det kjennes som en sterk gammel dame-parfymelukt som kommer innenfra kroppen min. Vet det høres kjemperart ut... Og jeg bruker ikke parfyme. Luktesansen min har vært forvrengt med akkurat denne lukten én gang tidligere, så tror det må være en eller annen essens jeg reagerer på, skulle gjerne likt å vite hva det er. Anonymkode: 4b825...a45
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #16 Skrevet 19. februar 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Ser at jeg glemte å svare på det andre du skrev. Jeg likte at den ikke blir klissete i det hele tatt, men likevel gir godt hold samtidig som håret kjennes luftig og naturlig. Jeg synes også at håret ble veldig mykt sammenlignet med finishen man får med andre hårsprayer. Nå er jeg ingen ekspert på hårspray, men tror kanskje det er en mellomting mellom hold og fleksibilitet. Tror det finnes en variant av den som også heter Flex Den store minussiden dog, for meg, er nettopp lukten. Det er en slags ettersittende lukt som irriterer meg langt inn i hjernebarken. Men tror det er noe galt med luktesansen min der, for det kjennes som en sterk gammel dame-parfymelukt som kommer innenfra kroppen min. Vet det høres kjemperart ut... Og jeg bruker ikke parfyme. Luktesansen min har vært forvrengt med akkurat denne lukten én gang tidligere, så tror det må være en eller annen essens jeg reagerer på, skulle gjerne likt å vite hva det er. Anonymkode: 4b825...a45 Neida, du er ikke rar. Jeg takler heller ikke overparfymerte produkter, spesielt i håret, fordi da lukter det veldig nærme nesa mi. 😅 Slik som L'Oreal Elnet er faktisk fullgod og veldig billig hårspray, men jeg takler ikke lukten - lukter nettopp "gammel dame-parfyme" for meg. Og som noen BedHead produktene fra Tigi, de lukter tuttifrutti og det blir for mye for meg. Anonymkode: 0f5cc...b8b
Kniv & gaffel Skrevet 19. februar 2021 #17 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Betalte ganske akkurat 400 hos frisør. Jeg liker ikke å handle på nett egentlig, føler jeg får mer ekte produkter hos frisøren. Anonymkode: 4b825...a45 Ok. Produktene er de samme, men fordelen med å kjøpe hos frisøren er at du får tips og råd om hva som passer akkurat for deg og ditt hår
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #18 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Betalte ganske akkurat 400 hos frisør. Jeg liker ikke å handle på nett egentlig, føler jeg får mer ekte produkter hos frisøren. Anonymkode: 4b825...a45 Hæ? De er jo like ekte de du kjøper i nettbutikk? Dette er jo bare tull... Bestill hårsprayen og slapp av. Du finner ikke en som er 100% lik uansett. Har den hårsprayen selv, bruker den nesten daglig og den varer i flere måneder. Anonymkode: 80c0c...d72 3
Frøyamor Skrevet 19. februar 2021 #19 Skrevet 19. februar 2021 Trodde det skulle stå 700kr +, men under 400kr? Det er helt innafor for kvalitets produkt.
Frøyamor Skrevet 19. februar 2021 #20 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Neida, du er ikke rar. Jeg takler heller ikke overparfymerte produkter, spesielt i håret, fordi da lukter det veldig nærme nesa mi. 😅 Slik som L'Oreal Elnet er faktisk fullgod og veldig billig hårspray, men jeg takler ikke lukten - lukter nettopp "gammel dame-parfyme" for meg. Og som noen BedHead produktene fra Tigi, de lukter tuttifrutti og det blir for mye for meg. Anonymkode: 0f5cc...b8b L’Oreal Elnet lukter slik jeg forestiller meg Margaret Thatcher luktet. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå