AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Del Skrevet 18. februar 2021 Er nybegynner på Osloluaog forstår ikke helt oppskriften. Jeg strikker den nest største Strl til meg selv. Har strukket ca18 cm med vrangsiden ut og skal nå vende. Men hvor langt strikker jeg nå før jeg begynner med fellingen? Anonymkode: 50045...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 18. februar 2021 #2 Del Skrevet 18. februar 2021 (endret) Etter oppskriften skal du ikke vende før etter 22 cm. Deretter tar du neste mål fra der du vendte. Du starter med å ha rettsiden ut mens du strikker, og når du vender, vrir du "pølsa" inn-ut, så vrangen på det du har strikket kommer på utsida. Endret 18. februar 2021 av Hactar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Del Skrevet 18. februar 2021 Takk! Jeg trodde jeg først skulle vende etter 17 cm( tolker det slik i min oppskrift) men hvor mange cm strikker jeg etter jeg har vendt det? Før jeg starter å felle? Anonymkode: 50045...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 18. februar 2021 #4 Del Skrevet 18. februar 2021 Du skal vel snu, og så strikket 15 cm i fra der du snudde om jeg husker riktig🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Del Skrevet 18. februar 2021 Strikker du den vanlige eller mohair-versjonen? På begge skal du vende etter 22 cm, og på den vanlige skal du strikke 15 cm før fellinger. På mohair-versjonen skal du strikke 17 cm før fellinger. Anonymkode: d7cae...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå