Gå til innhold

Nå klarer jeg snart ikke dette mer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor gammel er du? Jeg fant kjærligheten i midten av 30-årene.

Anonymkode: 0840f...bae

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor gammel er du? Jeg fant kjærligheten i midten av 30-årene.

Anonymkode: 0840f...bae

Takk for svar❤

Er 35.

Ts 

Anonymkode: 18679...276

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er du sikker på at du vil ha et forhold, TS? Vil man det nok så finner man seg jo en som er «grei nok» og slår seg til ro med dette i stedet for å drive å holde døren åpen for «den rette». 

Anonymkode: 17d5e...7cd

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du sikker på at du vil ha et forhold, TS? Vil man det nok så finner man seg jo en som er «grei nok» og slår seg til ro med dette i stedet for å drive å holde døren åpen for «den rette». 

Anonymkode: 17d5e...7cd

Takk for svar❤

Jeg vil påstå at jeg absolutt vil ha et forhold. Men, når man møter noen som nesten skal presse seg til sex på første date, så er det åpenbart hvilken agenda mannen har.

Jeg har vært på dater med noen fantastiske menn og jeg skulle ønske det hadde klaffet med noen av dem. Eller, at de også ønsket å fortsette. Dette er menn som er mye mer enn "gode nok". Men, nå har ikke det klaffet så da må man fortsette. 

Ts 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar❤

Jeg vil påstå at jeg absolutt vil ha et forhold. Men, når man møter noen som nesten skal presse seg til sex på første date, så er det åpenbart hvilken agenda mannen har.

Jeg har vært på dater med noen fantastiske menn og jeg skulle ønske det hadde klaffet med noen av dem. Eller, at de også ønsket å fortsette. Dette er menn som er mye mer enn "gode nok". Men, nå har ikke det klaffet så da må man fortsette. 

Ts 

Ts! Som kvinne er du så priviligert at du alltid kan gå ut og få deg en kjæreste. Jeg er mann på 25 og i samme situasjon som deg, og jeg kan ikke bare senke kravene og finne en livsledsager. Du finner helt sikkert en mann veldig snart hvis du bare senker kravene, og jeg tror ikke du trenger å senke dem så veldig mye basert på det du skriver her. Lykke til med kjærligheten

Anonymkode: 683e4...e13

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts! Som kvinne er du så priviligert at du alltid kan gå ut og få deg en kjæreste. Jeg er mann på 25 og i samme situasjon som deg, og jeg kan ikke bare senke kravene og finne en livsledsager. Du finner helt sikkert en mann veldig snart hvis du bare senker kravene, og jeg tror ikke du trenger å senke dem så veldig mye basert på det du skriver her. Lykke til med kjærligheten

Anonymkode: 683e4...e13

Takk for svar❤ 

For å være helt ærlig så har jeg ikke noen urimelige eller høye krav. Jeg ønsker bare noen som behandler meg bra og hvor tiltrekning går begge veier. Derfor er jeg ikke helt enig i at det er så lett å bare gå ut å finne noen. Da hadde jeg jo ikke vært i den situasjonen jeg er i nå. Det er ikke så lett for oss damer heller som mange gjerne skal ha det til av og til. Jeg har full forståelse for at menn også har det vanskelig i dating livet, håper ikke det misforstås. 

Ts 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...