Gå til innhold

Nå klarer jeg snart ikke dette mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du? Jeg fant kjærligheten i midten av 30-årene.

Anonymkode: 0840f...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor gammel er du? Jeg fant kjærligheten i midten av 30-årene.

Anonymkode: 0840f...bae

Takk for svar❤

Er 35.

Ts 

Anonymkode: 18679...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du vil ha et forhold, TS? Vil man det nok så finner man seg jo en som er «grei nok» og slår seg til ro med dette i stedet for å drive å holde døren åpen for «den rette». 

Anonymkode: 17d5e...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du sikker på at du vil ha et forhold, TS? Vil man det nok så finner man seg jo en som er «grei nok» og slår seg til ro med dette i stedet for å drive å holde døren åpen for «den rette». 

Anonymkode: 17d5e...7cd

Takk for svar❤

Jeg vil påstå at jeg absolutt vil ha et forhold. Men, når man møter noen som nesten skal presse seg til sex på første date, så er det åpenbart hvilken agenda mannen har.

Jeg har vært på dater med noen fantastiske menn og jeg skulle ønske det hadde klaffet med noen av dem. Eller, at de også ønsket å fortsette. Dette er menn som er mye mer enn "gode nok". Men, nå har ikke det klaffet så da må man fortsette. 

Ts 

Anonymkode: 18679...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar❤

Jeg vil påstå at jeg absolutt vil ha et forhold. Men, når man møter noen som nesten skal presse seg til sex på første date, så er det åpenbart hvilken agenda mannen har.

Jeg har vært på dater med noen fantastiske menn og jeg skulle ønske det hadde klaffet med noen av dem. Eller, at de også ønsket å fortsette. Dette er menn som er mye mer enn "gode nok". Men, nå har ikke det klaffet så da må man fortsette. 

Ts 

Anonymkode: 18679...276

Ts! Som kvinne er du så priviligert at du alltid kan gå ut og få deg en kjæreste. Jeg er mann på 25 og i samme situasjon som deg, og jeg kan ikke bare senke kravene og finne en livsledsager. Du finner helt sikkert en mann veldig snart hvis du bare senker kravene, og jeg tror ikke du trenger å senke dem så veldig mye basert på det du skriver her. Lykke til med kjærligheten

Anonymkode: 683e4...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts! Som kvinne er du så priviligert at du alltid kan gå ut og få deg en kjæreste. Jeg er mann på 25 og i samme situasjon som deg, og jeg kan ikke bare senke kravene og finne en livsledsager. Du finner helt sikkert en mann veldig snart hvis du bare senker kravene, og jeg tror ikke du trenger å senke dem så veldig mye basert på det du skriver her. Lykke til med kjærligheten

Anonymkode: 683e4...e13

Takk for svar❤ 

For å være helt ærlig så har jeg ikke noen urimelige eller høye krav. Jeg ønsker bare noen som behandler meg bra og hvor tiltrekning går begge veier. Derfor er jeg ikke helt enig i at det er så lett å bare gå ut å finne noen. Da hadde jeg jo ikke vært i den situasjonen jeg er i nå. Det er ikke så lett for oss damer heller som mange gjerne skal ha det til av og til. Jeg har full forståelse for at menn også har det vanskelig i dating livet, håper ikke det misforstås. 

Ts 

Anonymkode: 18679...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar❤

Er 35.

Ts 

Anonymkode: 18679...276

Det var jeg også. Nå, 7 år senere eier vi hus sammen og er forlovet. Du er ung, og du kommer til å møte noen, stol på meg.

Anonymkode: 0840f...bae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 10.57):

Ts! Som kvinne er du så priviligert at du alltid kan gå ut og få deg en kjæreste. Jeg er mann på 25 og i samme situasjon som deg, og jeg kan ikke bare senke kravene og finne en livsledsager. Du finner helt sikkert en mann veldig snart hvis du bare senker kravene, og jeg tror ikke du trenger å senke dem så veldig mye basert på det du skriver her. Lykke til med kjærligheten

Anonymkode: 683e4...e13

Hvorfor gjør det at du er mann og 25 at du ikke bare kan senke kravene og finne en livsledsager? Altså følge ditt eget råd til ts? Hvorfor gjør hennes kjønn henne så priviligert at hun bare "kan gå ut og finne seg kjæreste"? Skjønner du i det hele hva du skriver? 

TS etterlyser en gjensidig kjemi mellom seg og mannen, det er ikke bare å ha noen for å ha noen. Hvem gidder vel det. Jo eldre man blir jo mer nåla i høystakken blir det. 

Anonymkode: 0c1e7...d4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det var jeg også. Nå, 7 år senere eier vi hus sammen og er forlovet. Du er ung, og du kommer til å møte noen, stol på meg.

Anonymkode: 0840f...bae

Takk for svar❤ 

Det hjelper litt på å høre andres historie. Gjør jo at jeg ser litt lys i tunnelen, selv om det føles at håpet generelt er litt ute. Men, når det er sagt så prøver jeg alt jeg kan å ta meg sammen når jeg er ute og på dater slik at jeg ikke fremstår som jeg har gitt opp. 

Glad på dine vegne at det ordnet seg for deg😊

Ts 

Anonymkode: 18679...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen er at mannen du ønsker mest , sannsynligvis ikke er på noe dating app 🙈 Noen ekstra runder på butikken med singel kurv kanskje ? 
Det er vanskelig å finne rette men det bruker å skje de fleste til slutt.

Lykke til 💞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 20.44):

«Singel 37 år , barnløs og finner aldri en å dele livet med?»

Anonymkode: 3e021...7b0

Jeg tenker på henne innimellom. Skulle ønske hun kom med en oppfølgingstråd. 

Anonymkode: 7006f...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 10.57):

Ts! Som kvinne er du så priviligert at du alltid kan gå ut og få deg en kjæreste. Jeg er mann på 25 og i samme situasjon som deg, og jeg kan ikke bare senke kravene og finne en livsledsager. Du finner helt sikkert en mann veldig snart hvis du bare senker kravene, og jeg tror ikke du trenger å senke dem så veldig mye basert på det du skriver her. Lykke til med kjærligheten

Anonymkode: 683e4...e13

Vet du hvor mange drittsekker det finnes der ute og menn som bare vil ha en runkesokk fremfor en kvinne å elske? Det er ikke noe problem å finne seg en mann nei, men å finne seg en mann som vil deg godt, respekterer deg og er glad i deg... Det er jævla vanskelig, på grensen til umulig, dessverre! Mange menn uten krav og ønsker der ute, men disse mennene er som oftest kun opptatt av en ting og driter i resten!

Anonymkode: cde25...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle trodd det var jeg som skrev det du skrev. Føler det prikk likt. 😥

Anonymkode: bd066...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøvftta skrev (4 timer siden):

Ulempen er at mannen du ønsker mest , sannsynligvis ikke er på noe dating app 🙈 Noen ekstra runder på butikken med singel kurv kanskje ? 
Det er vanskelig å finne rette men det bruker å skje de fleste til slutt.

Lykke til 💞

Takk for svar❤ 

Jeg er også redd for at den type person jeg leter etter ikke er på en dating app. Men, nå som tiden har vært det den har vært så har jeg måttet prøve det også. Uten hell åpenbart. 

Ja, det pleier jo å ordne seg for de som virkelig ønsker det og legger ned en egen innsats i det. Jeg håper det ordner seg for meg også, men jeg har på en måte å begynt å miste litt troen. 

Ts 

Anonymkode: 18679...276

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skulle trodd det var jeg som skrev det du skrev. Føler det prikk likt. 😥

Anonymkode: bd066...c5a

Takk for svar❤

Sender deg en klem. Blir så lei meg når jeg ser at andre er i samme situasjon. Jeg vet så godt hvordan det føles og jeg unner ingen å føle dette. 

Jeg håper virkelig du finner det du leter etter. Det fortjener du🤗

Ts 

Anonymkode: 18679...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/25/2021 at 1:04 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor gjør det at du er mann og 25 at du ikke bare kan senke kravene og finne en livsledsager? Altså følge ditt eget råd til ts? Hvorfor gjør hennes kjønn henne så priviligert at hun bare "kan gå ut og finne seg kjæreste"? Skjønner du i det hele hva du skriver? 

TS etterlyser en gjensidig kjemi mellom seg og mannen, det er ikke bare å ha noen for å ha noen. Hvem gidder vel det. Jo eldre man blir jo mer nåla i høystakken blir det. 

Anonymkode: 0c1e7...d4a

Derfor: https://www.nettavisen.no/livsstil/atferdsbiolog-en-kvinne-kan-nar-som-helst-ga-ut-a-finne-seg-en-kjareste-bare-hun-senker-kravene/s/12-95-3423681858

Anonymkode: 683e4...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 2/17/2021 at 8:28 PM, AnonymBruker said:

Hei 

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men må bare få det ut et sted. 

Jeg er helt alene og har ingen å støtte meg på. Har prøvd over så lang tid å date for å finne den rette personen å dele livet med. Må bare akseptere at familie og en god kjærlighet er noe jeg ikke kommer til å oppleve. Har forsøkt så mye nå at jeg tror ikke jeg orker mer. Det er sikkert jeg som gjør feil valg noen ganger også, eller; jeg vet jeg har tatt mange gale valg. Men nå som jeg prøver så inderlig å finne den rette personen så virker det å være for sent. Jeg tror håpet er ute for meg😢 

Skulle så gjerne ønske noen var glad i meg😢 Som bare vil meg vel og støtter meg. Er så alene og ensom at jeg holder det nesten ikke ut. 

Anonymkode: 18679...276

Et spørsmål til ts bare:

 

Er du selv glad i deg?

Anonymkode: 2b968...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Et spørsmål til ts bare:

 

Er du selv glad i deg?

Anonymkode: 2b968...5f3

Takk for svar❤ 

Jeg trodde det, men når jeg tenker gjennom enkelte situasjoner jeg har satt meg selv i, så begynner jeg å tvile. Jeg straffer nok meg selv veldig for å ha tatt en del dårlige valg. Så jeg må nok prøve å tilgi meg selv for de dårlige valgene jeg har gjort. 

Ts 

Anonymkode: 18679...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 21.20):

Takk for svar❤

Jeg har tilnærmet 0 kontakt med egen familie, så er stort sett alene utenom jobb. Det er kjempe tungt. Bursdager, nyttår, jul, ferier etc er jeg alene. Er nummeret før jeg stenger FB kontoen for jeg får så vondt av alt andre legger ut. Hverdagen er bare trist og vond.

Ts 

Anonymkode: 18679...276

Må være veldig ensomt og trist om du ikke engang har kontakt med familie. Jeg har absolutt ingen venninner selv, men har en del gutter jeg er med. Det erstatter uansett ikke savner etter en venninne for min del. Jeg er i et belastende miljø så de guttene er jo ikke de beste å være sammen med heller men jeg har jo ingen andre. Det er også umulig å finne venninner i en alder av 29 år som jeg er. Er ganske utenom det vanlige og klaffer som regel dårlig med de fleste bortsett fra gutter. Har heldigvis foreldrene mine i det minste som jeg er hos på julaften og nyttår. 

Anonymkode: 5551a...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Må være veldig ensomt og trist om du ikke engang har kontakt med familie. Jeg har absolutt ingen venninner selv, men har en del gutter jeg er med. Det erstatter uansett ikke savner etter en venninne for min del. Jeg er i et belastende miljø så de guttene er jo ikke de beste å være sammen med heller men jeg har jo ingen andre. Det er også umulig å finne venninner i en alder av 29 år som jeg er. Er ganske utenom det vanlige og klaffer som regel dårlig med de fleste bortsett fra gutter. Har heldigvis foreldrene mine i det minste som jeg er hos på julaften og nyttår. 

Anonymkode: 5551a...397

Takk for svar❤ 

Det stemmer, jeg er veldig ensom. Det blir noen tårer, men jeg prøver å komme gjennom de dårlige dagene og prøver å fortelle meg selv at det må bli bedre en dag. At dette bare er en prøve og at det vil bli bedre. Nå har jeg noen dårlige dager og alt føles veldig tungt. Har bursdag på lørdag også😢 Det gleder jeg meg virkelig ikke til😢 Synes bursdager, som andre høytidsdager og merkedager, bare er pyton😭

Ts 

Anonymkode: 18679...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...