Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Til sommeren skal jeg og kjæresten flytte sammen og det gleder vi oss til. 

Det eneste jeg tenker på er at hver gang vi er med hverandre føler jeg et behov for å alltid sminke meg litt før han kommer bort, men kun med å tegne/forme øyenbrynene med øyenbrynspenn og ta på maskara. Han har sett meg uten sminke før men aldri uten påtegna bryn, for jeg synes ikke brynene mine er pene i det hele tatt.. Jeg har øyenbryn men syns de er litt for tynne da jeg overnappet dem når jeg var tenåring. Jeg sluttet å nappe dem for flere måneder siden, nå prøver jeg bare å fjerne de lyse dunhårene av og til.

Så nå bruker jeg Grandebrow sitt brynsserum hver kveld før jeg legger meg, har brukt det i litt over en måned men ser ikke så mye resultater føler jeg 😕 vil liksom ha tykkere bryn før vi flytter sammen så jeg kan bli komfortabel uten å måtte sove med påtegna bryn hver natt, og i tillegg få sjansen til å rense ansiktet ordentlig uten å måtte tenke på brynene mine.

Har dere noen råd å komme med? Har noen her brukt Grandebrow før og funket det? Eller anbefaler dere et annet merke? Jeg trenger tykkere øyenbryn raskest mulig😅

Anonymkode: ca20c...721

Videoannonse
Annonse
Skrevet

castor oil

Anonymkode: a362c...a2a

• Liker 1
Skrevet

Castoroil og få dem farget og stylet hos en salong, det gjør underverker.

Anonymkode: 384ce...79a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...