Gå til innhold

Jenta mi står opp halv seks

tuji

Anbefalte innlegg

Gjest Porselen

Min sønn våknet 05:15 hver morgen fra han var et par måneder og til han var 18 mnd. Grunnen var at fars vekkerklokke ringte da og det våknet tassen av. Men det skal også sies at han alltid har vært en morgenfugl, selv nå som tenåring er han oppe før 10, og det er tidlig for den aldersgruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden hun legger seg så tidlig, er det jo en løsning at dere også legger dere tidligere. Da vil dere alle få den søvnen dere trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puh, dette høres kjent ut. vi har det samme "problemet" her i huset, og våre er 3 og 4 år. eldste snuppa står gjerne opp 0530-0630. det er helt utrolig at det går ann. vi legger oss med henne, vi sier at nå er det natt, vi prøver alt som er - men hun er så våken! vi pleier å "tvinge" henne til å ligge til eks 0630, pga at kroppen trenger hvile (hun blir merkbart veldig sliten og trøtt når hun står opp så tidlig). deretter får hun stå opp og se disney canel. jeg pakker henne inn i ett teppe og skjærer opp et eple eller noe. så får hun sitte og kose seg til det er morgen for resten av huset.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde det bare var oss som hadde det slik! I dag sto vi opp halv seks igjen. Vi har begynt å legge oss rundt ni, halv ti slik at vi skal orke dette, og da går det ikke så verst. Minuset er at det blir lite tid til et sosialt liv. Håper dette går over når vi flytter og vesla får eget rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde det bare var oss som hadde det slik! I dag sto vi opp halv seks igjen. Vi har begynt å legge oss rundt ni, halv ti slik at vi skal orke dette, og da går det ikke så verst. Minuset er at det blir lite tid til et sosialt liv. Håper dette går over når vi flytter og vesla får eget rom.

Behøver dere 9 - 9 1/2 timer søvn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 21.00 til 05.00 er det åtte timer, og det trenger jeg for å fungere. Dessuten må vi regne med å våkne minst to-tre ganger og putte i smokken i løpet av natten. Da sover man ikke like godt som når man får sove uavbrutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HALLELUJA! I dag sov hun til halv sju! For en enorm forskjell det er på halv seks og halv sju, altså. Håper, håper at dette gjentar seg snart.

(Riktignok hadde hun visst vært litt våken i firetiden, men det merket ikke jeg, så da teller det ikke ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...