Gå til innhold

Tips til fuktighetsgivende gel cream?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

GulSol skrev (12 minutter siden):

the ordinary hyaluronic acid 2% + b5 og Clinique moisture surge over. Nøytral lukt. Veldig tykk krem, men god. 

Eller Ole Henriksen serien, de har er kit med olje, krem og øyekrem som jeg elsker. Noe duft. 
 

Anbefaler Goodiebox medlemskap om du som meg blir litt grønn i hudpleie og sminkeverden. Har ikke vært misfornøyd med ett eneste produkt enda. :) 

Kan du fortelle litt mer om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forundret.. skrev (28 minutter siden):

Kan du fortelle litt mer om det? 

Om? Goodiebox eller krem? 
Vil ikke høres helt reklame ut, jeg er bare sinnsykt fornøyd kunde. Det er et opplegg hvor du mottar en liten boks da med litt diverse hudprodukter av god kvalitet tilpasset din hudtype. Følger med en ekstra ting i første pakken også. Et lite hefte med informasjon om merkene du har fått også. Jeg synes personlig at mye hudpleie er dyrt, det er liksom en jungel av ting og det dukker opp serum og sheet masks med % og sånt, ordentlig avanserte greier, og jeg gidder liksom ikke kjøpe masse og bli skuffa når produktet ikke var så topp allikavel. Så da funker goodiebox helt supert! 249 kr per boks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSol skrev (1 minutt siden):

Om? Goodiebox eller krem? 
Vil ikke høres helt reklame ut, jeg er bare sinnsykt fornøyd kunde. Det er et opplegg hvor du mottar en liten boks da med litt diverse hudprodukter av god kvalitet tilpasset din hudtype. Følger med en ekstra ting i første pakken også. Et lite hefte med informasjon om merkene du har fått også. Jeg synes personlig at mye hudpleie er dyrt, det er liksom en jungel av ting og det dukker opp serum og sheet masks med % og sånt, ordentlig avanserte greier, og jeg gidder liksom ikke kjøpe masse og bli skuffa når produktet ikke var så topp allikavel. Så da funker goodiebox helt supert! 249 kr per boks. 

Det var Goodiebox jeg tenkte på 🙂

Hørtes spennende ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...