AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Har noen prøvd dette? Det skal smøres inn hver dag, 2 ganger om dagen. Blir ikke håret fortere fett og seigt hvis man skal gjøre dette hver dag? Anonymkode: b3cd1...f12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Jeg har brukt det, og ja, det blir fett eller stivt liksom. Så jeg brukte det egentlig kun i helger/de dagene jeg hadde hjemmekontor. Anonymkode: 1fc98...dfa
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Du må bruke det morgen og kveld, shampoen skal brukes hver dag den første uka og deretter ved behov, blir du seig i håret så vasker du hver dag. Dette er resept fritt og ikke sterkt, så å bruke det hver dag er nødvendig for resultat Anonymkode: 0b64d...787
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du må bruke det morgen og kveld, shampoen skal brukes hver dag den første uka og deretter ved behov, blir du seig i håret så vasker du hver dag. Dette er resept fritt og ikke sterkt, så å bruke det hver dag er nødvendig for resultat Anonymkode: 0b64d...787 Bruker Nisim sjampo allerede. Og hvis håret blir seigt med dette serumet, hva er vitsen med å vaske det hver dag hvis det blir seigt med en gang? Altså, hvis jeg tar det i håret på morgenen og vasker håret samme dag, hva er meningen? 😏 Anonymkode: b3cd1...f12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bruker Nisim sjampo allerede. Og hvis håret blir seigt med dette serumet, hva er vitsen med å vaske det hver dag hvis det blir seigt med en gang? Altså, hvis jeg tar det i håret på morgenen og vasker håret samme dag, hva er meningen? 😏 Anonymkode: b3cd1...f12 Vask på morgenen, så sereum og så sereum igjenn på kvelden, og gjenta 😄 Da hindrer du at det bygger seg opp for mye kliss, men jeg synes ikke det blir klissete etter en dag. Anonymkode: 0b64d...787
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Jeg bruker det i vått hår. Blir ikke seigt i det hele tatt hos meg. Anonymkode: 530ab...a24
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vask på morgenen, så sereum og så sereum igjenn på kvelden, og gjenta 😄 Da hindrer du at det bygger seg opp for mye kliss, men jeg synes ikke det blir klissete etter en dag. Anonymkode: 0b64d...787 Kan jeg ta det i vått hår etter jeg har vasket det? Tar jeg det i hele hodebunnen eller bare der det er tynt? Anonymkode: b3cd1...f12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bruker det i vått hår. Blir ikke seigt i det hele tatt hos meg. Anonymkode: 530ab...a24 Ok. Føler du at det hjelper på hårveksten? Anonymkode: b3cd1...f12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ok. Føler du at det hjelper på hårveksten? Anonymkode: b3cd1...f12 Næh, tror egentlig ikke du kan ha noe utenpå som hjelper på hårveksten. Håret vokser jo innenfra, så da er nok hva du spiser og drikker viktigere. Men jeg synes det hjelper på hodebunnen som jeg sliter veldig med. Det at hodebunnen er roligere hjelper jo til med å gjøre håret friskere og kanskje mister jeg litt mindre hår. Tror heller det. Håret føles i hvert fall bedre. Anonymkode: 530ab...a24
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #10 Skrevet 16. februar 2021 Jeg har gelserumet og håret blir ikke seigt/fett. Anonymkode: c60eb...c04
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #11 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Næh, tror egentlig ikke du kan ha noe utenpå som hjelper på hårveksten. Håret vokser jo innenfra, så da er nok hva du spiser og drikker viktigere. Men jeg synes det hjelper på hodebunnen som jeg sliter veldig med. Det at hodebunnen er roligere hjelper jo til med å gjøre håret friskere og kanskje mister jeg litt mindre hår. Tror heller det. Håret føles i hvert fall bedre. Anonymkode: 530ab...a24 Er klar over det med kosthold og at det kommer innenfra. Men når kostholdet er bra og mister enda hår da må man prøve noe annet. Tusen takk for svar og veldig bra at du synes at det hjelper deg👍 Anonymkode: b3cd1...f12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #12 Skrevet 16. februar 2021 Kosthold har lite å si med mindre du er jernfattig. Spiser sunt, tar ølgjær og tran. Mister likevel masse hår og håret mitt er sykelig tynt. Vet om folk som lever på boller og snop som har utrolig tykt hår. Bruker aldri føner eller andre varmeverktøy. Begynt å bruke Nisim sjampo hver 3 dag og har bestilt The Ordninary hårserum. Kjøpte Recrea Forte på apotek men det var som å sprute rent fett i hodebunnen så jeg har levert det tilbake og klaget på det. Anonymkode: 8aa7d...84f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå