Gå til innhold

Jeg skal gifte meg på fredag på rådhuset -


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men er så vanvittig nervøs, og helt shaky...  Normal følelse ?  Hadde ikke trodd jeg skulle møte mannen i mitt liv midt i covid situasjonen men gjorde visst det og han reddet meg fra å synke sammen etter tragisk dødsfall av ei nær venninne og flere nære relasjoner og dødsfall de påfallende årene før det. Jeg vet og føler det er riktig, men dette er nytt for meg da mine tidligere forhold aldri har kommet til dette stadie, men blitt slutt før den tid.  Så dette er ny bragd. Vi har selvfølgelig hatt mange utfordringer oss i mellom, og vært på randen til avslutning flere tusen ganger, men klart å jobbe oss igjennom det og anser oss som enda sterkere om ikke enda mer forelsket og nære enn vi var. Jeg har ikke så mye apetitt om dagen.. Og den som vier oss, er også selveste ordføreren - så litt enda mer om ikke annet skummelt og spennende. Er det virkelig så normalt å bli så spent, shaky og miste litt apetitt ? Valgte rådhuset regelrett fordi vi ikke er avhengige noen av oss, av det perfekte drømme bryllup, som koster flere hundre tusen med hele slekta. Fordi vi ønsker bare å gifte oss og vise at vi ønsker å dele livet med hverandre..  

Anonymkode: ad539...e7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!! Jeg giftet meg på rådhuset med kun forlovere til stede. Var ganske nervøs selv og våknet klokken halv seks den morgenen og følte meg som et lite barn på juleaften. 

Anonymkode: 957c1...5bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og lykke til.👏🏻🎉

Helt normalt å være nervøs tenker jeg 🙋‍♀️

Anonymkode: 39ba3...a29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min hadde vært sammen i 15år før vi giftet oss. Jeg var så nervøs og stresset dagene før..! Tror det er helt normalt. 

 

Lykke til! Dette går nok bra! 😊

Anonymkode: eb74f...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på, du, akkurat som han, er bare gift så lenge du/han har lyst. Løftet som dere gir rimer ikke. Det burde i stedet ha vært, "til en av oss går lei". Husk på, dere er ikke gift for resten av livet. Løftet er bare et tomt løfte uten mening. Dere er bare gift til en av dere ikke vil være gift mer.

Så ingenting å bli nervøs for. Lykke til!

Anonymkode: 3bb17...496

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg og min hadde vært sammen i 15år før vi giftet oss. Jeg var så nervøs og stresset dagene før..! Tror det er helt normalt. 

 

Lykke til! Dette går nok bra! 😊

Anonymkode: eb74f...38d

Oi! Etter så lang tid, amazing.. 😄 <3... Ja, håper det. for det går virkelig opp for meg nå, og føler meg ganske så rar i hele kroppen min.. 

Anonymkode: ad539...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Husk på, du, akkurat som han, er bare gift så lenge du/han har lyst. Løftet som dere gir rimer ikke. Det burde i stedet ha vært, "til en av oss går lei". Husk på, dere er ikke gift for resten av livet. Løftet er bare et tomt løfte uten mening. Dere er bare gift til en av dere ikke vil være gift mer.

Så ingenting å bli nervøs for. Lykke til!

Anonymkode: 3bb17...496

Takk for egentlig realistisk tilbakemelding - For det er jo forsovet sant...  😄 

Anonymkode: ad539...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Gratulerer og lykke til.👏🏻🎉

Helt normalt å være nervøs tenker jeg 🙋‍♀️

Anonymkode: 39ba3...a29

Tusen takk ❤️

Anonymkode: ad539...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Gratulerer!!! Jeg giftet meg på rådhuset med kun forlovere til stede. Var ganske nervøs selv og våknet klokken halv seks den morgenen og følte meg som et lite barn på juleaften. 

Anonymkode: 957c1...5bd

Shit, ja... Kjenner jeg kanskje ikke klarer å få sovet natt til fredag, men må jo prøve.. Føler meg som et liten barn. Husker jeg alltid var dårlig rett før julaften, og på julaften som liten, og det har forfulgt meg i alle år, og blir 34 nå.. Så liksom litt kleint og flaut å kaste opp og bli såpass spent rett før giftemål.. 

Anonymkode: ad539...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møttes dere i  covid 19 situasjon  og har vurdert å slå opp 1000 ganger? Da ville jeg utsatt et par år. 

Anonymkode: b59c7...981

Dette svar før Norge og Danmark stengte ned for andre gang! - Og han hadde ikke andre alternativer å komme seg hjem, pga jobb og på grunn av piloten fikk covid så han måtte ta båten hjem, og jeg var tilfeldig på den båten! Og grunnet utfordringer har med meg og mine tillitsisjus å gjøre, da jeg har opplevd grov svik fra barndommen av, grov omsorgssvikt og generelt svik oppigjennom årene og sliter litt med å tilpasse meg... Og kan dermed fort mistenkligjøre enhver handling. Men jeg og vi begge vet hva vi vil så det kan du glemme... Har man ikke noe hyggelig å skrive eller svare fornuftig på spørsmål, lar man være.. (= 

Anonymkode: ad539...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når møttes dere? Det må ha vært under ett år siden?

Anonymkode: 6be46...872

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corona har var i SNART 1år, du møtte han under denne pandemien og skal gifte deg med han allerede?

Syns det er for tidlig, sikkert derfor du er nærvøs også, logikken din forteller deg at --> VENT

Anonymkode: 20219...33d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møttes dere i  covid 19 situasjon  og har vurdert å slå opp 1000 ganger? Da ville jeg utsatt et par år. 

Anonymkode: b59c7...981

Kan ikke gi denne nok likes. 
 

Tilsvaret til TS gjorde ikke saken bedre. 
 

Lykke til, du vil trenge det. ♥️

Anonymkode: 69845...5fe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dere kjenner jo ikke hverandre enda. Ps, ikke bli gravid! 

Anonymkode: 429fe...506

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møttes dere i  covid 19 situasjon  og har vurdert å slå opp 1000 ganger? Da ville jeg utsatt et par år. 

Anonymkode: b59c7...981

Skulle til å si akkurat dette. Hørtes ut som at dere vil gifte dere for å bevise at denne gangen,  gang nr 1001, DA....  og at dere har det så travelt med å få det gjort beviser dette enda mer. 

Anonymkode: 2e9d4...b79

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Øøh. Dere har knapt kjent hverandre ett år og dere har nesten gjort det slutt ørten og snørti ganger? Dere burde ihvertfall signere særavtale sånn at dere slipper det tullet med å fordele eiendeler når dere skiller dere 😊

Anonymkode: 7cf9e...cd0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Dette svar før Norge og Danmark stengte ned for andre gang! - Og han hadde ikke andre alternativer å komme seg hjem, pga jobb og på grunn av piloten fikk covid så han måtte ta båten hjem, og jeg var tilfeldig på den båten! Og grunnet utfordringer har med meg og mine tillitsisjus å gjøre, da jeg har opplevd grov svik fra barndommen av, grov omsorgssvikt og generelt svik oppigjennom årene og sliter litt med å tilpasse meg... Og kan dermed fort mistenkligjøre enhver handling. Men jeg og vi begge vet hva vi vil så det kan du glemme... Har man ikke noe hyggelig å skrive eller svare fornuftig på spørsmål, lar man være.. (= 

Anonymkode: ad539...e7b

Uff...   dette har jeg sett mange ganger. Så dere er vel sammen hele tiden og kaller det kjærlighet, når det det egentlig heter er at den andre ikke kan gå ut av syne uten å bli mistenkt for utroskap. Sånne forhold er så usunne. Et giftermål beviser ingenting. Det hjelper ikke på mistenksomhet mer enn ut dagen. Kre deg la dette være

Anonymkode: 2e9d4...b79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg på rådhuset i høst. Fantes ikke nervøs, bare spent. Hvis jeg hadde vært så nervøs som TS og hatt et så kort og ustabilt forhold, hadde jeg ikke turt å gifte meg.

Anonymkode: 99af0...dee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...