Gå til innhold

Trur dere bryllup gjennomføres i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mtp corona? 

100 gjester, pluss minus? I juni/juli.. Vaksinasjon er jo spådd til å være unnagjort til sommeren. 

 

Anonymkode: 7c6d1...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, der hadde jeg ikke beslags meg på.

Anonymkode: 8aa03...289

*det

Anonymkode: 8aa03...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme, men bare med barnedåp ... 

Anonymkode: d1664...b60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mtp corona? 

100 gjester, pluss minus? I juni/juli.. Vaksinasjon er jo spådd til å være unnagjort til sommeren. 

 

Anonymkode: 7c6d1...923

Nei, vaksinasjonen er ikke ferdig før sent ut på høsten med dagens plan og fart. Så jeg ville ikke regnet med folkerikt bryllup denne sommeren. 

Endret av Drizzt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tviler jeg på. Kanskje 50 gjester. Men det er bare det jeg tror. Jeg vet ikke noe mer enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvilsomt med så stort bryllup.

Vi skal et på sensommeren med under 50 gjester, og de har allerede masse tiltak klare, så det tror jeg blir gjennomført.

Med 100 gjester tror jeg ikke jeg hadde følt meg komfortabel å invitere til, eller dratt i...

Anonymkode: 6e445...c6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planlegger som utgangspunkt et bryllup i skiftet mellom aug/sep med 50-60 stykker. Vi håper det lar seg gjennomføre basert på erfaringer fra sist sommer med smitte og planlagt vaksinering. Kommer til å planlegge bordplassering ut ifra kohorter, og runde bord med god avstand i mellom slik at folk kan holde seg til sin omgangskrets. Har også en alternativ gjesteliste klar, samt andre tiltak for det tilfellet at det ikke skal være mulig å gjennomføre etter planen. 

Anonymkode: 47a96...669

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss, men vi skal bare ha 16 gjester.

100 tviler jeg veldig på..

Anonymkode: d55eb...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troen på at det skal gå bra. De håper jo på å arrangere store festivaler i sommer. Og det er sagt ved flere anledninger både i Norge, Sverige og Danmark at man mest sannsynlig kan begynne å lette på restriktioner fra april/mai om vaksineleveransene går etter planen:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriousgirl skrev (1 time siden):

Jeg har troen på at det skal gå bra. De håper jo på å arrangere store festivaler i sommer. Og det er sagt ved flere anledninger både i Norge, Sverige og Danmark at man mest sannsynlig kan begynne å lette på restriktioner fra april/mai om vaksineleveransene går etter planen:) 

Mens England har vaksinert mange innbyggere og har fortsatt strenge restriksjoner? Vi er jo treg med vaksinene.. 

Anonymkode: 7c6d1...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/15/2021 at 3:17 PM, AnonymBruker said:

Mtp corona? 

100 gjester, pluss minus? I juni/juli.. Vaksinasjon er jo spådd til å være unnagjort til sommeren. 

 

Anonymkode: 7c6d1...923

September har jeg hørt. Hadde aldri satsar på vanlig bryllup i sommer.

Anonymkode: f8123...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

September har jeg hørt. Hadde aldri satsar på vanlig bryllup i sommer.

Anonymkode: f8123...dd0

* satset

Anonymkode: f8123...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med de nye reglene som ble annonsert idag så kan man ha bryllup! men da uten festen, altså vielse og middag 😊 man får være 100 pers innendørs så lenge alle har egne sitteplasser. Reglen med at det må være fastmonterte seter er borte. Hurra, det går i riktig retning! 😄

Anonymkode: 8867a...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Med de nye reglene som ble annonsert idag så kan man ha bryllup! men da uten festen, altså vielse og middag 😊 man får være 100 pers innendørs så lenge alle har egne sitteplasser. Reglen med at det må være fastmonterte seter er borte. Hurra, det går i riktig retning! 😄

Anonymkode: 8867a...6ae

«Maks ti personer på private sammenkomster innendørs utenfor eget hjem, som for eksempel bursdag i leid lokale.»

Denne regelen gjelder jo fortsatt. Vil tru de fleste bryllup faller herunder.

Anonymkode: 920b5...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

«Maks ti personer på private sammenkomster innendørs utenfor eget hjem, som for eksempel bursdag i leid lokale.»

Denne regelen gjelder jo fortsatt. Vil tru de fleste bryllup faller herunder.

Anonymkode: 920b5...a39

Ja de gjelder nå, men ikke fra tirsdag😊 

Da er det 100 personer og ikke fastmonterte seter (men tilviste plasser). 

"Kravet om fastmonterte plasser erstattes med krav om faste, tilviste sitteplasser. Det innebærer at publikum kan sitte på stol, benk eller lignende, eller på en fast plass på gulvet under hele arrangementet. Denne endringen åpner for større arrangementer i langt flere lokaler.

Det blir tillatt med inntil 100 personer på innendørs arrangementer." 

 

Her er alle de nye retningslinjene: https://www.nrk.no/norge/helsedirektoratet-og-fhi-anbefaler-at-nasjonale-tiltak-viderefores-ut-februar-1.15382294

Anonymkode: 8867a...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 2/20/2021 at 7:41 AM, AnonymBruker said:

Ja de gjelder nå, men ikke fra tirsdag😊 

Da er det 100 personer og ikke fastmonterte seter (men tilviste plasser). 

"Kravet om fastmonterte plasser erstattes med krav om faste, tilviste sitteplasser. Det innebærer at publikum kan sitte på stol, benk eller lignende, eller på en fast plass på gulvet under hele arrangementet. Denne endringen åpner for større arrangementer i langt flere lokaler.

Det blir tillatt med inntil 100 personer på innendørs arrangementer." 

 

Her er alle de nye retningslinjene: https://www.nrk.no/norge/helsedirektoratet-og-fhi-anbefaler-at-nasjonale-tiltak-viderefores-ut-februar-1.15382294

Anonymkode: 8867a...6ae

Er du sikker på at bryllup er godkjent arrangement? Jeg har et arrangement som ikke er godkjent på torsdag.

Anonymkode: a92dc...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du sikker på at bryllup er godkjent arrangement? Jeg har et arrangement som ikke er godkjent på torsdag.

Anonymkode: a92dc...8b4

Nei, jeg er ikke sikker. Har prøvd lest litt forskjellig. Finner Inge "offentlig" info som bekrefter eller avkrefter om det gjelder bryllup. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Frauken said:

Nei, jeg er ikke sikker. Har prøvd lest litt forskjellig. Finner Inge "offentlig" info som bekrefter eller avkrefter om det gjelder bryllup. 

Takk, håper du har rett altså. :)

Anonymkode: a92dc...8b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i to slike bryllup i sommer. Føltes helt trygt. Var selvfølgelig arrangert av profesjonelle, som fulgte alle krav. 

Så om de åpner opp tilsvarende kan det jo være det blir mulig, men ingen kan spå. 

Anonymkode: bc786...676

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...