Gå til innhold

Kjole eller bukse?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dattera vår skal begynne i 1.klasse på mandag.

Men så er jeg veldig i tvil, hva skal hun ha på seg? Er det vanlig å kle dem litt ekstra fint den aller første skoledagen? Er det litt dumt dersom jeg kler henne litt opp? Holder det med en litt fin bukse og ny genser? Hun skal ha joggesko og ny genser, men så var det resten da...

Jeg er sånn i tvil!! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så ei jeg kjenner før hun skulle på sin første skoledag i går - og hun var så fin i skjørt, topp og nye sko. Hadde pynta seg så fint så! :)

Du kan godt la dattera pynte seg litt syns jeg, hvis hun har lyst til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen!

Da blir det nok ny genser og nytt skjørt (nydelig grønn- og strie(?) farger). Joggeskoene er nesten nye. Kanskje jeg må kjøpe noen fine sokker til..eller strømpebukse hvis det er kaldt?

Husker forresten min første skoledag for ørten år siden, alle jentene unntatt meg hadde kjole eller skjørt...det glemmer jeg ikke!

Det er vel derfor jeg er litt redd for å skille henne ut nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynte jenta mi ifjor da, men hun hadde pen hvit sommerkjole og sandaler.

Alle hadde pyntet seg litt.

Lykke til på mandag da, det er en stor dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dattera vår skal begynne i 1.klasse på mandag.

Men så er jeg veldig i tvil, hva skal hun ha på seg? Er det vanlig å kle dem litt ekstra fint den aller første skoledagen? Er det litt dumt dersom jeg kler henne litt opp? Holder det med en litt fin bukse og ny genser? Hun skal ha joggesko og ny genser, men så var det resten da...

Jeg er sånn i tvil!! :tristbla:

Første skoleag er jo spesiell. jeg husker min egen,mine barns, så har jeg sett mange som sterter opp igjennom årene.

fam er med på skole og det blir tatt bolder osv...de fleste prynter seg ekstra den dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...