Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mørke ringer og litt rynker under øynene, samt søkk. Trenger tips til concealer som sitter lenge og som ikke gjør rynkene mer synlige (opplever ofte det). Bruker Precious Light fra Guerlain, men den forsvinner veldig fort og synes kanskje ikke den gjør nok mtp dekkevne. 

Har normal hud, hverken tørr eller fet. Ingen kviser. 

Videoannonse
Annonse
Gjest førstedamen
Skrevet

Følger denne for jeg har enda ikke funnet en jeg liker. Bruker en fra loreal nå, og den er elendig, legger seg som en tykk hinne under øynene.

Skrevet

Bruker en fra bareMinerals som er super god. Striper seg ikke. Føler at den smelter inn i huden. Ser veldig naturlig ut på huden og er drøy i bruk.Den finnes hos Kicks,Vita og Blivakker. Finnes sikkert flere steder også. Kjøper den fra Blivakker siden det er billigst. Vet at noen har sagt at produkter derfra kan være falske. Men har aldri opplevd det selv. 

https://www.blivakker.no/product/3071766/bareminerals-bareskin-complete-coverage-concealer-fair-6ml

• Liker 1
Skrevet

Jane Irendale.

Anonymkode: a4857...570

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dior sin Forever-concealer er virkelig fantastisk, er utrolig drøy i bruk og inneholder mer produkt enn de fleste andre concealere. Ellers har jeg hørt mye bra om Helena Rubinstein sin 

Anonymkode: e5792...762

Skrevet

Sensai har jeg alltid elsket. 

YSL er også bra hvis du er mer rosa i hudtonen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 22.34):

Dior sin Forever-concealer er virkelig fantastisk, er utrolig drøy i bruk og inneholder mer produkt enn de fleste andre concealere. Ellers har jeg hørt mye bra om Helena Rubinstein sin 

Anonymkode: e5792...762

Bruker concealeren fra Helena Rubinstein (magic concealer) og er fornøyd med den. Den ligner litt på lancome Effacernes long-lasting softening concealer som er utrolig drøy i bruk og jeg liker den kjempegodt (kan bruke den for å dekke kviser også, det kan du ikke med magic concealeren). 

Har hørt mye bra om NARS Radiant Creamy Concealer. Tenker å kjøpe denne når jeg har behov for concealer. 

Anonymkode: 2f751...5ae

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har mørke ringer hjelper det å bruke en corrector før du tar på concealer. Det gjør en stor forskjell på mine "søkk". Jeg bruker en i armani. Men de har i mange forskjellige merker og prisklasser. Ellers kan jeg anbefale Nars radient concealer, urban decay sin concealer eller Mac prolog wear. Gode alle 3.

Anonymkode: 83924...6fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...