Gjest Albbas Skrevet 8. februar 2021 #1 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg vurderer å melde meg inn i dag, etter 5 år med treningsfri. Men kjenner meg rett og slett nervøs! Og i motsetning til før må jeg nå trene ca kl 19, da er det vel stappfullt av folk? Hvordan er det nå under pandemier, flere eller færre folk på senteret? Jeg skal trene med frivekter, og hvis jeg må stå i kø mister jeg litt motivasjonen. Noen som har noen motiverende ord for ei utrent dame? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Del Skrevet 8. februar 2021 Stengt... Anonymkode: 854f3...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Del Skrevet 8. februar 2021 Alt er som før der jeg trener. Bare at det ikke har kommet så mange nye medlemmer som det pleier i løpet av januar. Anonymkode: 3c7c3...811 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 8. februar 2021 #4 Del Skrevet 8. februar 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Alt er som før der jeg trener. Bare at det ikke har kommet så mange nye medlemmer som det pleier i løpet av januar. Anonymkode: 3c7c3...811 Bare det lover jo godt da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 8. februar 2021 #5 Del Skrevet 8. februar 2021 Rusta har hatt litt billig treningsutstyr hvis du bare trenger vekter😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Del Skrevet 8. februar 2021 Her er det svært få, det er nemlig stengt. Men lykke til til deg! 🙂 Anonymkode: 99d6c...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Del Skrevet 8. februar 2021 Mest trøkk på kveldstid etter kl 18 her. Mange mellom 18-21 ja. Roligere etter 21, og på dagtid(da er det stort sett pensjonister der). Selv trener jeg kl 5-7 om morgenen, og da er det ca fem stk der i snitt. Mange som trener lørdag formiddag mellom 10-12. Siden jeg bor rett ved treningssenteret har jeg full oversikt over når folk er der, jeg ser det nemlig fra sofakroken😅 Anonymkode: 0d96c...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 8. februar 2021 #8 Del Skrevet 8. februar 2021 2 hours ago, Diamant20 said: Rusta har hatt litt billig treningsutstyr hvis du bare trenger vekter😄 Jeg trenger vektstang og stativ, får ikke plass til det hjemme. 1 hour ago, AnonymBruker said: Mest trøkk på kveldstid etter kl 18 her. Mange mellom 18-21 ja. Roligere etter 21, og på dagtid(da er det stort sett pensjonister der). Selv trener jeg kl 5-7 om morgenen, og da er det ca fem stk der i snitt. Mange som trener lørdag formiddag mellom 10-12. Siden jeg bor rett ved treningssenteret har jeg full oversikt over når folk er der, jeg ser det nemlig fra sofakroken😅 Anonymkode: 0d96c...e1f Greit å vite! Jeg dro 1730 i dag, men så skulle resepsjonisten informere meg om så mye at klokka bikka 18 før jeg fikk satt i gang, og på den halvtimen kom det MYE folk. 🥴 Før jeg fikk barn pleide jeg å trene 06.30, jeg får litt noia av å måtte vente på at ting blir ledig 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg trener på vinmonopolet, da er jeg sikker på at det alltid er åpent. Hvem trenger løfte vekter når man har vinflasker. Anonymkode: a702c...f05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løpegærn Skrevet 8. februar 2021 #10 Del Skrevet 8. februar 2021 Ganske busy på ukedager mellom 17/18-21/22 her. Mange ungdommer. Litt slitsomt å være der da, så prøver å unngå akkurat de tidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Del Skrevet 8. februar 2021 hvor bor dere som trener? vil flytte på hotell Anonymkode: 1bf75...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 8. februar 2021 #12 Del Skrevet 8. februar 2021 1 hour ago, Løpegærn said: Ganske busy på ukedager mellom 17/18-21/22 her. Mange ungdommer. Litt slitsomt å være der da, så prøver å unngå akkurat de tidene. Ja, det var meg og tenåringsgutta liksom 😂 desverre eneste tidspunkt jeg kan trene på. 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 8. februar 2021 #13 Del Skrevet 8. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: hvor bor dere som trener? vil flytte på hotell Anonymkode: 1bf75...e89 Rogaland. Nettopp åpnet igjen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 8. februar 2021 #14 Del Skrevet 8. februar 2021 Eksisterer det fortsatt treningssentere? Jeg tror jeg var på et treningssenter en gang i mitt forrige liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #15 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): hvor bor dere som trener? vil flytte på hotell Anonymkode: 1bf75...e89 Trondheim. Har vært åpent siden juni her. Anonymkode: 0d96c...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #16 Del Skrevet 9. februar 2021 Åpnet nettopp her i Drammen og ikke noe mer folk enn vanlig. Anonymkode: 934db...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #17 Del Skrevet 9. februar 2021 Med tanke på smittevern så er det alt for mange der jeg trener. Det er ingen regler om at de som har vært ute å reist ikke bør være der, synest det er slapt! Anonymkode: d4702...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #18 Del Skrevet 28. februar 2021 Sånne "anbefalinger" om hva som burde være åpent eller ikke, er selvfølgelig ikke verdt en forbanna dritt. Det finnes tydeligvis mer enn nok hjernedøde tullinger der ute som forsøker å reise utenlands, selv om de har en positiv Corona-test. Eller de besøker slektninger eller venner, selv om de nettopp har verdt utenlands og egentlig burde sittet i karantene hjemme etterpå. Anonymkode: 09424...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #19 Del Skrevet 28. februar 2021 Albbas skrev (På 8.2.2021 den 21.54): Rogaland. Nettopp åpnet igjen her. Det hjelper ikke. Man får ikke lov å reise mellom kommunegrenser og det er folkeregistrert addresse som gjelder. Anonymkode: 9f915...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #20 Del Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 21.53): hvor bor dere som trener? vil flytte på hotell Anonymkode: 1bf75...e89 Det hjelper ikke. Man får ikke lov å reise mellom kommunegrenser og det er folkeregistrert addresse som gjelder. Anonymkode: 9f915...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå