Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Så hun skrev at kåpa er en blanding av ull og poyester. På nettsiden der man kjøpe den, står det kun "ullblanding".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (20 minutter siden):

Moren til barna virker definitivt mer normal enn hans siste kjærester  ja,spesielt Louise...

Jeg synes IKKE synd i han. Hvorfor gjør du det? Mannen er snart 60år. Klart han vet hvilken dame han nok "burde" funnet seg. En naturlig tøff sterk dame hans egen alder som IKKE er i spotlight,men han tiltrekkes ikke av dem...Han tiltrekkes av unge,blonde,goldiggere.... Det er jo hans valg?

Han virker enormt naiv og snill,men han tar sine egne merkelige damevalg🤷😅

Han er en misjonærsønn som er vokst opp med gode, enn naive verdier.

Så klart bør han på ett tidspunkt ta ett oppgjør med egne verdier, han virker selvdestruktiv i dette nye forholdet.

Hedvig var jo i det minste kjempe sjarmerende.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (5 minutter siden):

Så klart bør han på ett tidspunkt ta ett oppgjør med egne verdier, han virker selvdestruktiv i dette nye forholdet.

Ja hun var iallefall litt sjarmerende og søt😅 Tror helt oppriktig han ikke hadde øverst på ønskeliste bli barnehage "pappa" igjen heller...🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (2 timer siden):

Ja, Hedvig er veldig søt og sjarmerende ☺️ Men han søker nok noen som er litt mer rolige og som oppleves som mindre mas. Men når jeg ser David og Hedvig sammen, så er han mye gladere og har mer glød i ansiktet. Han virker enormt people-pleaser/tøffel når det kommer til LAR. Jeg liker bare ikke den dama av en eller annen grunn. Hun er sikkert hyggelig og en god venn, men det er noe jeg ikke helt kan sette fingeren på. 🤔

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoolanda skrev (4 timer siden):

Hedvig, sjarmerende? 🙈🙈 Unnskyld meg...hun ble jo fremstilt STOKK dum?  

Det er sånn hun fremstiller seg selv. Virket jo rimelig fjern på KL eller hvor det var hun var med, men mange synes tydeligvis det er sjarmerende 🙄 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

krympeline skrev (5 timer siden):

Det er sånn hun fremstiller seg selv. Virket jo rimelig fjern på KL eller hvor det var hun var med, men mange synes tydeligvis det er sjarmerende 🙄 

Helt fjern, fjasete og snakker med bebistemme. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym75o skrev (På 8.9.2024 den 17.43):

Hun er på god vei til å bli gammel…

og når det skjærer seg mellom henne og David så finner hun en ny kar med midler

synes verken hun er pen,interessant, null sjarm… dørgende kjedelig spør du meg

Ja når dette forholdet er over så finner LAR seg en ny rik mann å leve av, mens David finner seg ei ny blond berte som kunne ha vært datteren hans. En meget åpenbar transaksjon av yngre, pen partner mot penger.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (18 timer siden):

Ja, Hedvig er veldig søt og sjarmerende ☺️ Men han søker nok noen som er litt mer rolige og som oppleves som mindre mas. Men når jeg ser David og Hedvig sammen, så er han mye gladere og har mer glød i ansiktet. Han virker enormt people-pleaser/tøffel når det kommer til LAR. Jeg liker bare ikke den dama av en eller annen grunn. Hun er sikkert hyggelig og en god venn, men det er noe jeg ikke helt kan sette fingeren på. 🤔

Enig der, Louise er bare cold/stone face og garantert styrer hun David totalt. Han virker mye mer "stiv" tilgjort på bilder enn med den mye mer "barnslige" lekne eksen Hedvig... Louise er jo bare et fasade skall😅 Hun bestemmer, han må føye seg..garantert. Hun er rolig ja,men styrende... 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (17 minutter siden):

Ja når dette forholdet er over så finner LAR seg en ny rik mann å leve av, mens David finner seg ei ny blond berte som kunne ha vært datteren hans. En meget åpenbar transaksjon av yngre, pen partner mot penger.

Ja og Louise går kun etter fame og 💵, hennes eksmann er riktignok avdanket nå,men var jo en superkjent fotballspiller som tjente graps....

Hun skal ha poeng for det, hun har ikke problem med å velge å vrake i de mennene hun ser kan gi henne noe. Pent ytre.  Sånn er det dessverre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Ja og Louise går kun etter fame og 💵, hennes eksmann er riktignok avdanket nå,men var jo en superkjent fotballspiller som tjente graps....

Hun skal ha poeng for det, hun har ikke problem med å velge å vrake i de mennene hun ser kan gi henne noe. Pent ytre.  Sånn er det dessverre.

Tja, hun tvinger jo ikke disse mennene inn i forhold akkurat. Jeg anser det som en gjensidig byttehandel. De får ei god, gammeldags trofékone med botox, restylane, silikon og babystemme mens hun får råderett over pengene deres.

Endret av Rastebenk
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (1 time siden):

Tja, hun tvinger jo ikke disse mennene inn i forhold akkurat. Jeg anser det som en gjensidig byttehandel. De får ei god, gammeldags trofékone med botox, restylane, silikon og babystemme mens hun får råderett over pengene deres.

haha! Dårlig deal spør du meg😉 Noe annet om dama er gammeldags å steller hjemme, rydder,vasker,lager mat,opptatt av å være mest mulig med barna osv...da kan jeg forstå enkelte menn som ønsker et "lett" liv😁,... MEN trofé kone som er opptatt av kun seg selv,bruker opp pengene dine , vil ha viljen sin og skal bestemme alt hvordan huset ditt skal se ut,  hvis ikke blir det nok bråk og sur fillers trutmunn hele dagen til trofé kona får viljen sin gitt. Det høres ut som stress og en særdeles dårlig deal spør du de fleste menn😅 Men David likes it that way...tydeligvis😅

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (På 17.9.2024 den 23.10):

Hedvig oppførte seg som en stor unge! Veldig umoden 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (På 10.9.2024 den 12.44):

Hele leiligheten skal renoveres med hun i førersetet. Neste prosjekt er gangen. Og dette synes David tydeligvis er greit. Han er en tøffel med stor T! Eller dumsnill… Hva tjener egentlig LAR penger på? Hun gir fortsatt ingenting av seg selv. Typisk Vestkant dame som er like kjedelig som Hedda Skoug. Jeg ser ingen form for dybde, sjel eller refleksjon. 

Influencer 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han våkner opp etter at den første bølgen av forelskelse har lagt seg, får han nok hakeslepp når han ser hva LAR har gjort med leiligheten hans😱

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med den der grusomme gipsavstøpningem av gravidmagen hennes henger på pallplass midt i stua. God smak, liksom. 🙈

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

David er noe av det mest tragiske ....oppfører seg som en drittunge og finner danmr som bare er opptatt av seg selv .

Skrekk og gru , kvalmende hele opplegget 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (14 minutter siden):

Til og med den der grusomme gipsavstøpningem av gravidmagen hennes henger på pallplass midt i stua. God smak, liksom. 🙈

Den hadde ikke jeg hengt opp i stua til en annen mann enn barnefarens stue.

Hadde sett på en slik avstøpning som "privat" ,og fra en periode da jeg var med barnets far.

Endret av Tough cookie
  • Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun har sønnen så mye mindre etter hun ble sammen med D, sammenlignet med før. Så mye reising, arrangementer,  ut å spise osv. Lite barneaktiviteter når hun har han. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det soverommet som skal renoveres. Jeg har aldri hørt om en mann som tillater at hele han og hans bolig blir endret. Hun sier jo indirekte at han har dårlig smak. LAR liker jeg bare mindre og mindre, men jeg har hørt hun er hyggelig live, 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...