AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg trente vanligvis 15 timer i uka med triatlon, men siden hallene stengte i mai har jeg bare sittet på sofaen. Jeg trenger virkelig å svømme. Hvilke muligheter har jeg? Anonymkode: 6b0a5...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Del Skrevet 8. februar 2021 Du kan vel fortsatt sykle og løpe? Anonymkode: 9bc77...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Del Skrevet 8. februar 2021 Det finnes andre treningsformer, men skjønner godt at du savner svømmehallen! Det gjør jeg også, og syns det er rart at man ikke kan åpne svømmehallene igjen, når vi kan åpne for trening på senter. Jeg har vært avhengig av svømmetreningen siden jeg verken kan løpe/jogge eller sykle, men har nå ikke fått trent siden mai. Det merkes på kroppen som trenger den treningen for å fungere i hverdagen uten mye smerter. Fra å kunne gå turer, leke med sønnen min og ha en relativt smertefritt liv har jeg gått til å knaske piller og halte på tur fordi kroppen bare forfaller. Det er kjempekjipt og jeg håper de snart ser at det ikke gir større smitte i en svømmehall med begrensinger (som det var før de stengte), enn på en treningsenter med begrensinger... Anonymkode: 97a14...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan vel fortsatt sykle og løpe? Anonymkode: 9bc77...850 Problemet til TS er kanskje at triatlon starter med svømming. Så da kommer man jo ikke igang:-) Anonymkode: 1994f...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Del Skrevet 8. februar 2021 Er enig med deg TS. Nå må svømmehallene åpne snart. Anonymkode: 3b76b...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 8. februar 2021 #6 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg trente vanligvis 15 timer i uka med triatlon, men siden hallene stengte i mai har jeg bare sittet på sofaen. Jeg trenger virkelig å svømme. Hvilke muligheter har jeg? Anonymkode: 6b0a5...517 Jøss, eg deler kåk med ein triatlet som heller ikkje kan trene i svømmehall, men han syklar og spring, og førebur seg dessutan til NM i vintertri. Heile halve moroa med triatlon er jo at det er veldig variert trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå