Gå til innhold

Tips - koselig eller spennende på NRK arkiv tv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 7 måneder senere...

Nrk har veldig mye bra. Noe av det jeg har sett i det siste og likt veldig godt: 

Datoen 

Ikonet Grace Jones

Amazing grace

Farleg kjærleik 

Q's barbershop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rød snø. Jeg ser den med noen års mellomrom og glemmer stadig vekk hvem som er snille og skurker. 😄

Anonymkode: f0522...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien Durrells greske eventyr! Kjempekoselig engelsk serie bygget på en sann historie. Skikkelig feel-good.

 

oooooh, og Poldark!

Anonymkode: e3511...e11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Oss to" var en overraskende koselig serie til å handle om et samliv som skranter 

Anonymkode: ca430...f92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i vår hage 

Det ingen skulle tru at nokon kunne bu

Monsen 

Norges verste (her lo jeg så mye at jeg nesten tissa på meg) 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Arving ukjent' synes jeg er koselig, og tankevekkende. En person har gått bort og etterlatt arv, men det finnes visst ikke noen arvinger..eller...

Anonymkode: 8d3c3...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å se på LørDan og andre show med Tande-P fra 90-tallet.

Anonymkode: 0c0dd...da6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Div underholdning: Symesterskapet, Fra bølle til bestevenn, Hvem bor her, Brølet fra bygda, Helene sjekker inn, Datoen, Verden rundt på skjener, Mesterenes mester, Stjernekamp, Ukjent arving, Lindmo, Kåss til kvelds, Førstegangstjenesten og Skam

Vil også anbefale dokumentarer med Stacey Dooley,, dokumentarer med Joanna Lumley, og dokumentarer med Sue Perkins og ikke minst dokumentarer med Louis Theroux

Andre dokumentarer: De utvalgte barna, En djevel i guds hus, Skrekkens hus på Jersey, Oscar Pistorius, The wolfpack, Brennpunkt dokumentarer, 

Drama/spenning: Line of Duty, Le bureau, Inntrengeren, Mysteria i Brokenwood, Ære, Familien durells greske eventyr, Nedgravde hemmeligheter, The bay, Tynna blå linjen, Exit, The fall, 

Anonymkode: 4d5b3...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 21.36):

Mange gode tips. Takk

Prøvde disse 2. (Er blitt permittert)

«Den nye dyrlegen» var skikkelig fin, lett og trivelig serie. Anbefaler denne videre. Koselig  

«Ulven kommer» tror jeg er bedre til noen som kan trives med å se uhygge enn meg. Den var så pressende uhyggelig. Og med vonde tema som smerten til familie som opplever at barnevernet tar barna deres, og jentebarn som ser forferdelig intenst psykisk skadet ut. Huff. Jeg måtte stoppe opp etter starten av serien, og deretter bare se siste episode i serien for å se hvordan det endte. Uten å måtte lide i lidelsene på skjermen, med å måtte se alle episodene. 

Jeg så også «Nobel». Det var en spenningsserie som var skikkelig bra, uten noe lidelse som i ulven kommer. 

- Bare kom med flere tips, eller stem i de andre her, dersom flere har tips. 

Anonymkode: 4a14c...ff6

Om du vil ha noe litt mindre dystert enn ulven, kan noen av dette være noe for deg? 
 

Atlantic Crossing: Er veldig spennende, selv om den kanskje ikke høres slik ut. Serie om Kronprinsesse Martha og hennes innsats for Norge under 2. verdenskrig. Anbefales!

Lykkeland: Fin dramaserie om når «olja kom til landet», og hvordan dette påvirket livet til forskjellige mennesker. Veldig spennende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høssing Kommune er absurd og veldig morsom humor. Noe mye eldre som også er helt absurd og flaut fra 1997 er Fårschpil, forløperen til det som skulle bli VG-lista topp 20

Ellers: 

SKAM, Valkyrien, Etaten, Norske Fordommer, Lisenskontrolløren, Maxitaxi Driver, BMI, Parterapi, Martin og Mikkelsen, Exit, Strømmeland og mye mye mye mer.

Endret av Polyester
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hjartet på rette staden og Mysteria i Brokenwood

Anonymkode: 46801...e9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...