Gå til innhold

Hva er det raskeste du har kjørt med bil?

Kjetil E

Anbefalte innlegg

Kjetil E skrev (På 10.2.2021 den 18.23):

Å ligge i over 200 på Autobahn er da fult ut lovlig der fartsgrensen er opphevet. Kunne aldri tenke meg å gjøre slikt i Norge. Men i tyskland er veiene dimensjonert for det og trafikken ligger jo i snitt nærmere 200 enn 150 for å si det slik.

Har du lest innleggene her da? 

Anonymkode: e27c3...d5d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje 120 i 100-sone. Ettersom speedometeret viser ca 10% over, så kjørte jeg vel strengt tatt i 108 km/t. Kia Soul 🤣

Anonymkode: c96b3...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 18.32):

140 i en Lada, det var nedoverbakke selvsagt

Anonymkode: 1d7b7...f2b

Sikker på at det ikke var 140 meter i timen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 180 på vanlig motorvei i Sverige, ca 295  på autobahn i en Porsche GT2 😍

Anonymkode: 9c1e6...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

160 på "fri fart"-motorvei i Portugal. Husker ikke typen bil, men en liten leiebil. Syns det var ekkelt å kjøre så fort, så holdt meg i innerste felt og 120 stort sett. Ville bare opp i 160 siden jeg kunne, for å se hvordan det føltes.

Anonymkode: 3daea...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 km/t på motorvei i USA da jeg var au pair i min spede ungdom.  Hadde veien for meg selv midt på natta. 

Anonymkode: b32b2...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

310 km/t på Autobahn i en 991 Turbo S. Har også sittet på i rundt 340 km/t i en F12berlinetta.

Anonymkode: 65430...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var faktisk ganske deprimerende lesing. Å skryte av villmannskjøring er bare umodent og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (På 7.2.2021 den 17.04):

Og hva slags bil var det og i hvilken forbindelse?

Selv har jeg vært oppi 221 km/t på autobahn i Tyskland i en Audi Q2. Herlig opplevelse. Første gang jeg kjørte på autobahn var med en VW Polo og var faktisk oppe i 215 km/t. Må si det var en helt spesiell opplevelse første gang jeg passerte skiltet som markerte at fri fart var lov.

Ikke stort over 260-270, RUF CTR på Ringen...

Anonymkode: 13611...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Ca 200km/t i Norge. Det var en stor begivenhet som førte til at alt Politi var i Oslo og alle gode nordmenn satt klistret foran skjermen. Hadde europaveien helt for meg selv. Ca 220 i Tyskland med jublende barn i baksetet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt selv i 190 km på autobahn i en Cadillac Escalade. Har dog sittet på i en Mercedes (husker ikke mod) også på autobahn i 250, den hadde sperre. Var ung og hadde ikke gjort det i dag... Men, kjentes ut som rett før man letter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

310 km/t på Autobahn i en 991 Turbo S. Har også sittet på i rundt 340 km/t i en F12berlinetta.

Anonymkode: 65430...df9

Shit, det er heftig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...