Gå til innhold

rettetang


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får du ikke kjøpt det på Elkjøp og sånne butikker da?

Prisene varierer vel litt tenker jeg. Jeg ville ikke kjøpt det billigste, heller spandert en 7-800 kr på det, så det blir bra resultat. Men sliter ikke det vooldsomt på håret da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rettetang er slik tang man får slett hår med?? Pussig navn. Hvis det er så, er det noen som har noen erfaringer. Tenker å kjøpe meg en slik selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som man sletter håret med ja.

Jeg har brukt det noen ganger.

Jeg har langt hår, og det ble slett det ja, meeen..jeg bruker det ikke nå, for det sleit utrolig på håret. Tanga det klemmes i er jo glooovarm. Synes egentlig håret mitt ble litt livløst og flatt.

Ei venninne av meg har ganske kort hår, og hun brukte den nederst i tuppene så det skulle stå litt ut. Det ble veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker som bare det, men er tidkrevende. Bruk et beskyttende produkt i håret først, så sliter det ikke så veldig. Fås kjøpt hos frisøren og i parfymeriet. I siste ELLE er det forresten et hårbilag der det står en del tips om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Kjenner ei som kjøpte rettetang for ca. 1000 kr hos frisøren. Den funker som bare det. Varmes opp raskt..med litt hjelp av noen andre er håret ferdig rettet ut i løpet av et kvarter... Aner ikke hvilket merke det er men jeg har snakket med min frisør og hun sa at hun godt kunne bestille en til meg gjennom deres leverandører.

Når det gjelder rette-tanga fra elkjøp til ca 299 kr(??) så har jeg hørt at den aldri blir varm nok, og at resultatet blir dårlig.

Tror det er lurt å kjøpe en som er bred. (?)

Ja- det sliter på håret, men det gjør jo føning, farging osv også.. Rettetanga er nok ikke for daglig bruk så om man er litt moderat i bruken så er det vel ikke så stort problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvor en får kjøpt rettetang til håret?

Og hvor mye dette koster ca.?

rettetang er gøy..man får sånn jennifer aniston hår :) Men det sliter VELDIG på håret. ( kan være greit og ha noe sånnn antivarmesak i håret først)

Jeg har en rettetang fra elkjøp..300 r kostet den..den suger etter min mening ( kombinert rette og kreppetang ..)ikke kjøp den.. :/ de beste rettetangene er dyre 6-800 kr...og de selger frisørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!! Rettetang er kjempegøy! Gøy å se litt anderledes ut for en liten stund.. Jeg har MASSE krøller, og synes det er moro å leke litt.. Har ikke så mange valgmuligheter med krøller...

Men, kjøp gjennom en frisør! De sliter minst på håret og de fungerer best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte netopp en bred rettetang hos NIKITA til 1099,-

Jeg har helt slett hår også da, men lider litt av kjøpmani! Men jeg har jo prøvd den et par ganger og håret ble rettere enn noen gang..

men det lønner seg og ha bent klipt av hår når du bruker den og ikke opphakket! Jeg måtte til frisøren rett etter jeg hadde prøvd den for DA oppdaget jeg hvor skjevt håret mitt var...

Men det er gøy med rettetang!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh!!!

Dere med krøller, ikke ødelegg sånt nydelig hår med rettetang!!

Jeg blir så sint atte fy! Jeg vil ha krøller, men har for langt hår til at frisøren kunne få krøllene fine.... :cry: Enten skikkelig afro-utstående krøller eller krøller som ble borte etter 2 vask... Det var de valgene jeg hadde... :-? Så dere som har krøller synes jeg virkelig skal beholde dem, asså!! :roll:

Jeg har slett hår, og det er så kjeeeedeeeeeeeliiiiiiiiig......

JEG VIL HA KRØLLER!!!!!!!!!!

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv gjort innkjøp av rettetang. Veldig effektivt!

Kjøpte den hos frisøren (Modern Design), der den lå rundt 1000- lappen.

Ulempen med rettetang- er som noen her nevner- det sliter utrolig mye på håret. Bruk en hårkur innimellom for å rette opp noen av stadene håret påtar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...