Gå til innhold

Er det vanlig at unge har kjærester av begge kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 23.08):

Alle kvinner er bifile. 

Anonymkode: 77d7d...ac6

Kilde?

Anonymkode: 9991f...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 23.08):

Alle kvinner er bifile. 

Anonymkode: 77d7d...ac6

Sikkert derfor jeg er 43 år, lesbisk og fremdeles singel da.. 🙄

Anonymkode: 637fd...22c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 14.46):

Ja og ikke minst homofil i bibelbeltet. Ingen blir homofil for moroskyld der. 

Anonymkode: 30903...cab

En kan bli eksponert via tv og Internett også. Masse innhold der som promoterer sånt, og en må være bevisst på hva en ser.

Anonymkode: f1817...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 14.45):

Da regner jeg med at du hadde et støttende og fordomsfritt miljø rundt deg?

Anonymkode: 30903...cab

Jeg sto også fram på ungdomsskolen, men hadde definitivt ikke noe støttende eller fordomsfritt miljø rundt meg. Det tok vel fem år eller noe etter det igjen før jeg for første gang i det hele tatt hørte om noen som var homofil, med unntak av en og annen utenlandsk kjendis. 

Men ja, jeg ble helt klart smittet ved eksponering 😂

Anonymkode: 78264...70c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er jo veldig på moten nå å være åpen for alt. 

Anonymkode: 77d7d...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kilde?

Anonymkode: 9991f...ce2

Personlig erfaring. 

Anonymkode: 77d7d...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho er nok genuint lesbisk eller bifil.

Ungdom veit kva kjønn dei trekker mot ganske tildig.

Anonymkode: ef5d0...5ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Det er jo veldig på moten nå å være åpen for alt. 

Anonymkode: 77d7d...ac6

Det er absolutt ikke "på moten" siden det fortsatt finnes folk som deg som kaller homofile og bifile "på moten". 

Anonymkode: dbc8b...9b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte jeg var lesbisk lenge før jeg begynte på skolen. Jeg hadde aldri hørt om det før og hadde ikke noe ord for det, men jeg visste godt at jeg likte jenter på en romantisk måte og at jeg skulle gifte meg med ei dame når jeg ble stor. Jeg tegna prinsesser som kyssa og låste Ken inn på boden og klipte av halvparten av barbiene mine håret og lot de være kjærestene til de andre barbiene og så kyssa de og fikk barn sammen. Jeg lagde tegneserier hvor Dolly bytta ut Donald med ei dame som het Polly og tegnet hemmelige kjærlighetsbrev med hjerter og parfyme og ga til jenter jeg kjente. 

Et par år etter at jeg begynte på skolen, skjønte jeg at jeg ble oppfatta som rar og sluttet med dette. Jeg begynte heller å snakke med de andre jentene om gutter og lot som jeg var interessert, men til slutt følte jeg meg så falsk at jeg heller trakk meg unna og holdt meg for meg selv. Først i 5. klasse hørte jeg om homofili for første gang og svimte av der og da midt i klasserommet. Etterpå spydde jeg i to døgn. Deretter gikk jeg rundt som en stor knute av angst, forvirring, sorg og ensomhet fram til jeg bestemte meg for at ting ikke kunne bli verre og kom ut av skapet med brask og bram midt på ungdomsskolen. Jeg ble ikke mindre ensom etter det, for å si det sånn... 

Jeg var nok bare påvirka av moter, ja. 🙄

Anonymkode: 78264...70c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 12.52):

Homofili handler mest om miljø, og hva som er vanlig blant de en omgås. Tenker de fleste som er skeive blir det etter at de har blitt eksponerte, så alder har ikke så mye å si.

Anonymkode: f1817...404

Ingenting er som en liten dose vitenskapsfornektelse på en helt vanlig februardag, eller hva? Skjønner godt at du må gjemme deg bak en anonym bruker med de holdningene der, de er jo både bakstreverske, uintelligente og direkte feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 7.13):

Hvor mange er bifile og dermed går for begge deler. Finnes det noen statistikk på det?

Anonymkode: 30903...cab

8 av 10 kvinner er ikke 100% heterofile. Finner ikke statistikken i farta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innhold.

Chantielle mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, 18 år er voksen. 

Det finnes nok av mennesker som er født lesbiske, homofile, bifile etc og som er klar over det fra de er små. Og noen finner ut av det underveis. 

Ikke tenk på det som en "fase", det er så tåpelig og respektløst. La barnet være glad i og elske den det vil, og støtt i stedet for å si "det er bare en fase". Ja, det kan være det, men det kan også være noe langvarig, så hvorfor dømme og si slikt?

Anonymkode: 87ee0...965

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...