Gå til innhold

Sienna Maleah eller Savannah Juvelia?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi klarer ikke helt å bestemme oss mellom disse navnene, ettersom vi syns begge er så fine 😊

Sienna Maleah

Savannah Juvelia

Noen grunner til å velge den ene over den andre?

Anonymkode: ea169...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nice try :lur: 

Hva med Diamantë Germania, Amethystia Malaria eller Maligna Melanoma? 

Anonymkode: 7c4f5...d74

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal folk kalle ungene sine så mye rart. Jeg kunne forstått det om barna har en eller annen tilknytning til et annet land hvor disse navnene er vanlig, men utenom det. Nei. :scorpis:

Anonymkode: ba403...6fd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at barnet en gang blir ungdom, og etterhvert voksen. Selv om navn virker søte og fine da de er babyer, blir sånne navn ofte veldig tungvinte å leve med. De må ofte stave det ut for andre, og kanskje gjenta det igjen og igjen siden folk ikke oppfatter det riktig første og tredje gang. 

Sånne navn ser jeg og mange andre på som motenavn, der det blir mest mulig klissete, tunge navn satt sammen. Kan dere ikke velge ett av navnene? 

Jeg mener ikke noe vondt med det jeg skriver altså. Navnene er ok de, hver for seg. 

Anonymkode: 59e86...fe8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei..... hva med kun Sienna? Tenk at navnet skal være med hun hele livet🥺

Anonymkode: fbafb...acf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg legge ned veto? Det blir som at noen i Kina kalte sønnen for Kåre Roar, det passer ikke inn – i det hele tatt.

Anonymkode: 28243...1c0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de, de blir rett og slett too much. Men både Sienna og Savannah er fine alene, der ville jeg nok gått for Sienna. 

Anonymkode: 6f068...119

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Foretrekker Magda Smaragda, jeg

Anonymkode: 32815...810

:hoho:

Anonymkode: 3a965...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siena? Savannah? Hvorfor utenlandske byer bare?

Kall henne Sarpsborg! Det uttales jo Sasjbårr, så hun får kallenavnet Sasja. Blir det gutt, kan han hete Sandnes-Stavanger!

Anonymkode: c0a6e...fc7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For Guds skyld ikke gjør dette mot ungen deres 😭😭😭😭

Anonymkode: 19a69...0e3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Nja, ville heller gått for......

Spoiler

Elisabeth.

Spoiler

Og vær så snill å slutt med disse trolle navnetrådene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes oppriktig at Sienna et et pent navn. Det er sjeldent, feminint og passer alle, så lenge hun er pen. Man kan ikke være 50 år, veie 250 kilo og være stygg som juling og hete Sienna liksom. 
Sienna Maleah var litt mye, men jeg er generelt ikke fan av dobbeltnavn. 

Anonymkode: 8cc7f...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

herregud! 1̵̝̮̳̟͚̤̀͋̿̿̈́́́͐̾͝ͅ1̶͓̠̘̐̋̋̒̎̅̀͘̚͝͝1̶̧̩̬͔̖͇̻̥̄͒́̔̑̊̉̐́͘͘͠0̷̨̱̺̜͈͈͎̫͕̿̏͆́̇͜͝0̶̛̛͇̥͔̱̤͐͐̐̋̔̃̕1̷̧̧̧̫̭̜̰̥͚͙́̈̀̅̅͂́̈̍̑͜͜ͅ1̴͈͓̩̫̍͊͆̄̍̐1̶̢̗̮̐͐͛̿͒̇0̵͈͓̗̼͍͓̭̮̆̀̌̋0̶̲̘̦̩̏̏̋̌̉̋̌̈́́͋̚1̴̛͚͒͛̍̉̈́̅̃̾͐̅̐͗1̷̮̳̫͇̔̈͑̆̒́̀̉͗̊͘͘͜͝͠1̶̡̤͕͓̝̿́̈́̚͜͠0̷̢̢̛̝̘͈̤̻̙͎͓͉̟̠̝̂̓̓̑̑͐̓̕0̷̢̲̯͔̠̥̬̥͇̣̔͗͑̉͂̓̑̌1̷̢͍̠̊̾́̈̀̑̑̋̑͌͂̀̂1̵͇̭̟̮̤̑̿̾̌1̴̭͈̏̿͛̓́́̂̍0̷̧̧̣͉̳̪͍̘̲̰͍͍͚͙̤̍̑̒́̎́̇̓0̷̧̢̧̢͔̯̱͙͚̰͔̟̱͇̈̐̏́̈́͊̆͐̎̕1̴̨̬͚̺̠̤͔̜̹̣͉̓͋́͠ͅ1̵̢̦̞͇͇̩͕̣̱̈́̐̂̔̂̚̚͝ͅ1̸̞̟͓̼̰̈́̈́͑̇͌̑̂͊̀̚0̵̡̫͎̹̎̚0̴̢̺̙̯̎̾̈̆́̈́͒͐̀̽͠͠1̸̳͇̃̓̾́̐̿́̚1̷̡̧̳̗̰͓̝̠̝̥̌̅̎̑͘1̵͕̪̻̫̟̹̝̈́̑̂͂̿̔ͅ0̶̱̲̤̩̱̩̎͒̄̀̓̕͘͝0̸̢͓̲͓̗̙̳̤̠̑̒͒͋͆̅͗̈́́1̴̨̡̭͈̹͚̜̥̔͜͠͝1̸̧͔͇̈̕1̴̧̛̤̰͉͓͈̘̹̦̫̜̭̰̮̓̈́̈́̋͛̀̉̆͝0̶̨̢̧̩̬̣̺̣͆͗͆0̵̤̯͔͚̍̄̈͂͆̃͌͛1̸̢̭̯̱̫̄̅̈́̀̽1̶̡̱͎̻̼̥̠̈́̊͂͊̂̒̄̆͑̚̚͘͠͝1̵̫̻̦̮̹͉̩̒̊͗̀̌̓͒0̶̡̧̛̭̮͕͐͌̌́̓̄̈́̚͜0̵̯̪̼̳̲̗͒͊͌̆͆1̷̡̙͖̺̗̺̳͎̫̬̳͕̫̥̒̌͜1̷̧̛̺͉͇͖͇̝̻̻̹͍̳̱̌̎͂̊̊̓̋́̕1̵̝̮̳̟͚̤̀͋̿̿̈́́́͐̾͝ͅ1̶͓̠̘̐̋̋̒̎̅̀͘̚͝͝1̶̧̩̬͔̖͇̻̥̄͒́̔̑̊̉̐́͘͘͠0̷̨̱̺̜͈͈͎̫͕̿̏͆́̇͜͝0̶̛̛͇̥͔̱̤͐͐̐̋̔̃̕1̷̧̧̧̫̭̜̰̥͚͙́̈̀̅̅͂́̈̍̑͜͜ͅ1̴͈͓̩̫̍͊͆̄̍̐1̶̢̗̮̐͐͛̿͒̇0̵͈͓̗̼͍͓̭̮̆̀̌̋0̶̲̘̦̩̏̏̋̌̉̋̌̈́́͋̚1̴̛͚͒͛̍̉̈́̅̃̾͐̅̐͗1̷̮̳̫͇̔̈͑̆̒́̀̉͗̊͘͘͜͝͠1̶̡̤͕͓̝̿́̈́̚͜͠0̷̢̢̛̝̘͈̤̻̙͎͓͉̟̠̝̂̓̓̑̑͐̓̕0̷̢̲̯͔̠̥̬̥͇̣̔͗͑̉͂̓̑̌1̷̢͍̠̊̾́̈̀̑̑̋̑͌͂̀̂1̵͇̭̟̮̤̑̿̾̌1̴̭͈̏̿͛̓́́̂̍0̷̧̧̣͉̳̪͍̘̲̰͍͍͚͙̤̍̑̒́̎́̇̓0̷̧̢̧̢͔̯̱͙͚̰͔̟̱͇̈̐̏́̈́͊̆͐̎̕1̴̨̬͚̺̠̤͔̜̹̣͉̓͋́͠ͅ1̵̢̦̞͇͇̩͕̣̱̈́̐̂̔̂̚̚͝ͅ1̸̞̟͓̼̰̈́̈́͑̇͌̑̂͊̀̚0̵̡̫͎̹̎̚0̴̢̺̙̯̎̾̈̆́̈́͒͐̀̽͠͠1̸̳͇̃̓̾́̐̿́̚1̷̡̧̳̗̰͓̝̠̝̥̌̅̎̑͘

Anonymkode: 07252...fcb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/6/2021 at 12:32 PM, AnonymBruker said:

Foretrekker Magda Smaragda, jeg

Anonymkode: 32815...810

Dette er litterært gull!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...