AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Del Skrevet 5. februar 2021 Så jeg bor i en liten leilighet i Oslo. Har ikke spesielt god plass. Finnes det tredemøller man løpe på som ikke tar masse plass? Har sett at det eksisterer såkalte walking pads, men jeg vil ha noe å løpe intervaller på. Fint om jeg kunne stått foran TV-en for eksempel og løpt. Fint om det ikke er veldig mye støy, men jeg bor i første etasje uansett så. Anonymkode: 6e7f7...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Del Skrevet 5. februar 2021 Her tror jeg du leter etter noe du ikke kommer til å finne. Tredemøller ment for hjemmebruk kan ofte «slås opp», men det fungerer bedre for å komme til under møllen når man vasker gulvet, enn for å faktisk spare plass... Anonymkode: a2def...94c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Del Skrevet 6. februar 2021 Og hvis du finner en slik mølle vil jeg tro den er ganske håpløs og ustabil å løpe på for den må jo da være ganske lett. Anonymkode: f0205...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå