Gå til innhold

Har du noengang sett hjemstedet ditt på film/TV?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sett huset mitt på nyhetssendinga 🤦🏼‍♀️ Det var ikke spesielt moro, men det hadde ingenting med meg å gjøre. Men slik de valgte å fremstille det, så så det ut som om det var mitt hus det gjaldt. Var en voldsepisode som foregikk på utsiden av garasjen min, jeg kjenner ingen av de involverte partene. 

Fikk en haug av telefoner fra kjente på om mannen min hadde klikka, og at de lurte på hva fader som hadde skjedd, siden han aldri har vært agressiv.. 

Anonymkode: 494f7...a89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitteliten plass. På Åndenes makt (seff), nyhetene i forbindelse med.dobbeltdrap for maaange år siden, intervju med en politiker og intervju med en bygdeoriginal. 

Anonymkode: 57c9f...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 23.01):

Vokste opp rett ved husene i serien «to hus tett i tett». 

Anonymkode: 2ee0b...cc3

Åå jeg husker den serien! ♥

Anonymkode: 239ad...209

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en periode i 2019  så passerte jeg daglig en bygning med en diger film promoplakat med bla. Brad pitt på. Da syntes jeg det var ganske arti når jeg så Spygame(2001) hvor brad pitt er involvert i en lengre sekvens på toppen av den samme bygningen.

bp 1.jpeg

Bp3.png

Endret av Chomsky89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste stedene i "Helt perfekt" er fra mitt nabolag eller steder jeg har vært/vokst opp. Oslo er ikke såå stort.

Anonymkode: dca0b...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
On 9/26/2021 at 4:55 PM, Alterego666 said:

Rissa.

Rissa er jo kjent for at mange på 16-19 år får barn, og så bytter de gjerne partner i løpet av kort tid etterpå. Skulle nesten tro at Rissa hadde vært med i Unge Mødre også :) 

Anonymkode: 980e9...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Rissa er jo kjent for at mange på 16-19 år får barn, og så bytter de gjerne partner i løpet av kort tid etterpå. Skulle nesten tro at Rissa hadde vært med i Unge Mødre også :) 

Anonymkode: 980e9...143

Jeg nekter for å ha noe med det å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges tøffeste, Åndenes makt, sending fra Toppidrettsveka og dokumentarene Seriemorderen i ****** og Kampen og *************** 😏

Anonymkode: e2d80...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Alterego666 said:

Jeg nekter for å ha noe med det å gjøre!

Heldigvis :) 

Anonymkode: 980e9...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i Bærum, men kommer opprinnelig fra en gård. Så gårdens seter i en episode av Monsen på villspor.

Anonymkode: 827e4...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser det med jevne mellomrom. Jeg er fra St. Petersburg :) 

Anonymkode: d353b...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NRK-serien Heimebane er innspilt der jeg er fra. Bor ikke der nå lenger da, så fikk ikke med meg noe av selve innspillinga. 

Anonymkode: 7c716...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bodde i utlandet (europeisk storby), og de filmet i en gate og faktisk inne i selve huset hvor jeg bodde et par år tidligere. Dette var en stor Hollywood-film. Det var veldig rart å se, særlig siden filmen liksom foregikk i en helt annen europeisk storby under andre verdenskrig. 🤣 

Anonymkode: ac729...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Åndenes Makt, og så var det en slags doku/realityserie jeg ikke husker hva heter, men det var iallefall sånn at de pekte på kartet og skulle dra til steder de pekte på, som da altså er det ministed midt i ingenting 😅

Anonymkode: 9cebf...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...