Gå til innhold

Krise! Gravid.....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei, fant ut i dag at jeg er gravid. 10 uker på vei. Dette var ikke planlagt, et uhell rett og slett, han har brukt kondom og jeg går på pillen....er det mulig da da??? Han er gift med en annen, hva gjør jeg nå?? Sint og irritert over at dette kunne skje...

Klar over at ingen her inne kan fysisk hjelpe, men er frustrert og måtte få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,uffda det var daikke noe særlig.Men hva har du tenkt å gjøre da?Abort?Hva er det som er ille egentlig?At du er gravid eller at han er gift med en annen?Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

D er jo ikke noe særlig å pule på andres kvinner menn da..

Bare så d er sagt,

Ellers: Gratulerer over graviditeten!!!

(dog tror jeg ikke hans hustru vil gratulere deg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg syns synd på deg..eller han.. men på barnet derimot..

Burde være mulig å tenke seg litt om.. piller/kondom eller ikke.. Han er gift med en annen jo.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg at ikke alle skal kritisere. Det var ikke kritikk hun var ute etter. Synes selv at utroskap er grusomt, men dette var ikke temaet i denne tråden!!!

Skal ikke svare på om du skal ta abort eller ikke, siden jeg heldigvis ikke har vært i den situasjonen selv. Tror ingen kan tenke seg hva det egentlig gå ut på før man sitter i klemma selv.

Samtidig synes jeg at alle trenger en farsrolle i livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg godt om ihvertfall.. om du vil klare å oppdra et barn alene.. med en far du kanskje ikke kan fortelle om engang..

Du skal ha det godt du også.. Og et barn har det ikke godt med en bitter og ulykkelig mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For guds skyld: ta abort!! Du ødelegger for alle hvis du beholder det.

Tenk bare lille Ola/Kari på skolen: "Hvem er faren din Ola/Kari?" "Det er Knut som er gift med X"

- " å ja, når ble de gift?"

- "For 20 år siden"

- "Men..da kunne han vel ikke...da har jo mora di..."

Håper ikke det er ei lita bygd i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...