AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Del Skrevet 2. februar 2021 Det er jo ganske vanlig å lage fotobøker som man bestiller i trykt utgave. Har gjort det selv på Fotoknudsen blant annet. Fikk vite i helgen at det er sider på nettet hvor innhold i bøker blir gjengitt og hengt ut. Norske bøker og bilder også! Tenker dere over det, eller bestiller dere likevel? Anonymkode: 5041e...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Del Skrevet 2. februar 2021 link? Anonymkode: 7dc65...539 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg limer inn bildene i fotoalbum selv, men får jo bildene fremkalt i en butikk så de kan jo enkelt stjele bildene mine. Slik har det alltid vært. Anonymkode: 4ebda...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Del Skrevet 3. februar 2021 Er ikke så redd for det. Anonymkode: 0f23d...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. februar 2021 #5 Del Skrevet 3. februar 2021 De bildene jeg bruker i fotobøker er neppe egnet til å skape henrykkelse hos noen verken på den ene eller den andre måten så det bekymrer meg ikke. Hvis man vil være helt sikker på at bildene ikke kan misbrukes på noe vis må man kun oppbevare dem på egne lagringsmedium og evt. printe dem ut selv. For øvrig er ikke dette noen ny problemstilling for det var ikke noe problem for de som jobbet der de fremkalte biler å lage en ekstra kopi eller to til seg selv. Vil tro kontrollen er vesentlig bedre i dag faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 3. februar 2021 #6 Del Skrevet 3. februar 2021 Hvilke sider er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Del Skrevet 3. februar 2021 Dette ofrer jeg ikke en tanke. Hvis pedofile eller andre ønsker bilder av barn, finner de haugevis av dem overalt. Det er bilder av barn i avisa, i Foreldre og barn-bladene, de kan gå og se barn som leker i gata, slikt er det helt umulig å gardere seg mot, og jeg ønsker heller ikke å la det bli en del av hverdagen min, denne mistanken mot alle som potensielt kan misbruke bilder av familien min. Anonymkode: 5aa90...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Del Skrevet 3. februar 2021 Høres ut som skremselstull, hvem skal ha glede av å se på og le av andres fotobøker? vil gjerne se denne nettsiden Anonymkode: 17d7b...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Del Skrevet 3. februar 2021 Andres fotobøker er sånn man piner seg gjennom av høflighet. Tviler på at det er så mange som oppsøker dem frivillig. Jeg lager fotokalender av katten min. Hadde egentlig vært litt kult å finne ham lekka på nett. Han er en usedvanlig pen katt, da, så kan godt forstå at mange vil stjele og se bilder av ham. Hvem vet, kanskje jeg sitter her med den nye Grumpy cat. Anonymkode: e75e3...f0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Del Skrevet 3. februar 2021 Dette er ikke noe nytt, så bilder for mange år siden som var blitt kopiert hos en fotograf her i byen og delt videre uten kundens samtykke. Anonymkode: e61ca...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11 Del Skrevet 3. februar 2021 One Hour Photo - dokumentaren. Anonymkode: f2ded...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): One Hour Photo - dokumentaren. Anonymkode: f2ded...46e Lol Anonymkode: dafde...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå