AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Del Skrevet 1. februar 2021 Den er Norsk og heter Podbike og har varme og ventilasjonsanlegg. Det er i tillegg barnesete bak, vindusviskere og piggdekk. Frister veldig å forhåndsbestille nå før ventelisten blir for lang, men 50 000 kr er en stor sum med penger! Tror dere det er verdt det? Vanlig bil er jo tross alt mye mye dyrere i bruk. Jeg sykler allerede en del, så å ha en Podbike hadde absolutt vært deilig når været ikke er topp. Her er prislisten: https://www.podbike.com/pricing-of-frikar-e-bike/ Anonymkode: cc311...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 2. februar 2021 #2 Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Ville sjekket ut om den er lovlig i Norge før du bestiller. Det er ganske strenge regler rundt elektrifisering av "sykler" i Norge. Den er kanskje lovlig i Norge? Er den beregnet for sykkelveier eller bilvei? Innbiller meg at det kan bli smalt på enkelte fortau med en slik og møter en barnevogn på tur... Endret 2. februar 2021 av newman01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Del Skrevet 2. februar 2021 Synes det virker veldig trangt og ukomfortabelt, og 50.000kr er langt mer enn jeg ville betalt for noe slikt. Når det først er oppe i en slik pris, ville jeg heller vurdert en brukt Renault Twizy eller noe slikt. Anonymkode: fdb39...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå