AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #201 Del Skrevet 8. april 2021 Såå glad Jonas ble sendt hjem, for en drittsekk! Skjønner at han forsøkte å "lage drama" for å få bli værende men det fremsto utelukkende som slem mobbing. Glad produksjonen sendte ut ham og lot Andreas bli igjen Anonymkode: c8d68...243 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #202 Del Skrevet 8. april 2021 Betina og Johannes var søte da💕 Hadde lyst å se mer av dem jeg. Håper han kommer inn igjen! Kanskje hun fikk noe å tenke på etter møte med Bendris. Anonymkode: 51a70...e76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #203 Del Skrevet 8. april 2021 Tears in heaven skrev (På 7.4.2021 den 16.05): Natan har nydelig stemme!har hørt hain på instagram og hain er amazing. Promoterer du deg selv? Anonymkode: 6cdfb...83b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bens Skrevet 8. april 2021 #204 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Såå glad Jonas ble sendt hjem, for en drittsekk! Skjønner at han forsøkte å "lage drama" for å få bli værende men det fremsto utelukkende som slem mobbing. Glad produksjonen sendte ut ham og lot Andreas bli igjen Anonymkode: c8d68...243 Åh, helt enig. Han gjorde jo ikke annet enn å lage sur steming. Uff, han trenger å virkelig å jobbe med de sosial antennene sine og sine vonde barndom 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #205 Del Skrevet 9. april 2021 Altså... Har Caroline blitt slått i huet med en stekepanne én gang for mye eller? Hun er jo helt borte, hun bare vimser bortover og skjønner ikke hva som foregår. Det er liksom ingen hjemme Og Christian (eller er det Christer? Klarer aldri å huske), er også skikkelig merkelig, særlig i syncen. Han er jo høylytt og gjør mye ut av seg, han roper og kan være skikkelig glad, sur, trist - men han har samme ansiktsuttrykk hele tiden? Det er som om ansiktsuttrykket overhodet ikke matcher det humøret han er i. «Fyyyy faaaaen dette blir dritbra! 🙂» «Hun er så deilig, digge pupper, banging YES 🙂» «Nå er jeg skikkelig forbanna! Fuck deg liksom, fy faen 🙂» «Jeg er litt lei meg og sjalu 🙂». Det er hopping, armer og ben overalt, men samme ansiktsuttrykk: 🙂» Anonymkode: f0477...c0d 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma_123 Skrevet 9. april 2021 #206 Del Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Promoterer du deg selv? Anonymkode: 6cdfb...83b Jeg har også hørt han på instagram. Han var utrolig flink, fin stemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #207 Del Skrevet 9. april 2021 Ulrik kom liksom inn akkurat sånn at det ikke blei det trakantdramaet mellom Victoria og Martine og Mario som hadde vært spennende. Det er jo definitivt mindre gøy å se tre par hooke opp uten noe drama. Anonymkode: 62d29...606 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #208 Del Skrevet 9. april 2021 bens skrev (13 timer siden): Åh, helt enig. Han gjorde jo ikke annet enn å lage sur steming. Uff, han trenger å virkelig å jobbe med de sosial antennene sine og sine vonde barndom Hvordan vet du at han har en vond barndom, kjenner du han? Jeg håper virkelig han bare spilte der inne, ellers burde han sjekkes ut for sosiopatiske trekk syns jeg. Forstår ikke vitsen med å være så slem, grusomt menneske. Vanligvis har jeg så positiv erfaring med homofile menn, de er så søte og hyggelige. Men Jonas er virkelig et unntak. Andreas liker jeg, og syns han har taklet Jonas ganske bra. Jeg hadde sikkert begynt å hylgrine! Anonymkode: 15066...b0d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #209 Del Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ulrik kom liksom inn akkurat sånn at det ikke blei det trakantdramaet mellom Victoria og Martine og Mario som hadde vært spennende. Det er jo definitivt mindre gøy å se tre par hooke opp uten noe drama. Anonymkode: 62d29...606 Jeg får lyst å legge til en K og en N foran navnet Ulrik Mulig jeg er barnslig, men han sier jo selv at han er konstant kåt så. Anonymkode: 15066...b0d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 9. april 2021 #210 Del Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Promoterer du deg selv? Anonymkode: 6cdfb...83b Hva er problemet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 9. april 2021 #211 Del Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan vet du at han har en vond barndom, kjenner du han? Jeg håper virkelig han bare spilte der inne, ellers burde han sjekkes ut for sosiopatiske trekk syns jeg. Forstår ikke vitsen med å være så slem, grusomt menneske. Vanligvis har jeg så positiv erfaring med homofile menn, de er så søte og hyggelige. Men Jonas er virkelig et unntak. Andreas liker jeg, og syns han har taklet Jonas ganske bra. Jeg hadde sikkert begynt å hylgrine! Anonymkode: 15066...b0d For å "arrestere" deg litt. Homofile menn er akkurat like forskjellige fra person til person som heterofile eller andre mennesker generelt... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 9. april 2021 #212 Del Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Altså... Har Caroline blitt slått i huet med en stekepanne én gang for mye eller? Hun er jo helt borte, hun bare vimser bortover og skjønner ikke hva som foregår. Det er liksom ingen hjemme Og Christian (eller er det Christer? Klarer aldri å huske), er også skikkelig merkelig, særlig i syncen. Han er jo høylytt og gjør mye ut av seg, han roper og kan være skikkelig glad, sur, trist - men han har samme ansiktsuttrykk hele tiden? Det er som om ansiktsuttrykket overhodet ikke matcher det humøret han er i. «Fyyyy faaaaen dette blir dritbra! 🙂» «Hun er så deilig, digge pupper, banging YES 🙂» «Nå er jeg skikkelig forbanna! Fuck deg liksom, fy faen 🙂» «Jeg er litt lei meg og sjalu 🙂». Det er hopping, armer og ben overalt, men samme ansiktsuttrykk: 🙂» Anonymkode: f0477...c0d hahah. Det der har jeg aldri tenkt over men, når du sier det så stemmer det jo. Kanskje mer dette uttrykket: 😀 Han gliser alltid med åpen munn😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #213 Del Skrevet 10. april 2021 mjaus skrev (12 timer siden): hahah. Det der har jeg aldri tenkt over men, når du sier det så stemmer det jo. Kanskje mer dette uttrykket: 😀 Han gliser alltid med åpen munn😅 Ja det var kanskje mer passende uttrykk 😅 Anonymkode: f0477...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #214 Del Skrevet 10. april 2021 Synes dere Caroline Nitter, Christian Brennhovd og Jonas er smarte folk? Anonymkode: 97690...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #215 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes dere Caroline Nitter, Christian Brennhovd og Jonas er smarte folk? Anonymkode: 97690...0c0 Tror den eneste jeg ville kategorisere som smart, av alle EOTB deltakerne i historien, er Henrik Borg. Anonymkode: 1e49f...b60 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #216 Del Skrevet 10. april 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Synes dere Caroline Nitter, Christian Brennhovd og Jonas er smarte folk? Anonymkode: 97690...0c0 Jonas er sånn utspekulert psykopat-smart. Han vet nøyaktig hva han skal gjøre/si for at andre skal føle seg dårlig. Tviler på at han er så smart i matte feks, da. Anonymkode: 1fa60...615 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #217 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 16.46): Synes dere Caroline Nitter, Christian Brennhovd og Jonas er smarte folk? Anonymkode: 97690...0c0 Virkelig ikke. Eller, Jonas er ikke nødvendigvis skolesmart eller skikkelig intellektuell, men som nevnt ovenfor så er han smart på en utspekulert, kalkulerende måte. Han skjønner folk sine svakheter og vet hvilke knapper han skal trykke på for å bryte dem ned. Får litt narsissist-vibber av ham. De to andre: Pappesker. Anonymkode: f0477...c0d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #218 Del Skrevet 13. april 2021 Kjenner Caroline Nitter og Ulrik hverandre fra tidligere? Hun sa at han alltid hadde vært der for henne? Anonymkode: 97690...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #219 Del Skrevet 13. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kjenner Caroline Nitter og Ulrik hverandre fra tidligere? Hun sa at han alltid hadde vært der for henne? Anonymkode: 97690...0c0 Er bare en eneste stor runkering virker det som. Kjedelig når alle kjenner alle fra før. Anonymkode: f56fc...84e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 13. april 2021 #220 Del Skrevet 13. april 2021 Hva i alle dager gjør Marielle der inne fortsatt? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå