Gå til innhold

Hvem bekrefter at man er kjærester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan spørre om det?

Vente til daten (mann) tar det opp? Kvinne selv. 
 

 

Anonymkode: 2e931...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ ? Dette er jo lett. Jeg datet en kvinne og datet ingen andre i den perioden. Så fortsatte vi til vi hadde sex sammen, da var vi kjærester og ikke noe diskusjon ut over det :)  Hadde hun da ikke ville være kjæreste eller ikke være eksklusiv? Jeg hadde avsluttet der og da. Du kan ikke vente med at andre tar det opp! Spør direkte om dere har et forhold nå? Og det er noe han ikke kan sno seg unna. Enten er det ja eller nei, et  tja er det samme som nei. Da vet du hvor landet ligger og har ikke noe og tape på det, så handler du ut i fra dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme. Har et slags forhold til en fyr jeg har begynt å date i høst, men tørr ikke ta opp temaet kjærester eller ikke kjærester fordi jeg er så redd for at han skal dumpe meg. 

Anonymkode: 6bca0...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer på det samme. Har et slags forhold til en fyr jeg har begynt å date i høst, men tørr ikke ta opp temaet kjærester eller ikke kjærester fordi jeg er så redd for at han skal dumpe meg. 

Anonymkode: 6bca0...d7d

Hvis han dumper deg for at du spør om det, er han ikke noe å samle på uansett. Da er han jo ikke interessert nok.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvordan spørre om det?

Vente til daten (mann) tar det opp? Kvinne selv. 
 

 

Anonymkode: 2e931...61b

Er ikke det bare å spørre? Det kan oppleves kleint akkurat i øyeblikket, men begge to vil oppleve det godt å ha avklart den saken. Hopp i det. Tvi tvi!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den problemstillingen har jeg aldri tenkt over. Ingen av oss som spurte den andre om vi var kjærester. Men vi er iallefall samboere nå.

Anonymkode: d05da...f9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke lenger, men datet med formål å bli kjærester og fikk før første date avklart at daten også hadde samme forventninger. Så med en gang vi var enige om at dette ville fortsette med var vi kjærester, egentlig. Det tok vel bare noen få uker/dater.

Kall han kjæresten din å se hva han sier da vel :)

Anonymkode: b47d5...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om hva han tenker om dere, og om han er på datingsider? 

Han jeg er sammen med sa plutselig "kjæresten min", og så ble det litt kleint et øyeblikk. Men da svarte jeg at vi var kjærester, og sånn skjedde det. 

Bare hopp i det!

Anonymkode: 1e08d...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 20 år, og var usikker på gutten jeg datet, så spurte jeg ham rett ut. 

Da jeg var 30, og traff min mann, trengte jeg ikke å spørre en gang. Visste at vi var kjærester etter 2 dater med ham. 

Anonymkode: 5fc1d...736

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Ingen av oss er på datingside lengere. 
Begynt å møte hverandre sin familie og venner. Snakker om framtid og hva vi skal gjøre. Begge ønsker forhold. 
så er kun snakk om når vi definerer, hvordan og hvem som tar initiativ til det.

Anonymkode: 2e931...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelt, vel; den som skriver "i forhold" først på facebook...... 😝 (Måtte bare, siden mange tror facebook bekrefter/avkrefter alvorlige ting...)

Ellers; Spørr partneren fin! Man er vel ikke i et forhold, hvis man ikke kan snakke sammen??

Anonymkode: 30513...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man får utstedt et sertifikat av Dr. Dre. Går automatisk.

Anonymkode: 4ec4b...068

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Begynt å møte hverandre sin familie

Du synes det er mindre skummelt å treffe svigers, enn å spørre kjæresten din om dere faktisk er kjærester?

Anonymkode: 0ac5a...c9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at menn alltid avgjør alt, og kjerringa dilter etter som et nek? Akkurat som det var under middelalderen? 

Anonymkode: c3930...69d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ts her

Ingen av oss er på datingside lengere. 
Begynt å møte hverandre sin familie og venner. Snakker om framtid og hva vi skal gjøre. Begge ønsker forhold. 
så er kun snakk om når vi definerer, hvordan og hvem som tar initiativ til det.

Anonymkode: 2e931...61b

Spør du da

Anonymkode: 7e35c...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går seg nok til,,,men om du til sommeren sitter med samme spørsmål, er han ikke " in to you" . Å treffe familie og venner er ikke lenger ensbetydende med at man er kjærester på lang sikt. Dessverre. Vent hvertfall ikke til jul ! 

Anonymkode: 7d06e...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 23.16):

Ts her

Ingen av oss er på datingside lengere. 
Begynt å møte hverandre sin familie og venner. Snakker om framtid og hva vi skal gjøre. Begge ønsker forhold. 
så er kun snakk om når vi definerer, hvordan og hvem som tar initiativ til det.

Anonymkode: 2e931...61b

Du konstruerer et problem.

Anonymkode: 0a678...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra vi hadde sex var vi kjærester, falt meg aldri inn å spørre om noe sånt.

Anonymkode: b4c57...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...